Skip to main content
Antwoord

Op 16 juli prepaid besteld en betaald maar nog niks ontvangen

• July 20, 2025
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Er is € 4,99 afgeschreven, maar ik heb de simkaart nog niet ontvangen.

Is het mogelijk daarvoor in de plaats een e-sim te ontvangen?

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Cornelia71, welkom op de KPN Community! Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt.

Als je voor 18.00 uur 's avonds besteld, dan heb je de prepaid simkaart normaal gesproken binnen 2 werkdagen in huis. Heb je hem na 18.00 uur besteld? Dan kan het langer duren. Ik zou dan verwachten dat je deze nu wel binnen hebt.

Mocht je hem nou nog niet ontvangen hebben, neem dan contact met onze klantenservice op. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 20, 2025

Hallo ​@Cornelia71 ,

Nee, dat is niet mogelijk.

Ik lees: 

Kan ik e-sim ook met prepaid gebruiken?

Nee, dit kan niet.

bron:

Ik hoop dat je jouw bestelde kaartje spoedig ontvangt. Je kunt natuurlijk ook (voortaan?) een KPN-winkel bezoeken. Dan krijg je het kaartje meteen mee. En mogelijk liggen die kaartjes ook op voorraad in diverse andere winkels.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 20, 2025

Wat vervelend. 

Het pakketje had je mijns inziens wel al moeten hebben. Bel anders morgen even met de klantenservice. 0800-0402 

Maar. Zo'n prepaid pakketje kan je op "iedere straathoek" gewoon kopen.

Supermarkt, belwinkel, Mediamarkt, Bruna, Primera, benzinestation, etcetera. 

Dat zou ik dus nooit bestellen. 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 23, 2025

Hallo ​@Cornelia71, welkom op de KPN Community! Goed dat je ons gevonden hebt en jouw vraag hier stelt.

Als je voor 18.00 uur 's avonds besteld, dan heb je de prepaid simkaart normaal gesproken binnen 2 werkdagen in huis. Heb je hem na 18.00 uur besteld? Dan kan het langer duren. Ik zou dan verwachten dat je deze nu wel binnen hebt.

Mocht je hem nou nog niet ontvangen hebben, neem dan contact met onze klantenservice op. Maak een belafspraak of neem contact op via een van onze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.