Skip to main content

Ik heb twee prepaidnummers van KPN in gebruik, deze heb ik ook geregistreerd op mijnKPN. Opwaarderen via 1244 en dan optie 8 lukt tegenwoordig niet meer. Ik heb geprobeerd me aan te melden via de site voor opwaarderen via sms. Na 2 x mijn nummer in te vullen en een code per sms te hebben ontvangen, komt er geen vervolgscherm maar blijf ik op hetzelfde scherm om weer mijn nummer 2 x in te vullen.  Kan ik z.s.m. weer opwaarderen?

Welkom op ons Forum @URenwarin
Wat gek dat sms opwaarderen niet lukt. Als ik je goed begrijp heb je je wel kunnen aanmelden voor SMS opwaarderen, alleen werkt het vervolgens niet?
Als je wél een pincode hebt ontvangen lijkt het erop dat je aanmelding is gelukt. Je zou nu gewoon via de sms moeten kunnen opwaarderen. Had je dit al geprobeerd? 

“Bijvoorbeeld: om € 10,- op te waarderen met pincode 12345 verstuur je de volgende SMS: PLUS 10 12345.”

 Ik hoor graag van je!


 

 


Nee, ik ontving enkele keren per sms verificatiecodes om daarmee vervolgens een pincode in te moeten kunnen stellen. Dit nadat ik mijn telefoonnummer 2x had moeten invullen op de webpagina voor verificatie (gedeelte voor “opwaarderen per sms”).  Ik neem aan dat die verificatiecode niet hetzelfde is als een pincode, want die zou ik dan zelf moeten instellen. Zoals ik eerder aangaf, zou ik eerst 2 x mijn nummer moeten invullen online en vervolgens een verificatiecode per sms ontvangen, wat allemaal gelukt is, vervolgens voerde ik deze verificatiecode in op de webpagina en hoopte ik op een vervolgscherm te kunnen komen om  een persoonlijke pincode in te stellen. Maar dat mislukt steeds, het scherm blijft op de pagina waar je je telefoonnummer in moet voeren.


@URenwarin Excuses ik heb het verkeerd begrepen. Had je al eens een andere browser geprobeerd. Er zijn op dit moment geen storingen m.b.t het aanmelden voor sms opwaarderen. Als het probleem blijft bestaan wil ik graag een ticket voor je indienen. Zou je alvast je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje geven als dit is gebeurd?


@URenwarin Ik heb niets meer van je gehoord, is het probleem ondertussen (via een andere weg) opgelost? Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden. 


Het is inmiddels gelukt ja. Met Google als browser lukte het niet. Dus was een kwestie van een andere browser gebruiken.


Reageer