Skip to main content

Ik wil mijn geblokkeerd prepaid telefoonnummer opwaarderen maar dat gaat niet. Krijg de melding dat het nummer dat ik wil opwaarderen is geblokkeerd of opgeschort. Het nummer wordt door mij gebruikt om SMSjes te ontvangen van mijn bank. Dat lukt nog wel maar ik kan niet meer met het nummer bellen. Kan de klantenservice niet bereiken want ik ben in het buitenland en heb geen andere KPN telefoon. Het lukt ook niet met de chat want die verwijst mij naar het 0800 nummer…….

Hi @Go Vantussen, welkom hier. 

Het nummer is dus nog niet helemaal opgezegd zo te lezen, aangezien je nog wel sms’jes ontvangt. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag het 06-nummer vermelden. 
 


Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik toch met een buitenlandse telefoon de klantenservice kunnen bereiken. Ik heb mijn telefoonnummer echter niet kunnen redden. Als ik de telefoon niet gebruik staat hij uit om de batterij te sparen. Zo was het ook toen ik de SMS om mij te waarschuwen had moeten ontvangen en daarna werd het telefoonnummer geblokkeerd en kwam die SMS niet meer door.. (Het bleek inderdaad langer dan 3 maanden geleden dat ik de laatste SMS heb ontvangen.) Balen dus……. Go Vantussen


Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik toch met een buitenlandse telefoon de klantenservice kunnen bereiken. Ik heb mijn telefoonnummer echter niet kunnen redden. Als ik de telefoon niet gebruik staat hij uit om de batterij te sparen. Zo was het ook toen ik de SMS om mij te waarschuwen had moeten ontvangen en daarna werd het telefoonnummer geblokkeerd en kwam die SMS niet meer door.. (Het bleek inderdaad langer dan 3 maanden geleden dat ik de laatste SMS heb ontvangen.) Balen dus……. Go Vantussen

 

Het is inderdaad erg jammer dat het niet meer te redden valt, dat gebeurt wanneer het 6 maanden niet is gebruikt en daarna geen opwaardering plaats heeft gevonden.