Skip to main content
Beantwoord

Opwaarderen Prepaid mislukt na aankoop tegoed op Beltegoed.nl

• February 20, 2026
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb eerder via deze groep aangegeven dat het opwaarderen van mijn prepaid was mislukt.

Ik had het opwaarderen gedaan via Beltegoed.nl. Deze kon mij niet aangeven waardoor het mislukken kwam.

Nog een keertje geprobeerd via Licentie2Go. Mislukte ook maar ik werd geholpen en duidelijk werd dat ik een fout had gemaakt met de provider. Ik heb alles van KPN en dacht ook de simkaart in mijn mobiel. Dat is niet zo'n jonkie meer en was een T-Mobile-simkaart (tegenwoordig Odido). Licentie2GO loste dat op stuurde mij een nieuwe code. Probleem opgelost.

Ik deelde dat Beltegoed.nl mede in de hoop mijn eerdere mislukking daar ook opgelost te krijgen. Helaas Beltegoed.nl kon niets voor mij doen en gaf mij het advies KPN te vragen of zij iets konden doen.

Beste antwoord door Serenay van KPN

Hoi ​@Bielars, fijn dat je nog even laat weten hoe het is opgelost, en fijn dat Licentie2Go dit netjes voor je heeft rechtgezet! Zoals hierboven inderdaad al is aangegeven, is het in dit soort situaties het beste om direct via de website van je eigen provider op te waarderen. Dan weet je zeker dat je bij de juiste aanbieder zit en voorkom je dit soort verwarring.

Voor KPN Prepaid kan dat heel eenvoudig via onze website! In jouw geval bleek het om een (voormalig) T-Mobile / Odido simkaart te gaan. Dan kan KPN hier helaas niets in betekenen, omdat het geen KPN-nummer betreft. We kunnen je helaas niet tegemoetkomen in de kosten.

Hopelijk voorkomt dit in de toekomst nog eens gedoe. Mocht je nog andere vragen hebben, dan denken we hier graag met je mee! 😊

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • February 20, 2026

Misschien een domme vraag, ( toen ik nog haar had, was ik blond ) maar waarom

waardeer je niet via KPN op ? 

Zie hiervoor  https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen

De kans, dat er  iets mis gaat, is dan ook een stuk kleiner.

NB. Odido heeft ook een dergelijke webpagina.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 20, 2026

een T-Mobile-simkaart (tegenwoordig Odido)

Dan zit je hier sowieso verkeerd. 😉🤔

Waarom steeds andere partijen gebruiken. Ik had je in dat andere topic al op opwaarderen via de kpn site gewezen. Wat dus de Odido site moet zijn!! Waarom kies je dan toch weer voor een andere externe partij.

Ikkie niet begrijpie.

Je Odido opwaarderen via …. Odido zelf!

https://opwaarderen.odido.nl/

Meer info bij Odido

https://www.odido.nl/service/veelgestelde-vragen/hoe-kan-ik-mijn-prepaid-beltegoed-opwaarderen/000429509

Wend je eventueel tot hun helpdesk.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Hoi ​@Bielars, fijn dat je nog even laat weten hoe het is opgelost, en fijn dat Licentie2Go dit netjes voor je heeft rechtgezet! Zoals hierboven inderdaad al is aangegeven, is het in dit soort situaties het beste om direct via de website van je eigen provider op te waarderen. Dan weet je zeker dat je bij de juiste aanbieder zit en voorkom je dit soort verwarring.

Voor KPN Prepaid kan dat heel eenvoudig via onze website! In jouw geval bleek het om een (voormalig) T-Mobile / Odido simkaart te gaan. Dan kan KPN hier helaas niets in betekenen, omdat het geen KPN-nummer betreft. We kunnen je helaas niet tegemoetkomen in de kosten.

Hopelijk voorkomt dit in de toekomst nog eens gedoe. Mocht je nog andere vragen hebben, dan denken we hier graag met je mee! 😊