Skip to main content
Antwoord

Pincode voor opwaarderen prepaid kwijt

• December 31, 2019
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

ik he mij opnieuw geregistreerd, 1c betaald, maar geen nieuwe

pincode om opte waarderen gehad,

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_

Hallo @moeps  Volgens mij hoort die pincode inderdaad in beeld te verschijnen. Je kunt de pincode gelukkig ook terugvinden op het bankafschrift bij de eenmalige betaling. Dat zou het volgens mij moeten oplossen. Je kunt uiteraard ook op andere manieren opwaarderen, online of met een bon bijvoorbeeld. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 2, 2020

Hallo @moeps Welkom hier op het KPN Forum. Het is me niet helemaal duidelijk waar je tegenaan loopt. Kun je me iets meer toelichting geven op je probleem? 

• Auteur
  • Topper
  • January 2, 2020

pincode kwijt,dus kan niet met tel opwaarderen. Opnieuw geregistreerd. moet je 1c betalen

Gedaan,volgens mij krijg je dan code. Geen code gehad. Dus kan nog niet met tel opwaar 

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 3, 2020

Hallo @moeps  Volgens mij hoort die pincode inderdaad in beeld te verschijnen. Je kunt de pincode gelukkig ook terugvinden op het bankafschrift bij de eenmalige betaling. Dat zou het volgens mij moeten oplossen. Je kunt uiteraard ook op andere manieren opwaarderen, online of met een bon bijvoorbeeld.