Skip to main content

Ik wilde na enige tijd de KPN prepaid app nog eens gebruiken om mijn gegevens in te zien. Dit omdat ik net overgeschakeld ben naar een nieuwe sim kaart en tot de conclusie kwam dat er geen beltegoed meer beschikbaar was.

Maar ik kan de app niet meer opstarten. Ik blijf hangen op het scherm om een verificatiecode aan te vragen. Ik kan mijn telefoonnummer ingeven, maar als ik dan op “verder” druk gebeurd er helemaal niets. De app blijft om het scherm staan. 
Ik heb ondertussen de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ook de gegevens gewist, maar het helpt allemaal niets

Ik weet dat ik het saldo ook op kan vragen via SMS en via de website, maar in de app kon ik ook het verbruik zien over de tijd, wat ik via de website niet kan.
Hoe kan ik dit probleem opgelost krijgen?

Alvast bedankt voor het antwoord.

Hi @TheoVergoossen! Ik kan niet direct zeggen waarom dit het geval is. Zie je via de website nog wel wat het saldo is? Op het moment dat je een zeer lange tijd de prepaid simkaart niet gebruikt wordt uiteindelijk de simkaart op niet actief gezet. Hiervan krijg je wel uiteraard lang van tevoren een waarschuwing. Heb je dergelijke berichten ontvangen en daar niet op gereageerd? 


Hoi,
De simkaart was hartstikke nieuw. Ik had een oud type en hij is net vervangen door een nieuwe. Het saldo was trouwen op dat moment wel 0. Ik had het via sms opgevraagd. Maar ik kan het op de website ook inzien via  de tab producten. Op overzicht pagina zie ik nooit iets staan.
Ik heb het momenteel aan de praat gekregen door een aantal keren de keyboard modus te schakelen en als een bezetene op verder te rammen. Nu ben ik weer ingelogd, maar zodra ik uitgelogd ben begint de ellende weer opnieuw. Het lijkt iets te zijn met de app in relatie tot Android 6 of dit specifieke toestel. maar vervelend is het wel.
P.S. Ik heb recentelijk opgewaardeerd met 10 Euro (saldo was 0). De app geeft nu een saldo van 10 Euro, maar de website zegt 9,99 Euro


@TheoVergoossen toen ik Android 6 zag twijfelde ik ook even maar de app is geschikt voor Android 5 en hoger. Dus dat moet het probleem niet zijn. Welk toestel gebruik je? Als dit een (sterk) verouderd toestel is zou ik je wel willen aanraden een ander toestel te testen als dit voor je mogelijk is. 


Hoi,

 

Het is een Wiko Lenny 3. Ik kan het helaas niet testen op een ander toestel aangezien ik dat niet tot mijn beschikking heb. Verder is het een ramp om het toestel open te krijgen om de simkaart er uit te halen.


@TheoVergoossen in dat geval denk ik niet dat ik een oplossing voor je heb om het makkelijker te maken in te loggen. Ik wil vermoeden dat het inderdaad ligt aan het toestel. Mocht je toch op enig moment een ander toestel kunnen testen en heb je daarop hetzelfde probleem laat het dan uiteraard hier weten. Ook als je de app opstart en daarna toch problemen hebt kan je daarvoor hier terecht.