Skip to main content

10 euro opgewaardeerd niet gebelt, maar 10 dagen later op.

10 euro opgewaardeerd niet gebelt, maar 10 dagen later op.

Waardoor het beltegoed op is kan meerdere redenen hebben, de meest voorkomende reden waardoor het tegoed opraakt zonder dat er gebeld of berichten verstuurd zijn is mobiele data.

Mobiele data wordt vaak gebruikt als er geen verbinding is met Wi-Fi of wanneer de Wi-Fi verbinding niet stabiel is. Wanneer het niet de bedoeling is om MB's te verbruiken is het, het beste om ‘Mobiele Data’ op uw toestel uit te schakelen anders zal bij een volgende opwaardering wederom het tegoed er snel doorheen zijn.


nou dacht ik toch dat een belbundel alleen was om te bellen. maar als ik goed begrijp kan er dan ook mobieledata gebruikt worden. erg krom is dat. maar ik zorg dat dat uit blijft staan


nou dacht ik toch dat een belbundel alleen was om te bellen. maar als ik goed begrijp kan er dan ook mobieledata gebruikt worden. erg krom is dat. maar ik zorg dat dat uit blijft staan

Naar mijn mening klopt ‘beltegoed’ vandaag de dag eigenlijk ook niet echt meer. Eigenlijk zou het gewoon ‘prepaid tegoed’ genoemd moeten worden omdat vanuit dat tegoed eigenlijk alles (sms’en, bellen en data) wordt betaald.

Op deze pagina treft u overigens de tarieven aan.