Gedwongen over van Telfort Prepaid naar KPN Prepaid. Bij Telfort kostte een SMS-bundel EUR 3,- voor 100 SMS, oftewel 3 cent per SMS. Zonder bundel was dat 8 cent per SMS.
Bij KPN betaal ik voor een bundel EUR 4,99 voor 60 SMS, Dat is 8,3 cent per SMS.
Ik ben bij KPN dus gruwelijk veel duurder uit dan bij Telfort. Bovendien gaan mijn belminuten ook nog van mijn bundel af, en niet van het beltegoed wat er ook nog staat.
Waarom heeft KPN geen bundels met ALLEEN SMS-jes???
Beantwoord
Prepaid bundels zijn wel erg duur
Beste antwoord door Erik van KPN
Welkom op het forum, en welkom bij KPN, muziekboot! KPN heeft een andere insteek dan Telfort, meer gericht op allround en datagebruik. En dat betekent ook dat wij andere bundels hebben. Voornamelijk data, of data in combinatie met bellen/sms. En, zoals je gemerkt hebt, maar één bundel met alleen bellen/sms. Dat is de keuze die wij hierin maken.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.