Skip to main content

Hallo
Ik ben in het bezit van een iphone 8.

Vorige maand heb ik 1 GB data gekocht echter werkte niet. Deze maand opnieuw 1 GB data gekocht werkt opnieuw niet.

Op de telefoon wederom alle netwerkinstellingen nagelopen echter werkt niet. Alle netwerkinstellingen gereset en doet het nog niet. Probleem uitgelegd bij kpn winkel nieuwe sIm kaart geplaatst en instellingen opnieuw nagelopen. Kaart in ander toestel (samsung) gedaan ook daar geen 4 g zichtbaar. Kan het zijn dat er aan jullie kant nog iets aangepast moet worden?

vriendelijke groet

Als het simkaart in 2 toestellen geen 4G weergeeft, dan is het dus geen probleem met het toestel.

Kan het zijn dat je mobiel internet een keer hebt laten uitschakelen via KPN? Dan moet het weer opnieuw worden ingeschakeld aan de kant van KPN.

Een moderator kan dat voor je controleren. Voeg onder je forum profiel, onder 1 van de vakjes waar prive achterstaat je mobiele nummer + simkaart nummer, dan kan een moderator meteen met je meekijken wanneer het word opgepakt!


Hallo 

ik heb mijn simkaart nummer in persoonlijke opmerkingen gezet.

met vriendelijke groet


Hallo en welkom op het KPN forum @Stijn87289, ik zag dat je jouw profiel al allemaal hebt ingevuld! De oorzaak van het feit dat jij geen data kon gebruiken blijkt wat @Misja20 al suggereerde. Dataverbruik op jouw prepaid aansluiting bleek uit te staan. Dit is in het verleden uitgezet en heb ik nu weer aangezet. Je ontvangt daar ook nog een sms van ter bevestiging. Gezien het feit dat je ook al langs bent geweest in een KPN winkel zal ik 1x de waarde van de aangekochte bundel voor je toevoegen aan het prepaid tegoed.Â