Skip to main content

Mijn prepaid internetbundel werkte prima en opeens is de hele bundel verdwenen. Er wordt ook nergens aangegeven dat de bundel op is of uberhaupt gekocht. Hoe kan dit opgelost worden? De klantenservice hangt op omdat het te druk is.

Welkom op het forum @Marloes Aydemir! Ik wil graag helpen zien waar de bundel ineens naartoe is. 

Kan je aangeven op welke datum je deze geactiveerd hebt? En gaat het om het mobiele nummer dat in je profiel staat?


Bedankt! Op 25 juli, als onderdeel van alles-in-1 zorgeloos. De belbundel is er nog wel, maar de internetbundel niet. Er wordt niet aangegeven dat de bundel op is, de hele bundel is niet zichtbaar


En ja, het gaat om het nummer in mijn profiel


@Marloes Aydemir ik zie 2 dingen. De bundel die geactiveerd is op 15 augustus heeft nog tegoed over. Dat staat op dit moment op 794 MB en een beetje. Ik zie ook een SMS waarin staat dat je naar het buitenland bent gegaan.

Ben je nu nog steeds in het buitenland? Dan is het namelijk nodig een prepaid buitenland bundel aan te schaffen. Als je weer in Nederland bent probeer dan eerst je mobiel te herstarten. SMS ook “SALDO” naar 1266 om te zien of het saldo nog erkend wordt.