Skip to main content

Ook ik zit met het probleem sinds gisteren geeft de simkaart aan niet geregistreerd is...ben dus ook niet bereikbaar..als ik de telefoon opnieuw opstart pakt hij even het netwerk en daarna gaat over opĀ  niet geactiveerd en geregistreerd

Ā 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

Ā 

Hallo @Markh1980Ā , heb je de prepaid al een tijdje niet (actief) gebruikt?

Prepaid is een eenvoudig product met maar Ć©Ć©n belangrijke voorwaarde.

EenĀ prepaid simkaartĀ blijft onbeperkt geldig zolang je hem actief gebruikt. Je moet iedere 6 maanden iets van het tegoed gebruikenĀ voor bellen, sms en/of internet. NaĀ 5 en 6 maanden komtĀ er een herinnering via sms. NaĀ 6 maanden inactiviteit wordt het nummer eerstĀ uitgaandĀ geblokkeerd en dan heb je nog 90 dagen om het nummer te deblokkeren door het tegoed op te waarderen. Doe je dat niet, dan wordt het nummer daarnaĀ volledigĀ geblokkeerd en ook opgeheven. Dat is definitief en onherstelbaar.


Deze is een maand geleden opgewaardeerd en gebruik wekelijk met bellen en sms....ik heb opgewaardeerd met een code waarvoor ik 1244 heb gebeld


Hallo @Markh1980Ā 

Ā 

Je zou de simkaart in een ander toestel kunnen proberen, werkt hij daar wel dan ligt het aan je toestel, werkt hij daar ook niet dan ligt het aan de simkaart, snelste om een nieuwe te krijgen is in een KPN winkel.

Je kan hem ook via de website aanvragen: https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart-3/prepaid-sim-kaart.htm


Ik weet waar het probleem nu ligt ....ik ben nu weer thuis in Brabant, maar kpn heeft moeite met het netwerk op de kop van zuid, Wilhelmina kade Rotterdam....nu ik thuis ben heb ik gewoon super ontvangst