Skip to main content

Mijn man ligt in het ziekenhuis en ik wil hem een oude tel daar geven, maar heb de tel misschien een half jaar niet gebruikt, er moet nog genoeg tegoed op staan. Hoe krijg ik de tel weer aan de praat?

 

@Thea ter Bruggen Hoi Thea, van harte welkom op ons forum.

Wat naar dat je man in het ziekenhuis ligt😥. Ik snap goed dat je je oude telefoon graag bij hem wilt neerleggen! Ik begrijp dat het een prepaid telefoon is die je een tijd niet gebruikt hebt. Ik kijk graag even met je mee naar wat de status van die aansluiting is. Vul je daarvoor je forumprofiel in, samen met het prepaid mobiele nummer? Laat je het me hier weten zo gauw je dat gedaan hebt? Dan kijk ik er voor je naar.


nummer ingevuld


@Thea ter Bruggen Dankjewel, ik heb het erbij gepakt. Ik zie dat dit prepaid mobiele nummer op 13 juni een half jaar niet gebruikt is, en er op die dag een sms met herinnering verstuurd is. Daarna heb je nog 3 maanden de tijd om op te waarderen, om het nummer weer te activeren. Dat was dus tot 13 september. Deze periode is helaas al verlopen, waardoor ik dit niet voor je terug kan draaien. 

Je kunt ervoor kiezen om een nieuwe prepaid simkaart te kopen. Dat kan je online via voorgaande link op onze website doen, of je kan langs de KPN Winkel in je buurt gaan. In de winkel krijg je de nieuwe simkaart meteen mee. Als je die simkaart in het oude toestel doet, werkt het weer zoals je eerder gewend was! Ik hoop dat je op een van deze manier snel de voor jullie handigste optie vindt.