Skip to main content

Hi, ik wil graag mijn simkaart order annuleren, aangezien deze kosten met zich meebrengt. Bestellingsnummer: RNSC2*****-098***

Kan mijn beltegoed tevens weer aangevuld worden voor de simkaart wissel was aangevraagd?

 

Gr.

Mike

Hoi @WanpakuNL, welkom hier. 

Ik begrijp dat je een nieuwe simkaart hebt aangevraagd. Alleen nu zijn daar kosten voor in rekening gebracht. Deze kost inderdaad 5 euro. Want had je bericht gehad dat je deze moest vervangen?

Zou je in ieder geval jouw profiel willen voorzien van mobiel nummer en simkaartnummer. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

 


Hi Bart, gisteren kreeg ik een e-mail waarin beschreven stond dat op 19 oktober mijn simkaart (telfort) een update zou krijgen.

Als alternatief stond: Wilt u 100% bereikbaar zijn op 19 oktober? Bestel dan uiterlijk 15 oktober zelf gratis een simkaart via MijnKPN - niet gratis dus blijkbaar, aangezien nu beltegoed hiervoor is afgeschreven.

 

Gr.

Mike


@Bart_Z Tevens ook de gegevens aangevuld in mijn profiel die jij hebt aangevraagd


Dat was mijn vermoeden al, dat het om een Telfort simkaart ging. De aanvraag van een nieuwe sim via de link uit de mail moet gratis zijn. Bleek dus niet het geval. Ik heb het daarom vergoed voor je.