Kreeg een welkomstcadeautje;
https://www.kpn.com/service/mobiel/welkom-bij-prepaid.htm?cid=tp:cn=TelfortKPN:ds=mijn:mk=cm:f1=link:f2=
Welkom bij Prepaid van KPN
Vanaf nu ben je KPN Prepaid klant en kun je van alle mogelijkheden van KPN genieten. Je kan je telefoon gewoon blijven gebruiken zoals altijd. Natuurlijk behoud je ook je 06-nummer en je beltegoed.
We hebben een klein cadeautje voor je
We heten je welkom met een gratis bel- of internetbundel. De bundel is 31 dagen geldig in Nederland en in de EU. De bundel stopt automatisch, je zit dus nergens aan vast.Gratis bel- of internetbundel
Kies 1 van onderstaande bundels:1. Gratis 60 minuten bellen/sms'en
Wil je deze bundel activeren? Sms belbundel naar 1515.
Uitgesloten zijn betaalde servicenummers en bellen/sms'en vanuit Nederland naar het buitenland.
2. Gratis 1000 MB internet
Wil je deze bundel activeren? Sms internetbundel naar 1515.
[h6]Voorwaarden[/h6]
Je kan maar 1 keer een bundel activeren.
Je kan de gratis bundel t/m 30 juni 2019 activeren. Activeer je de bundel op vrijdag voor 11.00 uur, dan kun je de bundel in het weekend gebruiken. Activeer je de bundel in het weekend (vrijdag na 11.00 uur t/m zondag), dan ontvang je de bundel op maandag.
Krijg steeds de melding;
Helaas, u komt niet in aanmerking voor deze bundel.
Daarnaast ook mijn gegevens ingevuld voor welkomstbonus maar dat leverde ook niets op!
Ook mijn tarief Telfort 15 zou KPN 15 worden maar dat is niet zichtbaar bij tariefsoort staat onbekend.
Heb ook nooit een sms gekregen dat ik omgezet ben wat wel aangekondigd werd.
Ook zou er nog een sms komen met extra verwijzing naar dat er in tegenstelling tot Telfort bij KPN wel data van je beltegoed af gaat dus dat je mobile data uitgezet moet worden als je niet wil dat je telefoon ongemerkt data gebruikt en je beltegoed zo weg kan lekken!
Migratie gaat dus niet helemaal lekker!