Skip to main content

Sinds kort ben ik over op prepaid en heb een internet onbeperkt bundel

Echter ik krijg zo goed als geen internet,kan niets openen qua internet,apps, whatsapp etc.

Ben altijd zeer tevreden geweest met kpn maar.dit is gewoon weg heel erg slecht.

Ik koop een onbeperkt internet bundel en verwacht dan ook het internet te kunnen gebruiken wat niet het geval is

Graag hoor ik wat het probleem kan zijn en hoe dit opgelost kan worden zodat ik kriig waar ik voor betaal.

Klantenservice bellen is voor mij geen optie ivm stemproblemen dus hoop via deze weg een antwoord te vinden

Hallo @Cindy1973 ,

Ik begrijp dat je een Onbeperkt Online bundel hebt gekocht. Je hebt alleen het idee dat deze niet werkt. Waarschijnlijk werkt de bundel wel. Maar omdat de snelheid zo beperkt is, is het niet zo snel als je had gehoopt. De maximum download snelheid van de Onbeperkt Online bundel is namelijk 128 Kbit/s. De daadwerkelijk snelheid hangt af van de verbinding op jouw locatie. Deze snelheid is vaak maar net voldoende om een Whatsapp berichtje te ontvangen en versturen. Maar Facebook, YouTube of gewoon internetten is vrijwel niet mogelijk met deze bundel.

Het is helaas niet mogelijk om deze bundel om te zetten naar een andere bundel. Er kan namelijk maar één bundel per keer actief zijn. Je zult dus moeten wachten tot de bundel is verlopen. Daarna kan je een andere bundel aanschaffen.

Kies er dan eentje met een hogere internetsnelheid.  

Â