Skip to main content

Goedemiddag moderator Jeroen_dB

Ik ondervind verbindingsproblemen met mijn iPhone 11 met KPN Mobiel, zoals eerder door mij vermeld. Zie uw bericht van gisteravond. Ik wil in aanmerking komen voor de omruil.

Nogmaals: Sta ik op de lijst om gebeld te worden door KPN voor een oplossing voor mijn verbindingsproblemen met mijn iPhone 11 en KPN Mobiel?

Kan ik rekenen op de service van KPN?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Willig de gegevens in je profiel zijn van een prepaid nummer. Hieraan zijn in onze systemen verder geen gegevens gekoppeld.

Zou je via de KPN Prepaid app je gegevens willen invullen? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kan ik het verder voor je doorzetten. 


Hallo moderator Bram,

Ik heb het volgende probleem met de KPN Prepaid app:

 

Ik vermoed dat dit probleem met de KPN Prepaid app samenhangt met de verbindingsproblemen van mijn iPhone 11 in combinatie met KPN Mobiel. Ik heb wel mijn 06-nummer gekoppeld aan mijn KPN ID. Wat nu?


Hallo moderator Bram,

Ik heb het volgende probleem met de KPN Prepaid app:

 

Ik vermoed dat dit probleem met de KPN Prepaid app samenhangt met de verbindingsproblemen van mijn iPhone 11 in combinatie met KPN Mobiel. Ik heb wel mijn 06-nummer gekoppeld aan mijn KPN ID. Wat nu?

SIM even tijdelijk in een ander toestel voor verificatie….?


Speedmaster: Ik heb geen ander toestel beschikbaar.

 

Moderator Bram, wat nu? Zie mijn reactie even geleden hiervoor.


@Willig als je echt geen ander toestel kan gebruiken vinden we een andere oplossing. Vul hier je profiel volledig in. Geef daarbij ook aan wanneer je voor het laatst hebt opgewaardeerd en met hoeveel euro. Geef aan wat je huidige beltegoed is en wat de laatste 3 nummers zijn die je gebeld hebt. Het gaat er voor ons om dat we zeker willen weten dat jij het bent. Dat moet in dit geval voldoende zijn. 


Moderator Bram, zie mijn profiel voor de gevraagde gegevens.

Ik heb deze genoteerd onder Persoonlijke opmerkingen (Privé)

Sta ik op de lijst om gebeld te worden door KPN voor de oplossing (omruil iPhone 11 naar iPhone 12) voor mijn verbindingsproblemen met mijn iPhone 11 en KPN Mobiel?

 


Moderator Bram_ wat bedoelt u met doorgezet?

Voor de duidelijkheid:

Ben ik nu eindelijk op de lijst gezet om gebeld te worden door KPN voor een oplossing voor mijn verbindingsproblemen met mijn iPhone 11 met KPN Mobiel?


Moderator Vikash, zie aub mijn reactie boven/hiervoor. 

Wat bedoelt moderator Bram_ met doorgezet?

Voor de duidelijkheid:

Ben ik nu eindelijk op de lijst gezet om gebeld te worden door KPN voor een oplossing voor mijn verbindingsproblemen met mijn iPhone 11 met KPN Mobiel?


@Willig Ik heb een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. Bram heeft dit voor je nagevraagd. Mijn collega geeft aan dat hij geen bijzonderheden tegenkomt als hij kijkt naar wat er gebeurd op het netwerk. Dus dat betekend dat er iets anders aan de hand is wat dit probleem veroorzaakt. Daarom ben je niet op de lijst gezet om terug gebeld te worden voor verbindingsproblemen met een iPhone 11.

Als je geen ander toestel hebt om jouw prepaid kaartje in te testen kan je het beste langs een KPN winkel gaan. Daar helpen ze jou graag verder. 


  

@Willig . Ik snap dat je graag wil weten waar je aan toe bent, maar volgens mij was het was het bericht helder dat je eerder vandaag hebt gekregen: "Zodra er duidelijkheid is over prepaid in combinatie met een iPhone 11 zal je geïnformeerd worden".
Ik ga er van uit dat we je morgenochtend het verlossende woord kunnen geven dat je inderdaad in aanmerking komt voor de omruil. 

Moderators

Ik wil weten waar ik aan toe ben. Dit is geen service van KPN. Waarom word ik nu doorverwezen naar de winkel?

Kom ik in aanmerking voor de omruil?

Evenals anderen heb ik verbindingsproblemen met mijn iPhone 11 en KPN Mobiel.


Wij onderzoeken samen met onze toestelleverancier het issue bereikbaarheidsproblemen. Niet ieder toestel heeft last van dit issue. Jij hebt een melding gemaakt dat je ook verbindingsproblemen ervaart: op basis van deze melding controleert onze technische dienst dat op ons netwerk. Zij hebben vastgesteld dat jouw verbindingsproblemen niet onder dit issue vallen, dus je toestel komt niet in aanmerking voor een omruil.
 

Dus dat betekend dat er iets anders aan de hand is wat dit probleem veroorzaakt.

Hier zal naar gekeken moeten worden: dat kan via dit topic, telefonisch via onze klantenservice (0800 0402) of door langs te komen in één van onze winkels.