Skip to main content

Hoi,

aanstaande maandag ga ik met school naar Berlijn voor een weekje dus ik dacht oké ik koop Ff WiFi zodat als ik de heen weg naar Berlijn wat maar liefst 10+ uur duurt dat ik wat te doen heb en dat ik op mn telefoon kan zitten.


Ik heb als eerste de kpn bundel ‘onbeperkt online’ van 9,- euro gekocht (niet wetende dat het zulke traage WiFi zou zijn), vervolgens heb ik de ‘3GB bundel’ van 16,- euro er bovenop gekocht om toch goede internet te hebben.

Nu is dus het probleem dat ik op de internet blijf zitten van de ‘onbeperkt online’ bundel (die het dus helemaal niet doet) en ik wel 25 euro in totaal heb uitgegeven aan beide bundels.

En ik heb nog een probleem. Vorige maand had ik 1dag bundel onbeperkt online gekocht denkende dag die 1 dag zou duren nee hoor duurt die gwn Ff 31 dagen!!!! En die is nu nog 21 dagen remaining….. dus daar zit ik ook mee vast en die is ook zo super traag pfoeeee

Hier zit ik dus de komende 31!! dagen aan vast, terwijl ik maandag 10+!!! Uur in een bus zit naar Berlijn en dan vrijdag nog eens 10+!! Uur terug met shit WiFi 

Ik heb al gelezen in andere forms dat jullie niet bundels kunnen weghalen maar ik heb forms van een paar jaar geleden gelezen en daar konden jullie het wel dus beter kunnen jullie gwn Ff een uitzondering maken en gwn Ff de bundels “onbeperkt online voor een maand en dat 1dag onbeperkt online die ineens ook een maand duurde ook Ff weg halen.

Like take My money ik hoeft geen geld terug.  Ik wil gwn heel graag normale WiFi op mn reis in Berlijn. Dankjewel

 

ik Wil trouwens zelfs overwegen om jullie extra geld te geven als jullie deze dingen verwijderen alsjeblieft!!!!

Hallo @Sophia Taheri ,

Mocht het niet lukken? 
 

Vraag of één van je klasgenoten zijn/haar telefoon als hotspot met jou wil delen. Moet je wel in de buurt van die persoon gaan zitten….


Het zou heel mooi zijn als je zelf zou kunnen aangeven in welke volgorde je jouw bundels zou willen gebruiken maar helaas biedt KPN die mogelijkheid niet.


Ik heb hetzelfde aan de hand. Zit nu in Zwitserland en heb ook de verkeerde bundel gekozen. De 2 bundels staan actief maar ok blij ook op onbeperkt  super traag internet staan.


Hi @Sophia Taheri, welkom op het KPN Forum!

Je zal inmiddels al wel in Berlijn zitten. Hopelijk ben je de reis goed doorgekomen.

Helaas is het niet mogelijk om een Onbeperkt Online bundel te verwijderen. 😐 Je moet dus wachten tot deze is verlopen voordat je gebruik kunt maken van een andere bundel.

@Noordzee geeft wel een goede tip: misschien kan je via een klasgenoot gebruik maken van internet door middel van een hotspot.

Ik wens je in ieder geval een hele fijne week in Berlijn!