Skip to main content

Internet op mijn prepaid kaart is weer aangezet. Graag deze weer uitzetten, b.v.d.

 

Ik vermoed dat dit te maken heeft met het omzetten van Telfort naar KPN. Indien dit het geval is wil ik een klacht indienen.

We updaten uw simkaart op 19 oktober 2021

Dit is een datum waarop ik vrij ben, maar (gezien allebei m’n simkaarten ineens uit stonden en internet op mijn Telfort/KPN sim ineens weer aan staat) heb ik sterk het vermoeden dat dit vandaag gebeurd is. En dus niet op de afgesproken datum!

Helaas ook nog tijdens m'n werk, waar ik m'n werk simkaart (geen Telfort/KPN) nodig heb voor registratie. Ik heb geen idee hoelang ze hebben uitgestaan, maar de kans is groot dat ik tekst en uitleg mag gaan geven.

Hoi @Wildenberg, welkom bij ons op het forum. Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik kan met je meekijken naar de instellingen. Ik zie dat je het 06-nummer al op je profiel hebt ingevuld, voor prepaid is het simkaartnummer ook nodig. Zou je die daar kunnen toevoegen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik neem aan dat dit het nummer op de achterkant van de simkaart is (de aanbevolen app werkt niet bij mij). Deze is toegevoegd aan de persoonlijke opmerkingen.


Dat is het simkaartnummer inderdaad @Wildenberg, dank je. Daarmee heb ik de gegevens kunnen vinden en ik heb de instelling voor het internet uitgezet. Daarmee staat het nu aan de netwerkkant, je zult het zelf ook niet aan kunnen zetten.