Skip to main content
Update

TV+ App: update naar 08.60.03

Categorie:AppsTV+ App voor smartphone & tablet
  • 6 January 2025
  • 47 reacties
  • 1349 keer bekeken
TV+ App: update naar 08.60.03
Jasper van KPN
Moderator

KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update januari #1 2025

KPN TV+ App 08.60.03

Welkom in 2025, bij deze eerste update van het jaar voor de TV+ App!

Wat zit er in?

Android & iOS

• In deze update zitten technische verbeteringen achter de schermen. Je ziet ze niet direct, maar ze helpen met de stabiliteit van de app 

iOS

• De KPN TV+ App is vanaf nu beschikbaar op iPhones vanaf iOS 13

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update 08.60.03 is 6 januari gestart.

Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

47 reacties

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+8
  • Superuser
  • 2658 reacties
  • 6 januari 2025

Wel grappig dat de iOS versie die hier boven staat nu nieuwer is als de Beta versie gaat dit wel goed?

En hoop dat ze eens wat aan die iOS versies gaan doen aan stabiliteit was tijdje goed maar is nu weer om te huilen.

En geen touw aan vast te knopen wanneer het gebeurd zo kijk je wat je opgenomen heb wel goed.

En zo hapert alles aan alle kanten. (ligt niet aan de wifi want getest op andere wifi en probleem was er nog)

Gebruiken hier geen beta versies gewoon de laatste versie van 18.2

Forum|alt.badge.img+3
  • KPN TV+ App QA/Dev
  • 89 reacties
  • 6 januari 2025

Scherp Menno! Morgen komt er een nieuwe béta, maar dat is allemaal voor een ander topic. Qua hapering die toeneemt, dat is inderdaad bij ons bekend en we zijn ermee aan de slag. Gaat om iOS en met name terugkijkprogramma’s en opgenomen programma’s.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+8
  • Superuser
  • 2658 reacties
  • 6 januari 2025
Kasper QA TV schreef:

Scherp Menno! Morgen komt er een nieuwe béta, maar dat is allemaal voor een ander topic. Qua hapering die toeneemt, dat is inderdaad bij ons bekend en we zijn ermee aan de slag. Gaat om iOS en met name terugkijkprogramma’s en opgenomen programma’s.

Ja klopt me ouders zijn de app echt zat en overwegen zelfs terug te gaan naar ziggo :( voor de TV+ app nooit problemen maar goed krijg het voorlopig niet uit hun hoofd

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1772 reacties
  • 6 januari 2025
MennoG78 schreef:
Kasper QA TV schreef:

Ja klopt me ouders zijn de app echt zat en overwegen zelfs terug te gaan naar ziggo :( voor de TV+ app nooit problemen maar goed krijg het voorlopig niet uit hun hoofd

Blijven volhouden 😁

• Topper
  • 26 reacties
  • 6 januari 2025

Na deze update wazig en zeer onscherp beeld op NPO 1. Eerder op de avond - bij Nieuwsuur - was dit niet het geval. Heeft dit nou met de zender te maken of is er toch nog iets verkeerd met de update?

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 131 reacties
  • 6 januari 2025

Tv is op iPad niet om aan te zien vandaag. Alles onscherp. Zijn we er blij mee. Iedere keer dat gehannes. 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+8
  • Superuser
  • 2658 reacties
  • 7 januari 2025

Hier ook onscherp beeld steeds na de update.

Jasper van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 15532 reacties
  • 7 januari 2025

Hebben jullie dit alleen op de iPad, of ook op andere apparaten? Of ook op andere apparaten? Ik heb het net op mijn iPhone geprobeerd op NPO1, Goedemorgen Nederland is bij mij scherp. 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+8
  • Superuser
  • 2658 reacties
  • 7 januari 2025
Jasper van KPN schreef:

Hebben jullie dit alleen op de iPad, of ook op andere apparaten? Of ook op andere apparaten? Ik heb het net op mijn iPhone geprobeerd op NPO1, Goedemorgen Nederland is bij mij scherp. 

ik had het gisteravond alleen op iPad op me iPhone niet getest eigenlijk. Was net op iPad wel weer scherp gister gewoon niet scherp te krijgen me vader had het ook gisteravond

Jasper van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 15532 reacties
  • 7 januari 2025

Het kan gisterenavond even kort iets geweest zijn. Hou het voor de zekerheid even in de gaten, mocht het terugkomen kunnen we het direct doorgeven.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 131 reacties
  • 7 januari 2025

Had het alleen op mijn ipad. Iphone begon ook onscherp maar herstelde zich daarna. 

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 januari 2025

Is deze update ook voor de Smart TV?

Op mijn LG tv hebben we sinds kort vaak wazig beeld. Op meerdere zenders en ook bij opgenomen programma's welke we terug kijken.

Kan dit met de update te maken hebben of is hier een andere oorzaak van?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 363 reacties
  • 7 januari 2025

Hey ​@Somnophore. Nee dit betreft alleen de update voor mobiele toestellen en niet voor Smart TV's. Als je problemen hebt op jouw LG tv, dan kun je het beste een eigen topic aanmaken. Dan kunnen wij en de community met je meedenken naar de oorzaak en oplossing :)

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 8 januari 2025

Jasper van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 15532 reacties
  • 8 januari 2025

Hoi ​@Burnie1964, nog niet. Daar wordt nog aan gewerkt. Hopelijk kan het in een van de volgende updates meegenomen worden.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 januari 2025

Waardeloos.  Tv kijken lukt nu helemaal niet meer na de update.  met de app. Op onze google tv. Versneld beeld en dan weer langzaam. Geluid komt niet overeen met het beeld. 

Graag heel snel een oplossing 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 22804 reacties
  • 8 januari 2025
Bkel schreef:

Waardeloos.  Tv kijken lukt nu helemaal niet meer na de update.  met de app. Op onze google tv. Versneld beeld en dan weer langzaam. Geluid komt niet overeen met het beeld. 

Graag heel snel een oplossing 

Hi ​@Bkel, bedoel je dat je vanaf je telefoon of tablet niet meer kunt casten naar je TV? Want dit topic gaat namelijk over de mobiele KPN TV+ app voor telefoon en tablets. Of heb je het over de Smart TV app die op je televisie zelf is geïnstalleerd?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 januari 2025

Ja op een smart tv. (tcl google) (bekabeld)

Casten vanaf telefoon naar de tv geen probleem.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 8 januari 2025

Tv terugkijken op iPad stotterd en gaat elke x terug naar een vorige zin zowel op mijn iPad als die van mijn vrouw.
Verwijderen en herinstalleren lost niets op waar ligt dit aan wifi is goed.

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+8
  • Superuser
  • 2658 reacties
  • 9 januari 2025
R Kalkman schreef:

Tv terugkijken op iPad stotterd en gaat elke x terug naar een vorige zin zowel op mijn iPad als die van mijn vrouw.
Verwijderen en herinstalleren lost niets op waar ligt dit aan wifi is goed.

Hier helaas zelfde issue al sinds het de tv+ app is geworden.

kpn is er hard mee Alleen krijgen ze het op Apple  devies Helaas nog niet stabiel 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14416 reacties
  • 9 januari 2025
Bkel schreef:

Ja op een smart tv. (tcl google) (bekabeld)

Casten vanaf telefoon naar de tv geen probleem.

Ah, dit topic gaat echt specifiek over de mobiele app, top dat het daarmee wel goed gaat bij jou! Aangezien het bij jou over de smart TV app gaat, wil ik je doorverwijzen naar het artikel over De nieuwe KPN TV+ Smart TV app voor Android TV

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 9 januari 2025

Sinds enkele dagen werkt het streamen van de KPN TV+ app naar chromecast niet meer. Heel vervelend. Alles al geprobeerd en geüpdatet. Andere apps werken wel naar behoren. Meer mensen met dit probleem of tips om het op te lossen? 

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 102 reacties
  • 10 januari 2025

Ik heb de update ook gehad op mijn smart tv dit ging vanzelf als ik nu zap duurt het steeds 10 tot 12 seconde voor dat ik beeld heb 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

@Marco van O. Dit topic gaat over de KPN TV+ app voor Android en iOS. Voor vragen en/of opmerkingen over de KPN TV+ Smart TV app wil ik je verwijzen naar dit topic: De nieuwe KPN TV+ Smart TV app voor Android TV.

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 102 reacties
  • 10 januari 2025

thanks ga ik doen 

Reageer