Skip to main content
Update

TV+ App: update naar 08.60.03

Categorie:KPN TV+ App voor smartphone & tablet
  • January 6, 2025
  • 47 reacties
  • 1626 keer bekeken
TV+ App: update naar 08.60.03
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

47 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • January 10, 2025

@Denise van KPN ​@Maja van KPN 

Het lijkt erop of de app update ook effect heeft gehad op de Android TV versie. Wat een achteruitgang. Een paar voorbeelden: 

• van zender veranderen met de cijfertoetsen van de afstandsbediening lukt niet meer
  • tijdens het kijken naar onder navigeren on volgende programma en andere zenders in een balk te zien is niet meer mogelijk
  • ’nu op tv’ is uit menu verdwenen

versienummer is gelijk aan dat van deze update. Kan het zijn dat daar iets is misgegaan? 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Als dit om de app van je Smart TV zelf gaat, dan herhaal ik het bericht van Denise voor je ​@Ed1969 

@Marco van O. Dit topic gaat over de KPN TV+ app voor Android en iOS. Voor vragen en/of opmerkingen over de KPN TV+ Smart TV app wil ik je verwijzen naar dit topic: De nieuwe KPN TV+ Smart TV app voor Android TV.

• Nieuwkomer
  • January 11, 2025

Wie heeft er ooit bedacht dat als er een nieuwe app ontwikkeld zou worden, dat als mensen via de app via een chromecast kijken, je niet meer van zender kan wisselen tijdens het kijken naar een zender? Als ik van zender wil wisselen moet ik ineens 3 menu's terug om een andere zender te kiezen.... 

Thanks kpn, overstappen naar een andere provider wordt zo wel heel aantrekkelijk. 

• Nieuwkomer
  • January 11, 2025

Waardeloze update, je kan niet meer met afstandsbediening naar onder scrollen zodat je langs de kanalen kan schieten, waardeloos 

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 11, 2025

Nog wat oude feedback wat nog open staat. 

• Streams laden duurt soms ook lang
  • De app onthoudt niet of ik tegels of een lijst wil in de zenderlijst. (vooral op iPad met groot scherm handig)
  • Thumbnails laden te vaak traag in.​
  • De eerste keer in full screen tijdens kijken blijven de datum en batterij indicator in beeld. (Dit zit er al maanden in!!) Moet dan even beeld verkleinen/vergroten dan is dat weg.  O.a. op iPad.
  • Stel dat ik na twee uurtje voetbal kijken klaar ben, worden programma's op de achtergrond niet ververst.  Zie gewoon nog oude programma van twee uur terug. Aanbod wordt niet automatisch ververst.  Moet het dan handmatig verversen. (Bug zit er ook al maanden in.)

• Nieuwkomer
  • January 13, 2025

Ik ben persoonlijk teleurgesteld in de nieuwe APP. 

De vorige App versie had een betere interface. Waarom is dit niet behouden als de update vooral verbeteringen achter de schermen betreft. Voor de schermen is het iig geen verbetering w.m.b.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Jongens, nogmaals: dit topic gaat over de KPN TV+ app voor Android en iOS. Voor vragen en/of opmerkingen over de KPN TV+ Smart TV app wil ik je verwijzen naar dit topic: De nieuwe KPN TV+ Smart TV app voor Android TV.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

@ITVkijker Bedankt voor het delen van jouw feedback. We nemen deze mee.

• Nieuwkomer
  • January 13, 2025

Wat een drama app, sinds de update wordt ik er steeds uit gegooid, is het wisselen tussen zenders traag en het beeld vaak slecht. Veel minder overzicht dan de oude en kan helaas niet terug....

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • January 13, 2025

Hopeloos. Onscherp allemaal. Graag geen update maar wen offdate naar de vorige instelling. En dan maar je huiswerk doen waarom dit nu niet werkt voordat je een update loopt te verkondigen. 

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • January 13, 2025

Hier inderdaad ook weer op de iPad slecht beeld op iPhone geen last.

ps de Beta app heeft zelfde waar ik test user van ben

Wellicht wat aan de hand op TV platform aangezien meerdere mensen ook al last hebben met de box?

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • January 13, 2025

Iphone even slecht als iPad. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Rene Las, dat is niet fijn inderdaad! Gaat het hierbij om het live kijken van uitzendingen, van opnames of zit daar geen verschil tussen? Ik heb zelf weinig gekeken op mijn iPad, als ik thuis ben zal ik daar ook wat op gaan kijken.

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • January 14, 2025

Nou gisteren een programma terug gekeken.  Dat ging goed maar de live uitzendingen waardeloos. Zit ik met een iPad pro en een Iphone 16 pro Max waarvan je denkt “ nou dat moet wel goed komen” maar helaas. Heb net gekeken op iPhone en live uitzending is nu wel scherp zoals het hoort. 

Jasper van KPN
Moderator

Ik ben benieuwd of het nu nog steeds is dan. Op mijn iPhone heb ik nu ook scherp beeld. Het was een moment even onscherp en daarna trok het bij en zag ik in het journaal scherp met Chinees roeien op een bevroren meer. Trok het bij jou ook niet bij?

Forum|alt.badge.img+1
  • Slimmerik
  • January 14, 2025

Net gekeken op iPad. Begon eerst blurry en aantal seconden later gelukkig weer toonbaar. Wordt vervolgd. 

• Deelnemer
  • January 14, 2025

Mijn geluid en beeld loopt 8 seconden achter op elkaar, erg irritant.

Word aan gewerkt zeggen ze dan maar ondertussen wel betalen voor slechte kwaliteit

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Heb je dit issue sinds de laatste update? Op welk apparaat wordt de app gebruikt ​@Patrick-1979. Hoe meer informatie, hoe beter. 

• Deelnemer
  • January 14, 2025

Dit is inderdaad na de laatste update.

Heb een Google tv van 2024

Geen soundbar.

Andere apps doen het wel prima 

• Nieuwkomer
  • January 14, 2025

KPN, wat is er loos. Bedroevende beeldkwaliteit op IPad en IPhone via wifi. Zowel bij terugkijken als bij actuele programma’s. Als ik dit forum teruglees doet dit probleem zich al enige tijd voor. Heb er eigenlijk bijna nooit last van gehad. De app is haarscherp maar de te bekijken programma’s zijn uitermate beroerd. Volgens mij vanaf de laatste update van de App.

Wanneer verwacht KPN een oplossing?

• Nieuwkomer
  • January 14, 2025

Bij mij ook op ipad beeld is zeer wazig en bij starten van zenderwijziging lang zwart beeld en trage response 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Bedankt voor jullie signalen over het wazige beeld! We hebben dit doorgegeven en er wordt aan gewerkt! We ervaren graag of jullie inderdaad verbetering merken.