Skip to main content
Updates

Experia Box V10: Update naar KPN Software V10.C.24.10.03

Categorie:Experia Box V10
  • 4 september 2024
  • 459 reacties
  • 24941 keer bekeken
Experia Box V10: Update naar KPN Software V10.C.24.10.03
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

459 reacties

• Topper
  • 14 reacties
  • 10 januari 2025
Erik van KPN schreef:

​@Erwin-V, we zien dat het soms niet lukt om een klant de update te geven. Kunnen verschillende redenen voor zijn. We proberen het dan altijd op een later moment weer. Soms lopen we echter herhaaldelijk tegen problemen aan, en lukt het ook dat latere moment, of momenten, niet. Dat lijkt bij jou het geval. Een reset kan in dat geval helpen om de connectie met ons beheersysteem opnieuw op te bouwen zodat de kans dat het lukt een volgende keer groter is. Maar ook dat is geen garantie.

Het enige wat ik je kan aangeven is dat wij het opnieuw blijven proberen, en dat je op een bepaald moment echt de update gaat krijgen. Maar dat zal dan dus niet meer deze 10.3 versie zijn maar een latere. 

Hi ​@Erik van KPN 

dank voor de reactie maar hier heb ik dus wederom niets aan. Is het tegenwoordig standaard policy van KPN om haar klanten met een kluitje in het riet te sturen wanneer KPN niet de service levert de verwacht mag worden, of erger, goed voor betaalt? Ik heb nu 2 issue lopen bij jullie waarvan al een vele maanden openstaat en waar KPN steeds niet thuis geeft terwijl het probleem en de oplossing al lang bekend zijn. 

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28343 reacties
  • 10 januari 2025

Als jij problemen ervaart met je internet en/of je modem, ​@Erwin-V, dan kun je daar het beste een eigen topic voor aanmaken. Dan kunnen we specifiek met jou meekijken.  

• Topper
  • 11 reacties
  • 14 januari 2025

Na de eerste mail in september dat de V1.01.00T04.3 Intermediate geüpdatet zou worden was het dan eindelijk zover gisteravond.
Na dat ik een mail had ontvangen dat hij tussen 24:00 en 7 uur geüpdatet zou worden.

Exact 24 uur valt alles enkele seconde weg en daarna werkt alles weer zonder update helaas.
Dat er gerommeld is door kpn in het modem blijkt door dat ik een nieuw wachtwoord moet aanmaken.

En nu ​@Erik van KPN 

• 3120 reacties
  • 14 januari 2025
K.J.M schreef:

Dat er gerommeld is door kpn in het modem blijkt door dat ik een nieuw wachtwoord moet aanmaken.

En nu ​@Erik van KPN 

Is dit een vraag? Lukt het niet om een nieuw wachtwoord in te stellen? 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 294 reacties
  • 14 januari 2025
Marlon92 schreef:

Ik denk eerder dat KPN aangesproken wordt dat er wel iets kon gebeuren op de modem, wat geresulteerd heeft in dat het wachtwoord moet worden gereset, maar niet de daadwerkelijke update, wat kan duiden op dat de modem vermoedelijk wel benaderbaar was voor KPN maar de update niet gedaan is. Of dat KPN iets geprobeerd heeft, maar dat het niet gelukt is met dit als resultaat.

• Topper
  • 11 reacties
  • 14 januari 2025
MandersOnline schreef:
Marlon92 schreef:

Ik denk eerder dat KPN aangesproken wordt dat er wel iets kon gebeuren op de modem, wat geresulteerd heeft in dat het wachtwoord moet worden gereset, maar niet de daadwerkelijke update, wat kan duiden op dat de modem vermoedelijk wel benaderbaar was voor KPN maar de update niet gedaan is. Of dat KPN iets geprobeerd heeft, maar dat het niet gelukt is met dit als resultaat.

Nee dit is geen vraag.
Een WW maken is zo gepiept. Nu nog een update.
Misschien wordt het tijd klanten met een wel heeeel oud modem deze maar eens te vervangen!

Bij mij afgelopen nacht iets van  poging tot update (vermoedelijk) door KPN.

Inlog wachtwoord  modem bleek gereset.

Port forwarding gewist.

Maar nog steeds oude software versie V1.01.00T04.3Intermediate.

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28343 reacties
  • 15 januari 2025
K.J.M schreef:

Na de eerste mail in september dat de V1.01.00T04.3 Intermediate geüpdatet zou worden was het dan eindelijk zover gisteravond.
Na dat ik een mail had ontvangen dat hij tussen 24:00 en 7 uur geüpdatet zou worden.

Exact 24 uur valt alles enkele seconde weg en daarna werkt alles weer zonder update helaas.

En nu ​@Erik van KPN 

Dan val jij in die groep met klanten waarbij we het eerder geprobeerd hebben, ​@K.J.M. En waarbij het op dat moment niet gelukt is vanwege een bepaald issue. Die klanten hebben we verzameld en zijn we nu opnieuw aan het proberen, waarbij er ook een reset van je modem wordt uitgevoerd. Dit omdat we zien dat de kans dat de update dan wel wil pakken een stuk groter is. Maar ook niet gegarandeerd. Wat nu bij jou dus blijkt omdat het, helaas, opnieuw niet gelukt is. We zullen het op een later moment opnieuw proberen, krijg je ook weer opnieuw bericht. 

Ik ga ervan uit dat dit ook voor jou geld, ​@Sander of alex 

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28343 reacties
  • 15 januari 2025

Ik ga deze Product Update nu sluiten voor nieuwe reacties. Deze softwareversie is nog wel aanwezig onder de klanten, maar deze specifieke versie wordt op dit moment niet meer actief uitgerold. 

In de basis zou je hier dan reacties kunnen plaatsen over problemen die je ervaart of feedback op de softwareversie 10.03. Maar we zien dat mensen hier reacties plaatsen over updates in het algemeen, of specifieke andere versies. En dat is verwarrend. 

Heb je dan ook een vraag over een update die je gehad hebt? Plaats deze in de Product Update die hoort bij je softwareversie (staat op de inlogpagina onder de afbeelding van je modem):

Heb je een vraag over een update die je gehad zou moeten hebben maar niet is gebeurd? Dit kan helaas gebeuren, het is dan niet gelukt om je modem te bereiken. Of het is niet gelukt de update door te voeren. We proberen het dan op een later moment weer. Je krijgt dan ook opnieuw bericht.

Ervaar je problemen met je versie 10.03 (of de versie 10.01 die hiervoor kwam), maak dan een eigen topic aan.

Wil je weten wanneer jouw modem geüpdatete wordt naar een huidige versie? Kan ik niet specifiek aangeven, maar je gaat nog een update krijgen naar 12.11, 12.15 of een nieuwere versie als die tegen die tijd beschikbaar is.