Skip to main content
Update

Experia Box V10A: Update naar KPN Software V10A.C.25.03.04

Categorie:Experia Box V10A
  • March 24, 2025
  • 108 reacties
  • 4550 keer bekeken
Experia Box V10A: Update naar KPN Software V10A.C.25.03.04
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

108 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • July 28, 2025

Het kan soms snel gaan inderdaad, mooi toeval 🙂 Lukt het daarmee weer met de SuperWifi punten?

Ja fijn dat het zo snel is gegaan. Ik ga vanmiddag met de SuperWifi punten aan de slag. Ben benieuwd :). 

@Fonzie had je de SW punten uitgezet of fysiek ontkoppeld? Ik ga dit dan ook maar eens testen rondom mijn vakantie..

Had ze alleen uit gezet dus loskoppelen zal niet nodig zijn. Ik kreeg er overigens geen melding van. Ik wilde op de modem inloggen enzag dat de pagina veranderd was vandaar. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • July 28, 2025

Wacht je bevindingen even af voor de SW en ga dan ook proberen😇

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • July 30, 2025

Wacht je bevindingen even af voor de SW en ga dan ook proberen😇

Mijn problemen lijken vooralsnog verdwenen te zijn en alles draait hier vlekkeloos.

• Nieuwkomer
  • August 9, 2025

Mijn problemen lijken vooralsnog verdwenen te zijn en alles draait hier vlekkeloos.

Hoelang heb je ze uit laten staan? Zou mooi zijn als dat werkt.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • August 9, 2025

Volgens mij had ik ze rond 18:00 uur uitgezet. De volgende ochtend was de update geweest. 

• Nieuwkomer
  • August 11, 2025

Volgens mij had ik ze rond 18:00 uur uitgezet. De volgende ochtend was de update geweest. 

Niet gelukt helaas, al heb ik wel een V10 ipv V10A, maar daar zou het ook voor beschikbaar moeten zijn

PE2AAB
Topper
  • Topper
  • October 6, 2025

Ik heb de update gekregen.

Ftp werkt niet meer, maar ik zie dat dit de bedoeling is.

In “Aangepast” regels toevoegen werkt niet. Eerst ging het venstertje dicht als ik “opslaan” klikte, maar resulteerde het niet in een nieuwe regel. Nu klik op op “opslaan” en gebeurt er helemaal niets. Heb meermaals het toestel gereboot, met andere browser geprobeerd enz.

Een bestaande regel editen en van drop naar accept veranderen gaat ook niet.

EDIT: heb nu werkend gekregen door aangepast te kiezen, alles toelaten (=medium) en dan de regel voor ftp uit te zetten.
Het blijft raar dat ik geen drop in accept kon veranderen en dat regels toevoegen niet werkte.
Voor mij is het momenteel goed genoeg, ik kan weer ftp-en.

Exact dit. Heb ik ook. Ik kwam erachter doordat mijn IRC client niet meer werkte. Dan ga je zoeken. Uiteindelijk ook die hele Firewall op standaard gezet omdat die separate instellingen dus helemaal niet werken in deze firmware versie. Jammer joh.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • October 7, 2025

Standaard is een prima niveau, en ook de makkelijkste aanpassing om te doen als FTP (of iets anders) niet meer werkt zoals verwacht. 

Niveau Aangepast kun je heel specifiek zelf instellen wat je wilt. Meer over hoe dat werkt lees je hier: