Skip to main content
Update

KPN Box 12: Update naar KPN Software V12.C.24.16.14

Categorie:KPN Box 12
  • April 22, 2025
  • 207 reacties
  • 11158 keer bekeken
KPN Box 12: Update naar KPN Software V12.C.24.16.14
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

207 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • July 1, 2025

We kunnen je, in dit specifieke geval, downgraden naar een vorige versie waarin dit probleem niet speelt, ​@E.r.i.c.. Maar dan heb je wel kans dat je modem zichzelf dan weer update naar de huidige versie. Ik ga hier morgen even wat navraag over doen en kom er bij je op terug. Wil je in ieder geval alvast je forumprofiel invullen?

• July 1, 2025

Klinkt goed. In het slechtste geval moet ik voorlopig elke maand een keer downgraden. Maar intern worden we er wel vrolijk van. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • July 2, 2025

@E.r.i.c., zou je jouw forumprofiel nog willen aanvullen met in ieder geval je adres, en idealiter je klantnummer erbij? Dan kunnen we dit verder met je oppakken :) 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • July 2, 2025

We kunnen je, in dit specifieke geval, downgraden naar een vorige versie waarin dit probleem niet speelt, ​@E.r.i.c.

@Erik van KPN 
Wil je mijn Box12 svp ook terugzetten naar de voor-vorige versie (V12.C.24.05.08)?  Die functioneerde namelijk wel goed.

(.-.)

• July 2, 2025

→ Erik van KPN: zojuist ingevuld.

Erwin van KPN
Moderator

→ Erik van KPN: zojuist ingevuld.

Erik is nu vrij maar ik moest tegen jou zeggen dat hij morgen dingen voor je gaat regelen. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Auteur
  • Moderator
  • July 3, 2025

@E.r.i.c., ik heb wat dingen uitgezet en verwacht daar morgen reactie op. Ik kom er dan bij jou even op terug via privébericht omdat ik deze Product Update nu ga sluiten. Dat in verband met dat we deze versie niet meer uitrollen en de groep klanten die deze versie nog heeft ook rap kleiner wordt.

@John Goets, downgrade is voor jou geen optie. De kern van jouw probleem zit hem rondom de prefix delegation. En de 05.08 versie heeft precies dezelfde implementatie daarvan als de huidige versies. Al vanaf het begin af aan is daar niets aan in te stellen. Wat nog wel gaat komen, maar wanneer is nog niet bekend.