Skip to main content
update

MijnKPN app update 6.34.0

Categorie:MijnKPN
  • July 17, 2025
  • 66 reacties
  • 877 keer bekeken
MijnKPN app update 6.34.0
Toon eerste bericht

66 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • September 17, 2025

Dat is wel gek natuurlijk ​@JanD

Kun je iets zeggen over mijn probleem?
Het doet zich voor op verschillende apparaten, dus ik denk dat het een accountprobleempje is?
Versie: 6.35.0

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 17, 2025

Inmiddels zijn versie 6.34.1 en 6.34.2 beschikbaar. In deze updates zijn enkel technische verbeteringen doorgevoerd voor achter de schermen om de app vloeiender te laten werken. Er zijn geen grote zichtbare verbeteringen en/of wijzigingen deze maand in de update.

Er is daarom besloten geen Product update te publiceren deze maand.

We hopen straks in september wel weer een mooie update te publiceren!

Inmiddels is versie 6.35.0 hier actief. 

marceltervoert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Er lijkt een bug te zitten in de mijnkpn app, althans in het onderdeel wifi verbeteren.

als alles is doorlopen en je wilt aangeven of het 1 apparaat of meerdere apparaten betreft, selecteer ik meerdere apparaten maar gaat het bolletje alleen aan op 1 apparaat en is de uitkomst dan ook niet als verwacht, want het zou dan aan 1 apparaat liggen.

Dit belemmert me nu (verschilldende apparaten getest) om de wifi verbeteraar me de optie te geven om kpn superwifi2 boxen te kopen tegen de “ leden prijs” ipv de niet klantenprijs.  Daarnaast kan ik ook niet aangeven dat ik deze apparaten wil kopen, maar alleen maar kan huren, maar dat zal vast geen bug zijn.

deze melding gaat dus over de optie meerdere apparaten die niet geselecteerd kan worden op ipad of iphone, zowel onder ios 18 of 26.  App versie 6.35

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 18, 2025

Zijn er meer mensen die hetzelfde issue ervaren zoals ​@marceltervoert hierboven beschrijft?
@Noordzee of ​@bnh , herkennen jullie dit misschien ook?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 18, 2025

@Jan van KPN 

Ik zie dat hele scherm niet. Na de keuze WiFi verbeteren kom ik in de WiFi-manager en die geeft uiteindelijk aan dat ik in mijn hele huis goede WiFi heb. 

Daarbij wel opgemerkt dat ik gelukkig nog de oude software heb in de Box 12 zodat mijn SuperWifi 1 punten goed hun werk kunnen doen. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 18, 2025

Dank voor het controleren ​@Noordzee 👌🏻

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Bij mijn index pagina, verbruik staat het eerste nummer er twee keer in.
Als ik naar mijn producten ga, klopt het wel.

Het team achter de MijnKPN app gaat hier even naar kijken voor jou ​@bnh 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • September 18, 2025

Beste ​@Jeroen van KPN ik heb gemerkt, dat als ik de mobiel een ¼ slag draaI, dus horizontaaL heb, dat het toetsenbord wel tevoorschijn komt en blijft.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat is in ieder geval dan iets ​@JanD. Heb je dit ook met meer apps of webpagina's? Dat het toetsenbord niet tevoorschijn wil komen? 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • September 18, 2025

Dat is in ieder geval dan iets ​@JanD. Heb je dit ook met meer apps of webpagina's? Dat het toetsenbord niet tevoorschijn wil komen? 

Nee ​@Jeroen van KPN alleen bij de MijnKPN-app.

marceltervoert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Zijn er meer mensen die hetzelfde issue ervaren zoals ​@marceltervoert hierboven beschrijft?

In aanvulling hierop heb ik ook de thuis app geprobeerd, deze activeert blijkbaar een website en daar kun je als je exact op de bolletje klikt wel meerdere apparaten selecteren. Maar met dezelfde precisie dat doen in de mijnkpn app lukt helaas niet. Je kan het bolletje niet selecteren. Hopelijk helpt dit om het probleem te pinpointen.

marceltervoert
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

@Jan van KPN 

Ik zie dat hele scherm niet. Na de keuze WiFi verbeteren kom ik in de WiFi-manager en die geeft uiteindelijk aan dat ik in mijn hele huis goede WiFi heb. 

Daarbij wel opgemerkt dat ik gelukkig nog de oude software heb in de Box 12 zodat mijn SuperWifi 1 punten goed hun werk kunnen doen. 

Klopt, dat scherm komt idd na deze melding van goede wifi apparatuur.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • September 18, 2025

Super, dan hoor ik het wel!

Ik heb dit scherm niet, maar ik heb ook een eigen modem!

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 1, 2025

@Erik van KPN ​@Jan van KPN Inmiddels heb V25.08.03 op mijn Experia V10, maar ‘Mijn wifinetwerk’ geeft nog steeds hetzelfde probleem.
Ik vermoed, dat de nieuwe app naar het standaard lokale adres (192.168.2.254) kijkt.
Bij mij is dat 192.168.1.1

Dit blijkt het inderdaad te zijn, ​@BasT.

Eerder konden we dit ook nog niet aanpassen, maar nu wel. En dat staat op de planning voor de loop van volgende week. Dus vanaf dat moment kun jij ook ‘Mijn wifinetwerk’ gebruiken 👍🏻

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • October 30, 2025

Heb jij hier inmiddels een update over ​@Jeroen van KPN ?

Jasper van KPN
Moderator

Heb jij hier inmiddels een update over ​@Jeroen van KPN ?

Daar is nog geen update over begrijp ik ​@bnh, als we daar iets over horen delen we het!