Skip to main content

MijnKPN app update 6.36.0

Categorie:MijnKPN
  • September 19, 2025
  • 76 reacties
  • 1608 keer bekeken
Toon eerste bericht

76 reacties

JanD
Superuser
  • October 14, 2025

Heeft onderstaande met deze app-versie te maken:

https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-verbetert-internet-gebruik-via-wifi/

Ā 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@JanD, dit heeft niet specifiek met deze MijnKPN update te maken. Het heeft te maken met de nieuwe functie Mijn Wifinetwerk in de MijnKPN app, waarmee je gemakkelijk je thuisnetwerk kunt beheren en verbeteren!

Belangrijk is wel dat je, om de slimme adviezen te krijgen, de nieuwste versie van de app moet hebben.

JanD
Superuser
  • October 15, 2025

Bedankt voor je reactie ​@Alexandra van KPNĀ , ik weet genoeg.

Ā 

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • October 20, 2025

Ik krijg net de Android update v6.35.2 | Build 10946.Ā Bij het klikken op 'Mijn Wifinetwerk' krijg ik kort een wit scherm en vervolgens kom ik weer op de algemene/hoofdpagina van de app. Ik heb opnieuw ingelogd en 'cache wissen' geprobeerd.

Aanvulling, ook net opnieuw geĆÆnstalleerd maar het probleem blijft.Ā 

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • October 20, 2025

​@RonaldM01Ā Hier precies hetzelfde.Ā 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • October 20, 2025

Bedankt voor het signaleren en het melden ​@BasTĀ en ​@RonaldM01Ā , we gaan dit doorgeven en komen hier op terug!

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 21, 2025

Ik krijg net de Android update v6.35.2 | Build 10946.Ā Bij het klikken op 'Mijn Wifinetwerk' krijg ik kort een wit scherm en vervolgens kom ik weer op de algemene/hoofdpagina van de app. Ik heb opnieuw ingelogd en 'cache wissen' geprobeerd.

Aanvulling, ook net opnieuw geĆÆnstalleerd maar het probleem blijft.Ā 

Hier dus ook idem,Ā  de app werkt wel goed op een iphone toestel, het is dus echt android gerelateerd.

Versie app is 6.35.2 build 10946

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • October 22, 2025

Ik had al melding gemaakt, maar ineens moest ik wachtwoord modem opgeven en zonder update van de app werkt het weer

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • October 22, 2025

Vanmorgen kon ik het modemwachtwoord ingeven.

Nu lijkt het te werken.Ā 

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • October 22, 2025

Bedankt voor het signaleren en het melden ​@BasTĀ en ​@RonaldM01Ā , we gaan dit doorgeven en komen hier op terug!

Vanmiddag Android versieĀ v6.35.3 | Build 10949 geĆÆnstalleerd en alles werkt weer.

Suggestie: er is nu de optie om te zien of de SuperWifi 2 punten op 'de juiste plek' staan. Zelf krijg ik deze optie niet te zien omdat alles blijkbaar goed staat. Zou het mogelijk zijn om deze optie standaard te tonen? Ik heb namelijk mijn twijfels over de opstelling en dan is het juist fijn om te zien wat de metingen aangeven.Ā 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Auteur
  • Moderator
  • October 22, 2025

Vanochtend is inderdaad een release met oplossing voor de problemen met "Mijn Wifinetwerk" live gegaan voor Android. Goed om te zien dat daadwerkelijk weer werkt ​@RonaldM01Ā 

JanD
Superuser
  • October 22, 2025

Bij mij werkt het ook weer goed na handmatig downloaden update.

Er kan steeds meer via de app en de pc heb je voor sommige KPN-zaken steeds minder nodig.

Ā 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Auteur
  • Moderator
  • October 22, 2025

De app wordt inderdaad steeds uitgebreider. Juist voor het beheer van het wifinetwerk en andere thuisnetwerk gerelateerde zaken. Mooi dat weer werkt ​@JanDĀ 

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Ik heb versie 6.35.3, en kan Wifi Verbeteren niet gebruiken. Ik krijg steeds de melding ā€˜Er is iets mis gegaan'. Ik kan de app ook niet updaten.

Piet.

Leen59
Wijsgeer
  • November 1, 2025

Ik heb versie 6.35.3, en kan Wifi Verbeteren niet gebruiken. Ik krijg steeds de melding ā€˜Er is iets mis gegaan'. Ik kan de app ook niet updaten.

Piet.

Gebruik je een iPad? Bij mij werkt het daarmee ook niet, wel met een iPhone.

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Piet.

Nee, een Android-smartphone.

Piet.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • November 2, 2025

Ā 

6.35.3 is ook de nieuwste. Welke build heb je?

Met deze Build is geen probleem met Wifi gedeelte.

Ā 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 2, 2025

Ben je niet ongemerkt via 4G/5G verbonden ​@Piet van der VoorenĀ ?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • November 2, 2025

Piet.

Piet.

Misschien overbodig, maar heb je de app ook verwijderd en opnieuw geĆÆnstalleerd? En je bent ook verbonden met je thuisnetwerk?

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

​@Alex van KPNĀ Na opnieuw installeren van deĀ app lukt het wel, maar alleen tot de speedtest. Die reageert niet.

Piet.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goed om te weten ​@Piet van der Vooren. Het is dus puur de speedtest die niet werkt? En wat gebeurt er dan precies, werkt het niet, of krijg je een foutmelding te zien, of is het iets anders?

En voor de zekerheid: werken alle andere functies die je probeert in de app wel goed?Ā 

En dan als allerlaatste check: ben je thuis en met je eigen wifi verbonden wanneer je probeert de speedtest te gebruiken?

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • November 4, 2025

Ik zie in de app wel wifi instellingen en weet ik wat, maar wifi verbeteren ??? dat zie ik nergens in de app.

Dus hoe moet je binnen de app bij de instelling wifi verbeteren komen??

Hier versie 6.35.3 ( op toestel pixel 9a)

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 4, 2025

Ga hiervoor, op het hoofdscherm van de app, naar het tabblad Mijn Wifinetwerk, ​@ivo46. Als je verbonden bent met je eigen wifinetwerk, dan checkt de app je wifi instellingen en opstelling. En als daar iets in te verbeteren valt, dan geeft de app de optie om wifiverbetering te starten.

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • November 4, 2025

Ga hiervoor, op het hoofdscherm van de app, naar het tabblad Mijn Wifinetwerk, ​@ivo46. Als je verbonden bent met je eigen wifinetwerk, dan checkt de app je wifi instellingen en opstelling. En als daar iets in te verbeteren valt, dan geeft de app de optie om wifiverbetering te starten.

Dat is dus het punt , ik zie wel wifi beheren maar niks over opstellingĀ 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • November 4, 2025

Dan heeft de app geen problemen/verbeterpunten gevonden, ​@ivo46., dan krijg je die melding ook niet.