Skip to main content

MijnKPN app update 6.36.0

Categorie:MijnKPN
  • September 19, 2025
  • 76 reacties
  • 1608 keer bekeken
Toon eerste bericht

76 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • November 4, 2025

Dan heeft de app geen problemen/verbeterpunten gevonden, ​@ivo46., dan krijg je die melding ook niet.

Oww? Ik heb boven de tabjes mb's delen, mijn netwerk en facturenĀ 

Mijn schoon vader heeft daar mijn netwerk, wifi verbeteren en facturen staan.

Ā 

Ā 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Auteur
  • Moderator
  • November 4, 2025

Dan zal er bij jouw schoonvader iets verbetert kunnen worden. Bijvoorbeeld mogelijk in de afstandĀ tussen de Superwifi punten. Als wifi verbeteren er niet tussen staat is er volgens de MijnKPN app en de achterliggende systemen niets bij jou aan de hand en draait alles qua wifi optimaal.Ā 

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • November 4, 2025

Dan zal er bij jouw schoonvader iets verbetert kunnen worden. Bijvoorbeeld mogelijk in de afstandĀ tussen de Superwifi punten. Als wifi verbeteren er niet tussen staat is er volgens de MijnKPN app en de achterliggende systemen niets bij jou aan de hand en draait alles qua wifi optimaal.Ā 

Ik heb net bij hem de test uitgevoerd en waren geen verbeteringen

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Goed om te weten ​@Piet van der Vooren. Het is dus puur de speedtest die niet werkt? En wat gebeurt er dan precies, werkt het niet, of krijg je een foutmelding te zien, of is het iets anders?

En voor de zekerheid: werken alle andere functies die je probeert in de app wel goed?Ā 

En dan als allerlaatste check: ben je thuis en met je eigen wifi verbonden wanneer je probeert de speedtest te gebruiken?

Ik krijg nu elke keer weer de melding ā€˜Er is iets mis gegaan’ als ik tik op 'Wifi verbeteren'.

Ik ben thuis en verbonden met mijn eigen wifi.

Piet.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Wat vreemd dat het dan nog steeds niet lukt Piet, ik kan dit niet helemaal plaatsen. Ik koppel de feedback sowieso even terug. Heb je eventueel een ander apparaat waar je de MijnKPN app op zou kunnen installeren om te testen of het verbeteren van de Wifi dan wel werkt?

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Wat vreemd dat het dan nog steeds niet lukt Piet, ik kan dit niet helemaal plaatsen. Ik koppel de feedback sowieso even terug. Heb je eventueel een ander apparaat waar je de MijnKPN app op zou kunnen installeren om te testen of het verbeteren van de Wifi dan wel werkt?

Ik heb helaas maar 1 apparaat, ​@Remco van KPN.

Piet.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

We hebben even nagedacht ​@Piet van der VoorenĀ  en je kan nog even kijken of ƩƩn van onderstaande scenario's bij jou spelen:

• Is je modem al voorzien van de laatste versie van de KPN Software?
  • Je kan via de Wifi verbonden zijn met een gastnetwerk in plaats van je hoofdnetwerk. Maak je ook gebruik van een gastnetwerk?
  • Je telefoon kan verbonden zijn met een VPN waardoor de software van slag raakt. Maak je wel eens gebruik van een VPN?
  • Je kan op dat moment verbonden zijn met een Wifi-extender die niet goed contact maakt met het modem van KPN. Zijn er Wifi-versterkers in het spel?
  • Heb je wellicht een eigen IP-range in jouw modem ingesteld? Dat kan de zaak ook verstoren.

Dat is nog even wat mij te binnenschiet en dit zou je nog even kunnen nalopen.

Als dit niet werkt dan wil ik je toch vragen om even een nieuw topic aan te maken voor deze vraag. Dit centrale topic is hier niet voor ingericht en dan houden we het hier overzichtelijk :-) .Ā 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ā Ā 

Ik zie in de app wel wifi instellingen en weet ik wat, maar wifi verbeteren ??? dat zie ik nergens in de app.

Dus hoe moet je binnen de app bij de instelling wifi verbeteren komen??

Hier versie 6.35.3 ( op toestel pixel 9a)

​@ivo46Ā ik zie dat wij jou niet helemaal goed begrepen hebben en kom toch even met een aanvulling. Kan jij in de app eens gaan naar ā€˜Producten’ en dan kiezen voor ā€˜Internet’? Als het goed is, zie je daar dan wel de tab ā€˜Wifi verbeteren'. Klopt dat?

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 10, 2025

Soms vraag ik me af als ik sommige problemen lees of men de juiste app gebruikt. Mijn moeder kreeg ook telkens de melding dat er iets niet is goed gegaan en bleek dat ze de ā€˜oude’ thuis app nog gebruikte. Ziet er nagenoeg hetzelfde uit voor een ā€˜leek’ 

Ik kwam er achter omdat ik een screenshot vroeg welke app ze gebruikte.Ā 

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • November 10, 2025

Ā Ā 

Ik zie in de app wel wifi instellingen en weet ik wat, maar wifi verbeteren ??? dat zie ik nergens in de app.

​@ivo46Ā ik zie dat wij jou niet helemaal goed begrepen hebben en kom toch even met een aanvulling. Kan jij in de app eens gaan naar ā€˜Producten’ en dan kiezen voor ā€˜Internet’? Als het goed is, zie je daar dan wel de tab ā€˜Wifi verbeteren'. Klopt dat?

Dat kan ik pas na 26 november controleren, ik ben met vakantieĀ 

Ā 

Ā 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ā 

Soms vraag ik me af als ik sommige problemen lees of men de juiste app gebruikt.

Hele goede om dat ook te checken inderdaad, dankjewel!

Ā 

Dat kan ik pas na 26 november controleren, ik ben met vakantieĀ 

Helemaal goed, fijne vakantie!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 17, 2025

6.36.0 is nu ontvangen.Ā 

Ā 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dankje voor de update ​@Noordzee! Ik zal eens kijken of we er meer info over kunnen krijgen, want dat hebben we zover nog niet ontvangen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Update: Gisteren op 17 november is inderdaad de update naar 6.36.0 uitgerold, voor alle apparaten. Dit is een update met wat verbeteringen ā€˜onder de motorkap’. Daarom voor nu een update hier, die ik ook in het startbericht heb toegevoegd.Ā 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 20, 2025

En inmiddels is 6.36.1 ook alweer binnen gehengeld.Ā 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 21, 2025

Hier heb ik, Android, v6.36.2 ​@NoordzeeĀ .

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • November 21, 2025

Het gaat razendsnel ​@PeterGĀ ,

vandaag inderdaad alweer verder op 6.36.2.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 21, 2025

Ik keek naar aanleiding van dit topic

Normaliter boeit het mij niet wat er in de MijnKPN app zit. En welke versie het is. Als het maar werkt.

Ik kon en kan ElsLobach echter ook niet van een antwoord voorzien.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • November 21, 2025

De updates volgen elkaar snel op. In de Google Play Store krijg ik zojuistĀ eerst 6.36.2 en direct daarna ook versie 6.36.3 binnen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • December 1, 2025

Ā Ā 

Ik weer in de Nederlanden, ik heb het bekeken en ja het als ik de geven ā€œroute volgā€ dan krijg ik het tabje wifi verbeteren te zien

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Auteur
  • Moderator
  • December 1, 2025

Mooi ​@ivo46, dat je hebt gevonden hebt.Ā 

• Nieuwkomer
  • December 15, 2025

Sinds de update werkt het instellen van wifi schema niet meer optimaal. Het weekoverzicht kan ik instellen, maar daarna zie je hem niet meer in de app staan. Ook mega traag bij instellen. Ook na paar keer telefoon opnieuw te hebben opgestart en app. Voor de update deed ie het wel goed. Kan hier naar gekeken worden?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Gaan we even naar kijken Nicole. We merken het zelf ook inderdaad.Ā 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • December 15, 2025

En vooralsnog rechtstreeks in het modem ​@NicolePĀ . Via http://mijnmodem.kpn.

Gaat dat wel?

• Nieuwkomer
  • December 29, 2025

​@PeterGĀ Hi, sorry voor late reactie. Ik heb het net rechtstreeks in het modem gezet, even morgen afwachten of het daadwerkelijk ook is gelukt en werkt.Ā Nadeel is wel dat je daar alleen met hele uren kan werken en niet zoals in deĀ app met minuten. De app werkt overigens nog steeds niet.Ā 

Bedankt voor het meedenken! 😊