Skip to main content

MijnKPN app update 6.33.0

Categorie:MijnKPN
  • 27 maart 2025
  • 17 reacties
  • 622 keer bekeken
MijnKPN app update 6.33.0
Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

MijnKPN app - update maart 2025

MijnKPN app versie 6.33.0

Wij houden je graag op de hoogte van nieuwe mogelijkheden, verbeterde prestaties en functies van de MijnKPN app.

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van al onze updates.

Wat zit er in deze update? 

• Contacten delen
    Vanaf heden kun je een deel van jouw "Contacten" delen met de MijnKPN app. Het is niet meer nodig om alle contacten te delen met de MijnKPN app. Door je contacten te delen kunnen we namen tonen bij je abonnementsoverzicht in de app. 

• Feedback geven uitgebreid
    Binnen steeds meer pagina's van de app is het vanaf heden mogelijk om feedback in te dienen over de ervaring in de MijnKPN app. Op deze manier kunnen we problemen sneller opsporen en de app doorlopend verbeteren. 

Wie krijgt de update en wanneer?

De update is inmiddels al beschikbaar. 

Hoe controleer ik welke versie van de MijnKPN app heb?

Je kunt de versie van de MijnKPN app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel)
  • Onderaan staat de versie van de app

We zijn benieuwd naar jouw mening!

Heb je vragen, feedback, een probleem of een goed idee voor de app? Laat het ons hieronder weten!
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan gerust je eigen topic aan, we helpen je graag verder.

17 reacties

PeterG
Superuser
  • 61274 reacties
  • 27 maart 2025

In deze versie is de gewenste keuze voor icoon stuk gegaan. 

Jasper van KPN
Moderator

Bij mij werkt het wel met deze versie ​@PeterG, ik kan de lichte, donkere en pride opties kiezen en op mijn startscherm verandert het icoontje daarmee.

In de Product Update van de vorige versie had Alexandra voorgesteld om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Dat is ook mijn eerste gedachte hierbij.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1875 reacties
  • 27 maart 2025
PeterG schreef:

In deze versie is de gewenste keuze voor icoon stuk gegaan. 

Op IOS kan ik dit zonder problemen nog wijzigen.

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1875 reacties
  • 27 maart 2025

Fijn dat je niet alle contacten meer hoeft te delen met de app. Ik heb dit nu beperkt tot de noodzakelijke contacten voor prettige gebruik van de app. Goed bezig.

PeterG
Superuser
  • 61274 reacties
  • 27 maart 2025

Hmm. Terwijl ik gisteren ineens het standaard icoon had, terwijl in de app pride stond én daar niet te wijzigen. 

Een nacht rust heeft 'm kennelijk goed gedaan. 

Want ondanks nog steeds die situatie lukte wijzigen in de app nu wel. Dus even naar andere keuze en terug naar pride en nu staat die er weer.

Ik had pride om 2 redenen. Ik vergiste me nog wel eens met die 3 groene buttons van kpn op m'n startscherm. En ben tenslotte gay en die kleurige staat vrolijker. 

Oh, duurt bij jullie inloggen ook wat langer? 7 seconden hier ten opzichte van normaal zo'n 3 seconden. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1875 reacties
  • 27 maart 2025

Bij mij gaat het inloggen nog even snel ​@PeterG . Het icoon heeft zich afgelopen nacht kennelijk bedacht bij jou.

PeterG
Superuser
  • 61274 reacties
  • 27 maart 2025

En nu bedenk ik me dat de telefoon gisteren was uitgevallen door lege batterij. Na kwartier op de lader ook weer aangezet. 

Misschien dat die uit en aan het heeft opgelost. 

Starten is na [alle sluiten] (apps) en meldingen wissen ook beter: 5 seconden. Acceptabel. 

• 13287 reacties
  • 27 maart 2025

Ik heb dat ook even gecontroleerd en bij mij kon je dat picto ook niet zien. Maar ik zag zojuist een nieuwe update langs komen en nu kan het picto wel weer zichtbaar gemaakt worden. En kan ik het ook weer terug veranderen naar licht (of donker). 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36772 reacties
  • 27 maart 2025

Dit topic is net negen uur oud en nu is versie 6.33.1 alweer beschikbaar in de App Store.  

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1875 reacties
  • 27 maart 2025
Noordzee schreef:

Dit topic is net negen uur oud en nu is versie 6.33.1 alweer beschikbaar in de App Store.  

Inderdaad. Deze ook geïnstalleerd. Uit de beschrijving is niet heel veel informatie te halen. Ik denk dat KPN wat achterloopt hier 😁

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7574 reacties
  • 27 maart 2025

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1875 reacties
  • 27 maart 2025

Nou nou ​@Sanne van KPN paniek is niet nodig 😂

We zijn natuurlijk wel nieuwsgierig wat er in deze update zit. De beschrijving in de App Store is vaak wat algemeen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7574 reacties
  • 27 maart 2025

Zodra we meer weten laten we het weten! Voor nu weet ik niet meer dan jullie. 😄 

PeterG
Superuser
  • 61274 reacties
  • 27 maart 2025

De popup als je de eerste keer inlogt op 6.33.1 is ook weer bekend vaag. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • 10758 reacties
  • 28 maart 2025

Versie 6.33.1 is inderdaad nu ook beschikbaar. De aanpassingen die in deze versie zitten zijn dusdanig aan de achterkant van de app in bepaalde instellingen dat er voor gekozen is hier geen specifieke Product update voor te publiceren. Dit is ook al eens eerder gebeurd een paar maanden terug, toen er voor een update ook geen Product update is gepubliceerd. 

PeterG
Superuser
  • 61274 reacties
  • 28 maart 2025

Om verwarring te voorkomen misschien hier de titel aanpassen? En eerste regel topicstart. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23458 reacties
  • 28 maart 2025

Ik heb de reactie van Jeroen uitgelicht, ik verwacht dat dit voldoende is.