KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update november #1 2024
KPN TV+ App 08.57.02
Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.
Het is weer tijd voor een update voor de TV+ App, deze keer een wat kleinere.
Wat zit er in deze update?
De groene voortgangsbalk tijdens tv kijken in portret modus is weggehaald.
Wie krijgt de update en wanneer?
De uitrol van de update 08.57.01is 1 november gestart.
We hebben nog een kleine verandering aangebracht, onder water, die nodig was maar waar je als gebruiker niets van merkt. Dit is 08.57.02 en deze is per heden (8 november) beschikbaar voor Android. Voor iOS volgt dit later vandaag.
Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App heb?
Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:
Ga naar profiel
Instellingen (tandwiel rechtsboven)
Hulp en ondersteuning
Onderaan staat de versie van de app
Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem
Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update. Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan.
Bladzijde 1 / 1
Inmiddels gedownload .
Vond het balkje overigens allerminst storend.
Zojuist geupdate.
Probeer te zoeken op Feyenoord onderaan verschijnt een rood vak met daarin: Format Exception??!!
Waar blijft de gewone mogelijkheid om een reminder in te stellen voor een programma, beetje basic toch?
Zojuist geupdate.
Probeer te zoeken op Feyenoord onderaan verschijnt een rood vak met daarin: Format Exception??!!
Niet alleen Feyenoord.
Zelfs als het écht in de titel van een programma voorkomt krijg je dat. Die zoekfunctie is dus gemold bij deze update.
Dat lijkt me niet wenselijk, de zoekfunctie geeft dus in zijn geheel geen resultaten meer terug dus @PeterG? Je krijgt alleen die foutmelding? Geen suggesties niets?
We kunnen hier nu ook reproduceren, @PeterG . We gaan nu kijken of we iemand hierop kunnen aanspreken.
Leuk hoor die miezerige updates zonder ze te (laten) testen
Nwe versie automatisch ontvangen en geïnstalleerd wissen en opnieuw installeren werkt niet. Via i tv menu op de tv kan ik nog wel zoeken
We kunnen hier nu ook reproduceren, @PeterG . We gaan nu kijken of we iemand hierop kunnen aanspreken.
Ik heb het gemeld bij de lead developer. Die was nog aan het werk.
@Jeroen-bart Engelen . Dank!
@PeterG . Jeroen vertelt me net dat het gefikst is. Bij Marcia werkt het weer. Bij jou ook?
Zojuist geupdate.
Niet alleen Feyenoord.
Zelfs als het écht in de titel van een programma voorkomt krijg je dat. Die zoekfunctie is dus gemold bij deze update.
Dank voor het melden! We hebben het meteen kunnen fixen. Excuses voor het ongemak. Je kunt in de huidige versie de zoekfunctie weer gebruiken.
Geen resultaten inderdaad. @Remco van KPN
Dank, @Jeroen-bart Engelen .
Hier werkt de zoekfunctie weer op de telefoon. Dank Kasper .
Nwe versie automatisch ontvangen en geïnstalleerd wissen en opnieuw installeren werkt niet. Via i tv menu op de tv kan ik nog wel zoeken
Lijkt erop dat sommige stukken uit de beta (test) versie niet mee gaan soms naar de echte versie want het zoeken bijvoorbeeld werkte daar wel op.
Er kan altijd wat met overzetten niet mee gaan blijft mensen werk.
Er wordt dus wel degelijk getest.
Kleine update op de update:
We hebben nog een kleine verandering aangebracht, onder water, die nodig was maar waar je als gebruiker niets van merkt. Dit is 08.57.02. Deze is nu beschikbaar voor Android en later vandaag voor iOS.
Ik heb het startbericht aangevuld.
Lijkt erop dat sommige stukken uit de beta (test) versie niet mee gaan soms naar de echte versie want het zoeken bijvoorbeeld werkte daar wel op.
En dat de zoekfunctie niet werkte had niets te maken met de app. Er was iets gecrasht op de server. Zoeken werkte ook niet in de oudere versie van de app.
En dat de zoekfunctie niet werkte had niets te maken met de app. Er was iets gecrasht op de server. Zoeken werkte ook niet in de oudere versie van de app.
Dan had ik zeker gezocht in me Beta app na jullie fix maar merk wel vaker dat er in Beta app beter werken als de uiteindelijke
De release is vanaf nu ook beschikbaar voor iOS. Kan ongeveer een uur duren voordat iedereen de update beschikbaar krijgt.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.