Skip to main content

KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update december #1 2024

KPN TV+ App 08.59.02

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.

De eerste update van december brengt een aantal sport verbeteringen met zich mee.

Wat zit er in?

• Spoiler Pop-up en instellingen bij Eredivisiewedstrijden
    We hebben een handige pop-up toegevoegd voor Eredivisiewedstrijden!
    Wanneer je een wedstrijd terugkijkt, krijg je nu de mogelijkheid om de spoiler-instellingen aan te passen. Wil je niet per ongeluk de score zien? Geen probleem! Tijdens het kijken kun je eenvoudig de spoilers aan- of uitzetten via het instellingenmenu. De pop-up verschijnt slechts één keer, maar je kunt de instellingen altijd aanpassen wanneer je wilt.

• Bugfix: de zoekfunctie voor voetbalclubs onder Sport werkt weer
    We hebben een bug opgelost je niet op teams kon zoeken onder het kopje Sport. Je kunt de teams nu weer vinden.

• Verbeterde vindbaarheid van Pathé Thuis content
    Wanneer je een film zoekt via de zoekbalk vind je vanaf nu alle films van Pathé Thuis die je kunt huren bij KPN.

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update 08.59.02 is 5 december gestart.

De update voor iOS is nu beschikbaar, de update voor Android volgt later vandaag.

Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

Zou nice zijn als je in de app ook kan zien hoeveel opslag je nog heb is nu niet zichtbaar.

Zojuist kunnen updaten. En dit gaan we vrijdag tegemoet zien. Dan is er weer eredivisie. (20:00 uur PSV - FC Twente)

Wanneer je een wedstrijd terugkijkt, krijg je nu de mogelijkheid om de spoiler-instellingen aan te passen. Wil je niet per ongeluk de score zien? Geen probleem! Tijdens het kijken kun je eenvoudig de spoilers aan- of uitzetten via het instellingenmenu. De pop-up verschijnt slechts één keer, maar je kunt de instellingen altijd aanpassen wanneer je wilt.

Het aantal zoekresultaten in de (iOS)app komt nog steeds niet overeen met die van de tv-ontvanger. Met de aankomende wijziging van de tv ontvangers naar hetzelfde achtergrondsysteem, krijgen we daar dan ook dezelfde waardeloze zoekresultaten?

Zojuist kunnen updaten. En dit gaan we vrijdag tegemoet zien. Dan is er weer eredivisie. (20:00 uur PSV - FC Twente)

Wat extra info: de instelling die je wijzigt worden opgeslagen. Je kunt een alvast een oude wedstrijd van afgelopen weekend pakken en daar de spoilers vast uit zetten.

Haha. Hier wil ik ze juist aan. Vind ze fijn. 

Bij oude wedstrijden kun je dan snel nog even naar de goals. Hief je niet een al gespeelde wedstrijd helemaal te kijken. 

Ik zie onder de reparaties nog niet het cast probleem. Met voornamelijk Chromecast 2, maar diezelfde melden ook Chromecast 3 en casten naar de Google TV Streamer. Gekocht om juist het probleem “op te lossen” maar hielp toch niet bij de getroffen personen.

Alleen casten vanaf de website http://tv.kpn.com werkt bij de uitwonende student wel. In de Google Chrome browser uiteraard. Via de app niet.

Wordt nog aan gewerkt, ​@PeterG!

Nog wat oude feedback wat nog openstaat:

• Streams laden duurt soms ook lang
  • De app onthoudt niet of ik tegels of een lijst wil in de zenderlijst. (vooral op iPad met groot scherm handig)
  • Thumbnails laden te vaak traag in.​
  • De eerste keer in full screen tijdens kijken blijven de datum en batterij indicator in beeld. Moet dan even beeld verkleinen/vergroten dan is dat weg.  O.a. op iPad.
  • “Sport” gedeelte voelt traag aan.

@Denise van KPN 

Alle feedback wordt meegenomen, deze update gaat weliswaar nier daarover maar we hebben het in beeld.