Skip to main content

KPN TV+ app Update maart 2024 

KPN TV+ app 08.41.02


En weer een nieuwe update voor de TV+ app! 
 

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.


Wat zit er in?

  • Seizoens- en aflevering nummers zijn nu toegevoegd
  • Specifiek voor iOS: Airplay is toegevoegd aan de app
  • Specifiek Android: Zowel het beeld als het geluid zijn hersteld op oudere toestellen
     

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update begint vandaag 12 maart.

Deze update is beschikbaar voor de TV+ app. Indien je op dit moment nog de ‘oude’ KPN TV app gebruikt, dan is deze update voor jou niet van toepassing. De uitrol van de nieuwe TV+ app verloopt gefaseerd en is nog niet voor iedereen beschikbaar.


Hoe controleer ik welke versie van de TV+ app heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

 

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over de update. Ook als je problemen ervaart n.a.v. de update kun je het hier melden.

Deze app had ook naar mijn inziens het licht nog niet helemaal mogen zien.

Zitten nog zoveel punten in dat niet goed is in de iOS versie volgens mij is er toen ook gezegd is niet helemaal juist gegaan vanuit de Pilot bleef het voor iOS ook erg stil en nu komen ze paar keer per week maar ook de huidige app krijgt updates en dat loopt beetje langs elkaar heen nu.

 

Helemaal als KPN op zelfde dag een beta update doet via test flight en dan ook via appstore.


Alle voorgaande reacties zijn gewoon verwijderd door kpn. Waarom kan ik deze niet meer inzien. Is men erachter gekomen dat ze ooit een redelijk goed product hebben vervangen door een waardeloze update? En als er klachten over zijn dan wordt je gevraagd een nieuwe topic te starten. Heel dubieus allemaal. 


Ik zie geen verwijderde reactie, dus ik ben heel erg benieuwd welke reacties er precies volgens jou zijn verwijderd, @Rene Las?

Het spijt me dat de app momenteel niet naar behoren werkt voor jou, en dat het niet voldoet aan je verwachtingen.

Geen enkele zender kunnen bekijken met de vernieuwde TV+ app hoort niet zo te zijn en daarom  willen we dan graag in een eigen topic onderzoeken waar het aan ligt ( @Erik van KPN legt hier uit waarom er aan je gevraagd wordt om een nieuw topic te starten). 

Lukt het om een eigen topic aan te maken met meer informatie?
Zo 1,2,3 een aantal vragen die ik kan bedenken: welk apparaat heb je in gebruik? Heb je het kunnen testen op een eventueel ander mobiel apparaat en zo ja, ervaar je daar hetzelfde? Heb je versie 08.41.02 geïnstalleerd? Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?


Boven in staat 28 reacties. Waar zijn die dan. En de reactie dat ik een nieuwe topic moest starten. Ik zuig het toch niet uit mn duim. 


Boven in staat 28 reacties. Waar zijn die dan. En de reactie dat ik een nieuwe topic moest starten. Ik zuig het toch niet uit mn duim. 

25 op pagina 1 en nu 5 op deze pagina. (nu dus samen 30)


Als ik terug wil gaan naar de vorige 25 krijg ik de melding “ pagina niet gevonden” en controleer url. Vandaar mijn reactie dat ik niets meer kon terug kijken omdat ik een mede reageerder had die dezelfde problemen had als ik b


Als ik terug wil gaan naar de vorige 25 krijg ik de melding “ pagina niet gevonden” en controleer url.

Dat is inderdaad een zeer vervelende bug in alle topics binnen "Product Updates" waarvan Ik hoop dat KPN de leverancier van de forumsoftware eindelijk eens flink op hun donder gaat geven want dit speelt ondertussen al maanden.


Als ik terug wil gaan naar de vorige 25 krijg ik de melding “ pagina niet gevonden” en controleer url. Vandaar mijn reactie dat ik niets meer kon terug kijken omdat ik een mede reageerder had die dezelfde problemen had als ik b


Ah, ik snap de verwarring nu… We verwijderen echt niet zomaar berichten en als we dat doen, laten we het weten (openbaar of in een privébericht). 

Er is nu net een nieuwe update van de TV+ app, @Rene Las. Deze lost onder andere het probleem met een zwart scherm na inloggen op. Ik ben benieuwd of dit nu ook bij jou opgelost is. Laat je het weten, het liefst in een reactie in het onderstaande topic:
 

 


Als ik terug wil gaan naar de vorige 25 krijg ik de melding “ pagina niet gevonden” en controleer url. Vandaar mijn reactie dat ik niets meer kon terug kijken omdat ik een mede reageerder had die dezelfde problemen had als ik b


Ah, ik snap de verwarring nu… We verwijderen echt niet zomaar berichten en als we dat doen, laten we het weten (openbaar of in een privébericht). 

Er is nu net een nieuwe update van de TV+ app, @Rene Las. Deze lost onder andere het probleem met een zwart scherm na inloggen op. Ik ben benieuwd of dit nu ook bij jou opgelost is. Laat je het weten, het liefst in een reactie in het onderstaande topic:
 

 

Oke. Ga het in de gaten houden. Bedankt!


Net op 2 verschillende toestellen (Androind en Apple) de kpn tv app ge-installeerd. En in plaats van de kpn tv app (witte omlijsting) wordt de kpn tv+ app (geheel groene icoon)  geinstalleerd.

En wat blijkt, van 13 opnames zijn er maar 4 terug te zien in de app en bij gepland slechts 8 van de 16. Ook staan er oude porgrammas in die al lang niet meer op de TV-box te zien zijn. 

Schiet mij maar lek.

Op het derde apparaat werkt de oude app 7.6.3 gelukkig gewoon. En die vraagt ook niet om een update.


Net op 2 verschillende toestellen (Androind en Apple) de kpn tv app ge-installeerd. En in plaats van de kpn tv app (witte omlijsting) wordt de kpn tv+ app (geheel groene icoon)  geinstalleerd.

En wat blijkt, van 13 opnames zijn er maar 4 terug te zien in de app en bij gepland slechts 8 van de 16. Ook staan er oude porgrammas in die al lang niet meer op de TV-box te zien zijn. 

Schiet mij maar lek.

Op het derde apparaat werkt de oude app 7.6.3 gelukkig gewoon. En die vraagt ook niet om een update.

Opnames zitten op het tv platform, en zouden dus gelijk moeten zijn tussen de app en je ontvanger. Kun je de nieuwe app eens verwijderen en opnieuw installeren, @mariodings?

Het zien van een opname in de app die niet zichtbaar is op de tv ontvanger kan wel kloppen, als je op de tv ontvanger die zender hebt verborgen.


 @Erik van KPN  “Opnames zitten op het tv platform, en zouden dus gelijk moeten”, inderdaad en dat is dus niet zo. Ook als ik kijk naar de webversie dan gaat het mis met de lijst van opnames. 

2 keer geinstalleerd en alle data in de android verwijderd,  helpt niet. Maar waarom krijg ik ineens een TV+ app?

Die laatste opmerking over verborgen zenders is niet van toepassing. 


@mariodings Vreemd. De KPN TV+ app is de opvolger van de oude KPN TV app. Op beide platformen (iOS en Android) zijn dan dezelfde opnames niet zichtbaar ten opzichte van de ontvangers? Kun je voorbeelden noemen van programma's en zenders? Zijn dat reguliere zenders of opnames uit aparte zenderpakketten? 

 


@mariodings , Kan het wellicht zijn dat jij de opnames mist van de kanalen 661 t/m 670 ofwel de HD-"Glas" zenders?

Zo ja, dan is dat een bekend fenomeen dat al jaren speelt en waarschijnlijk ook nooit verholpen gaat worden.