Skip to main content

KPN TV+ app [smartphone & tablet] Update maart/ april 2024 

KPN TV+ app 08.43.00

Deze release bevat verbeteringen die het gebruiksgemak van de TV+ app verbeteren.

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.


Wat zit er in?
 

Update 10 april 2024

Terug knop werkt weer om na afspelen van een favoriete kanaal weer naar het thuis scherm te komen

Update 26 maart 2024

  • Je kunt nu makkelijker losse opnames verwijderen
Losse opname verwijderen

 

  • Er is een efficiëntere afspeelkwaliteit toegevoegd waardoor video’s soepeler afspelen

 

Films op TV

Update: Er is sinds vandaag een extra tegelrij toegevoegd: Films op TV. Hier kun je makkelijk zien welke films te zien zijn op tv. Je kunt bijvoorbeeld ook makkelijk opnames inplannen voor die films.

 

Er is een geforceerde update geweest naar versie 08.42.00 ter verbetering van de stabiliteit en snelheid van de app. Dit geldt alleen voor de gebruikers van de vernieuwde TV+ app. 
 

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update is gisteravond begonnen: 26 maart 2024.

Deze update is beschikbaar voor de TV+ app. Indien je op dit moment nog de ‘oude’ KPN TV app gebruikt, dan is deze update voor jou niet van toepassing. De uitrol van de nieuwe TV+ app verloopt gefaseerd en is nog niet voor iedereen beschikbaar.


Hoe controleer ik welke versie van de TV+ app heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

 

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 


Admin: update topic 10-04-2024

@MSA3691 Dat ligt niet aan de app, denk ik. Want ik kan het betreffende programma wel in de tv+ app opnemen.

(Bij mij heeft de app versie 08.43.00.)

Hoi @Katana321 , de versie 08.43.00 zie ik niet in de Apple-store. Momenteel heb ik de laatste versie 08.42.01-iosprod. 


  

Hoi @Katana321 , de versie 08.43.00 zie ik niet in de Apple-store. Momenteel heb ik de laatste versie 08.42.01-iosprod. 

Oh wacht, ik heb de beta-versie en dat is op dit moment 08.43.00. Maar ik weet ook helemaal niet zeker of het probleem dat jij hebt, aan de app of aan de app-versie ligt. Wacht even op de reactie van @Jeroen van KPN of een andere mod.


@MSA3691, Ik vermoed dat jij een iPhone gebruikt, klopt dat.

Het issue met het niet kunnen opnemen van de publieke zenders uit de ons omringende landen lijkt alleen opde iPhone en iPad op te treden. Het issue is bekend bij het development team en wordt hopelijk snel verholpen.


@MSA3691, Ik vermoed dat jij een iPhone gebruikt, klopt dat.

Het issue met het niet kunnen opnemen van de publieke zenders uit de ons omringende landen lijkt alleen opde iPhone en iPad op te treden. Het issue is bekend bij het development team en wordt hopelijk snel verholpen.

Ha ja met de nadruk op snel, mag ik hopen 🙃


We hebben een bug opgelost: de Terug knop werkt weer, om na afspelen van een favoriete kanaal weer naar het thuis scherm te komen. De nieuwste versie van de TV+ app is versie 08.43.00.


Ik test in principe iets minder omdat ik hem niet meer op Chromecast kunt gebruiken. Hij was ineens niet meer te gebruiken op Chromecast met Google Tv.

 

Ik mis in ieder geval een mogelijkheid om opnames te selecteren en te wissen. Dit werkt goed op telefoon maar op Chromecast zou je een mogelijkheid moeten hebben om te kunnen selecteren.

 

Als je de andere (oude app) gebruikt is het wissen net zo lastig op Chromecast.