Skip to main content
Update

TV+ app: update naar versie 08.46.00

  • 15 May 2024
  • 29 reacties
  • 1165 keer bekeken

KPN TV+ app [smartphone & tablet] Update mei #2 2024 

KPN TV+ app 08.46.00

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.


Wat zit er in?

  • Probleem met het vinden van Chromecast apparaten is verholpen
  • Inlogproblemen zijn verholpen

 

Indien je ná de update (nog) problemen ervaart met Chromecast en/of inloggen, laat het vooral weten.

 

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update is vandaag begonnen: 15 mei 2024. De update wordt gefaseerd uitgerold.

Deze update is beschikbaar voor de TV+ app. Indien je op dit moment nog de ‘oude’ KPN TV app gebruikt, dan is deze update voor jou niet van toepassing. De uitrol van de nieuwe TV+ app verloopt gefaseerd en is nog niet voor iedereen beschikbaar.


Hoe controleer ik welke versie van de TV+ app heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

 

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

En succesvol geüpdatet. 👍🏾


Ik heb de KPN tv+ app nog steeds niet.

Zowel op: Tablet, 2 mobiele telefoons als via de Chromecast Google tv.

Maar de “oude” werkt verder prima.😉


Hier ook nog de oude app. Het duurt wel errug lang. Nu al bijna 6 maanden…

Maar ja, hoe later je aan de beurt bent des te minder bugs. Hoop ik. 😀.


Tja vraag het nog maar een keer. WAAR IS HET PLUSPAKKET 

 

 


Lopen de versies met iOS en Android gelijk? Was toch nooit zo?

want dit versie nummer is wel iOS maar op Android heb ik ander versie nummer 


nieuwste update is erg traag met het opstarten.


Vindt het ondertussen ook wel erg lang duren voordat ik de KPN TV+ app krijg. Mijn ouders hadden hem eigenlijk al direct.

Dit terwijl we in hetzelfde huis wonen en. gebruik maken van hetzelfde abonnement. 


Dat kan inderdaad, @Nieuwkoop. Het wordt in batches uitgerold, per toestel, dus het komt vanzelf!


Maar ja, hoe later je aan de beurt bent des te minder bugs. Hoop ik. 😀.

Glas halfvol in plaats van half leeg: daar proost ik op, @PeterG! 🥂

 

Tja vraag het nog maar een keer. WAAR IS HET PLUSPAKKET 

Hoofdletters = schreeuwen, dat is toch nergens voor nodig? 🥹

Content van het Pluspakket nu niet in de TV+ app vinden wijzelf ook een groot gemis. Staat hoog bovenaan het lijstje om dat in de app te krijgen, @Robert00
 

nieuwste update is erg traag met het opstarten.

Als je erg traag zou moeten uitdrukken in seconden, hoeveel schat je dan @Ben_1959? En gaat het om het opstarten van de app zelf of als je bijv TV kijkt via de app (duurt het lang voordat er een uitzending start?).

Ik heb zelf een iPhone, de nieuwste update en zowel de app als live tv kijken start bij mij snel (nog geen 3 tellen) op. 
Ik ben benieuwd wat precies traag werkt of het nog steeds speelt en of anderen er wel of geen last van hebben?


Lopen de versies met iOS en Android gelijk? Was toch nooit zo?

want dit versie nummer is wel iOS maar op Android heb ik ander versie nummer 

Ik kan deze vraag nu niet beantwoorden… dinsdag wel weer, als ik het nagevraagd heb, @MennoG78. Komen we op terug 😬!


@Shyrin van KPN  alleen met het opstarten  van de android app en dat duurt ongeveer 20 seconden.


@Ben_1959 Dankje! Goed om te weten. Voor de zekerheid: heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en je toestel herstart sinds dit gebeurt? 


@Shyrin van KPN , dank je, opnieuw de app geïnstalleerd en de telefoon opnieuw opgestart. 

maar blijft hetzelfde, geen verandering.


Vreemd, @Ben_1959! Zelf heb ik ook een Android toestel en deze versie start binnen 4 seconden op. Ik ben dus ook benieuwd naar welk toestel en welke Android versie jij hebt. Kan je een eigen topic aanmaken met je vraag en deze informatie? Het lijkt geen algemeen probleem, maar we denken natuurlijk graag met je mee. 


Vreemd, @Ben_1959! Zelf heb ik ook een Android toestel en deze versie start binnen 4 seconden op. Ik ben dus ook benieuwd naar welk toestel en welke Android versie jij hebt. Kan je een eigen topic aanmaken met je vraag en deze informatie? Het lijkt geen algemeen probleem, maar we denken natuurlijk graag met je mee. 

Hier ook 4 sec. met versie 08.46.00 op een Samsung (A55-5G) met Android 14. Alles loopt soepel en zonder haperingen.


waneer komt de nieuwe app voor de smart tv uit? Tv kijken doe ik over het algemeen op een tv en gebruik de tv+ app van de smart tv hiervoor. Ik had deze update eerder verwacht voor de smart tv's


@Werbo Als er een nieuwe update aan komt, maken we hier een nieuwe Product Update voor aan. Hou die in de gaten voor het laatste nieuws!


Ik heb opnieuw de app geinstalleerd (21-5-24) Probleem met de chromecast is niet opgelost. Ik kan nog steeds niet verbinden met chromecast. (Alle andere streamingdiensten wel).


Goed dat je het aankaart @Caro83. De update wordt gefaseerd uitgerold, oftewel niet iedereen krijgt 'm tegelijk. Welke versie van de app heb je nu? 

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

Ik heb versie 08.46.00. Welke moet het zijn om de chromecast problemen te verhelpen? 


Dat is inderdaad de versie die het zou moeten tackelen @Caro83. Zou je kunnen toelichten op welk apparaat je de KPN TV+ app hebt geïnstalleerd? En wat voor een Chromecast je exact hebt. Dan kunnen we dit terugkoppelen aan de ontwikkelaars.


Beste lezer,

 

De nieuwe kpn app op  de Android telefoon is waardeloos. Omdat in de vorige versie je per kanaal en per dag kon bepalen wat je opgenomen wil hebben. 

Voorbeeld je kon dus gewoon op rtl4 klikken en dan bekijken, nu is dit helemaal niet mogelijk.

 

Hoop dat er meerdere gaan klagen en de oude versie van de kpnapp terugkomt.

Teleurgestelde kpnklant.


Hi @NMB14! Dat signaal hebben we meer ontvangen dus de ontwikkelaars zijn ervan op de hoogte. Mocht het ze lukken om het toe te passen, dan zullen we dit in een toekomstige product update melden. 🙂
Houd de Product Updates dus in de gaten! 


Net als NMB14 ben ik diep teleurgesteld dat de verticale gids / zender per dag mogelijkheid weg is. Dit was voor mij de enige reden om de app op mijn telefoon te hebben nadat ze die mogelijkheid met de switch naar de tv+ box al hadden verwijderd.

Ik snap niet waarom ze functies verwijderen die mensen graag zien. En snap nog minder dat ze het er niet in kunnen programmeren. Als het onmogelijk is om dit te programmeren, was dan niet overgestapt. En als het wel kan, waarom is het er nog niet. 

Al met al is het Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.


@Epicentre Jammer om te horen, dankjewel dat je de moeite neemt om het door te geven. Feedback is waardevol. Ik kan geen beloftes doen over de uitkomst voor toekomstige updates, maar ik neem je signaal zeker mee.