Skip to main content

KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update september 2024

KPN TV+ App 08.52.05

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.

 

Het is weer tijd voor een update van de KPN TV+ app!

 

Wat zit er in deze update?

 

iOS

  • Automatisch kantelen bij volledig scherm
    Let op: kantelen werkt alleen als je al handmatig op volledig scherm hebt geklikt. Kantel jij vervolgens je telefoon 180 graden, en dan draait het scherm zich om. Het (volledig) automatisch roteren staat op onze planning. 
  • Afspeelknop bij Pluspakket series werkt weer
  • Knoppen op de bovenbalk staan op alle pagina's nu weer in de goede volgorde
  • Opnames die niet zichtbaar waren na een tijd inactief in de app zijn nu weer zichtbaar
  • Opnames worden opnieuw geladen bij opnieuw inloggen en bij wisselen van account

 

Android

  • Afspeelknop bij Pluspakket series werkt weer
  • Knoppen op de bovenbalk staan op alle pagina's nu weer in de goede volgorde
  • Opnames die niet zichtbaar waren na een tijd inactief in de app, zijn nu weer zichtbaar
  • Opnames worden opnieuw geladen bij opnieuw inloggen en bij wisselen van account

 

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update 08.52.05 is vandaag gestart.


Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

 

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

Ook in deze versie vind ik bij zoeken bij de zender ARD maar een treffer bij dagelijkse terugkerende uitzendingen terwijl de tv-ontvanger bijvoorbeeld bij zoeken op programma naam “brisant” of “Maus” meerdere treffers over meerdere dagen heeft. Hierdoor kan de app niet gebruikt worden om snel dagelijks voorkomende programma’s in één keer voor een week te plannen voor opname.

ios/ipados 17


wanneer komt de update er dat de app op de smart tv,s kan?


Me vrouw heeft bij terug kijken van serie of film zowel op telefoon als tablet dat hij hapert.

Doen we dit op de TV+ ontvanger nergens last van.

Ik zelf zit in de Pilot van de TV+ app maar er vaar dit niet met zelfde serie het zit echt in de normale app sinds deze release.

 


Ik heb zowel de "gewone" versie als de bèta versie op mijn tablet staan en met geen van beide ervaar ik haperingen bij het kijken van een opname of het terugkijken vanuit de gids.

Hoe frequent heeft jouw vrouw daar last van?


Ik heb zowel de "gewone" versie als de bèta versie op mijn tablet staan en met geen van beide ervaar ik haperingen bij het kijken van een opname of het terugkijken vanuit de gids.

Hoe frequent heeft jouw vrouw daar last van?

Elke opname heeft ze het.

heb der app al uitgelogged en weer opnieuw ingelogged mag niet baten


Hi @MennoG78, dit heeft niets te maken met deze update zoals je ziet. Zou je in dat geval een eigen topic aan willen maken zodat we hier specifiek naar kunnen kijken, dan blijft het hier overzichtelijk. Vermeld daar zoveel mogelijk over die apparaten. Model, besturingssysteem, versie van de app etc. 


Het is juist na deze update hiervoor had ze het niet.

lijkt me Duidelijk dan toch?

zowel op iPhone als iPad met 17.6.1

 


Het is juist na deze update hiervoor had ze het niet.

lijkt me Duidelijk dan toch?

zowel op iPhone als iPad met 17.6.1

En wat voor een apparaat gebruik je zelf, ook een iPhone en/of iPad of een Android telefoon/tablet?

Ik lees wel meer topics over problemen met de TV+ app op Apple devices.


Het is juist na deze update hiervoor had ze het niet.

lijkt me Duidelijk dan toch?

zowel op iPhone als iPad met 17.6.1

Ik sprak inderdaad te snel. Ik merk het nu ook op mijn iPhone specifiek bij een film, gek genoeg niet bij reguliere uitzendingen. Als ik bijvoorbeeld Nieuwsuur terugkijk niet, maar bij Indiana Jones van 8 september wel. Ik neem dit mee, dankjewel voor het melden. 


Het is juist na deze update hiervoor had ze het niet.

lijkt me Duidelijk dan toch?

zowel op iPhone als iPad met 17.6.1

En wat voor een apparaat gebruik je zelf, ook een iPhone en/of iPad of een Android telefoon/tablet?

Ik lees wel meer topics over problemen met de TV+ app op Apple devices.

Ik gebruik zelf een iPhone maar dan wel de pilot app.

me vader kijkt veel terug zal morgen eens vragen wat die ervaart heeft ook iPad.

 


Het is juist na deze update hiervoor had ze het niet.

lijkt me Duidelijk dan toch?

zowel op iPhone als iPad met 17.6.1

Ik sprak inderdaad te snel. Ik merk het nu ook op mijn iPhone specifiek bij een film, gek genoeg niet bij reguliere uitzendingen. Als ik bijvoorbeeld Nieuwsuur terugkijk niet, maar bij Indiana Jones van 8 september wel. Ik neem dit mee, dankjewel voor het melden. 

Dat lijkt dan echt een iPhone/iPad gerelateerd probleem. Ik heb net even een stukje Indiana Jones gekeken en het daarbij op mijn Xiaomi Android 13 tablet geen problemen mogen ervaren.


Zoals eerder door mij en anderen doorgegeven dat er veelvuldig sprake is van niet scherpe beelden. Ik gebruik een IPad Pro en heb de laatste iOS-versie 17.6.1. Wifi via box 12. App verwijderen en opnieuw installeren helpt niet. Rarara.


 

Wat een wazig beeld is dat, is dat reproduceerbaar?

Onderstaand hetzelfde stukje op mijn Xiaomi tablet.

 


Leuke update, echter…..

ik gebruik hier de Google tv 4k

en een NVIDIA shield, beide kunnen niet het dolby signaal doorzetten, wanneer komt deze update? 
 

dit is echt een gemis, ik heb de VIP 2952 

en deze staat te verstoffen omdat deze tergend traag is en frustrerend in gebruik.

 

ik hoop echt dat snel de optie komt om het dolby signaal te kunnen ontvangen via de kpn app


Leuke update, echter…..

ik gebruik hier de Google tv 4k

en een NVIDIA shield, beide kunnen niet het dolby signaal doorzetten, wanneer komt deze update? 
 

dit is echt een gemis, ik heb de VIP 2952 

en deze staat te verstoffen omdat deze tergend traag is en frustrerend in gebruik.

 

ik hoop echt dat snel de optie komt om het dolby signaal te kunnen ontvangen via de kpn app

Dat zal KPN waarschijnlijk de nodige extra licentie rechten gaan kosten. Ik betwijfel ten zeerste dat ze dat voor die app gaan doen.

 

Even voor de duidelijkheid welk Dolby bedoel je de audio variant 5,1 en beter  of Vision de HDR variant.


wanneer komt de update er dat de app op de smart tv,s kan?

Waarom zou je dat willen, daar hebben we toch de smart-TV app al voor?


Leuke update, echter…..

ik gebruik hier de Google tv 4k

en een NVIDIA shield, beide kunnen niet het dolby signaal doorzetten, wanneer komt deze update? 
 

dit is echt een gemis, ik heb de VIP 2952 

en deze staat te verstoffen omdat deze tergend traag is en frustrerend in gebruik.

 

ik hoop echt dat snel de optie komt om het dolby signaal te kunnen ontvangen via de kpn app

Dat zal KPN waarschijnlijk de nodige extra licentie rechten gaan kosten. Ik betwijfel ten zeerste dat ze dat voor die app gaan doen.

 

Even voor de duidelijkheid welk Dolby bedoel je de audio variant 5,1 en beter  of Vision de HDR variant.

Alles wat mogelijk is :)

Ze hebben een tijdje geleden al aangegeven dat het het aan zou komen, vraag mij nu af of ze dit nu wel gaan doen, of dat het op hold staat

 


Vanavond kijken naar nieuwsuur op npo 2. En weer voortdurend delen wazig beeld. Uit ergernis maar overgestapt op de app van ZIGGO, alwaar geen enkel wazig beeld. Uit belangstelling later teruggekeken middels de KPN-app. En wat zag ik? Geen wazige beelden meer te zien.   Blijft de vraag: waarom wel wazige beelden in de directe uitzending en niet bij later terugkijken? ZIGGO beter dan KPN?

 

 


@Waarom-niet Goedemorgen. Zoals eerder door Alex aangegeven is deze product update ingericht voor feedback op de specifieke punten opgenomen in het openingsbericht. Het verzoek is om een eigen topic aan te maken voor de problematiek die je beschrijft. Dan kan er samen met de community daar naar gekeken worden. 


Beste Remco, ik heb een uur geleden gereageerd op uw reactie van 5 uur geleden. Maar waarom is mijn reactie inmiddels verwijderd? Waarschijnlijk omdat mijn reactie u niet beviel. Niet netjes voor een professionel.


Hallo @Waarom-niet ik heb het bericht verwijderd omdat het offtopic was. Nogmaals ik moedig je aan om jouw bevindingen te delen maar dit topic is bedoelt voor deze specifieke update. Om het overzicht voor ons en iedereen te bewaren vragen wij dan om voor andere vragen dan aparte topics te openen.

Dus: mocht je in gesprek willen over de beeld kwaliteit die je ervaart binnen de app en deze willen vergelijken met de app van een andere aanbieder doe dat dan even in een nieuw topic. 


Me vrouw heeft bij terug kijken van serie of film zowel op telefoon als tablet dat hij hapert.

Doen we dit op de TV+ ontvanger nergens last van.

Ik zelf zit in de Pilot van de TV+ app maar er vaar dit niet met zelfde serie het zit echt in de normale app sinds deze release.

 

Ik heb de laatste tijd op de tv-ontvanger (vip5202)dat bij het afspelen van een opname de eerste 10 seconden meerdere korte overslagen zijn waarbij de uitgesproken woorden niet te verstaan zijn.  Daarna wel een stabiele weergave. 


Ik heb de laatste tijd op de tv-ontvanger (vip5202)dat bij het afspelen van een opname de eerste 10 seconden meerdere korte overslagen zijn waarbij de uitgesproken woorden niet te verstaan zijn.  Daarna wel een stabiele weergave. 

Wil je hier een eigen topic voor maken het gaat hier om de app.


Wil je hier een eigen topic voor maken het gaat hier om de app.

Dank u U wel voor de reactie, ik wilde alleen maar aangeven dat het gemelde probleem mss te maken heeft met het opstarten van de opnameweergave en dan ook op een ander platform voorkomt. Wanneer ik topics moet openen over wat ik allemaal mis vind aan de tv-ontvanger, wordt dat een dagtaak.


Dank u U wel voor de reactie, ik wilde alleen maar aangeven dat het gemelde probleem mss te maken heeft met het opstarten van de opnameweergave en dan ook op een ander platform voorkomt. Wanneer ik topics moet openen over wat ik allemaal mis vind aan de tv-ontvanger, wordt dat een dagtaak.

Wat jij noemde had niks te maken met de app vandaar mijn reactie