Skip to main content

KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update september #2 2024

KPN TV+ App 08.54.01

Een kleine update deze keer.

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.

Wat zit er in deze update?

  • Lettergrootte van je toestel wordt nu juist doorgevoerd in de app, waardoor de lay-out goed leesbaar blijft. De tv gids werd niet altijd goed weergegeven als er een groter lettertype werd gebruikt. Dat is nu aangepast.

 

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update 08.54.01 is vandaag gestart.


Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

 

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

Sinds de laatste upates is het ondoenlijk om op de camping via de app op de telefoon te streamen naar de TV. Om de haverklap gaat-ie langdurig bufferen. Aangezien ik geen problemen heb met Viaplay en Ziggo (go), stel ik vast dat het probleem ligt bij de app van KPN. 3 maanden geleden waren deze problemen er nog niet.

Mijn verzoek aan KPN is dan ook: verbeter en herstel aub de connectiviteit van uw app. Bij voorbaat dank.


Hi @Markie-64, ervaar je dit overal? Dus niet alleen op de camping? Heb je ook geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? 

Mocht dat niet de oplossing zijn, zou je een eigen topic willen aanmaken? Dan kunnen we het specifiek oppakken, ik verwacht namelijk niet dat dit door deze update komt. 


Hi Alex,

Dank voor je reactie. Het probleem doet zich ook elders voor. Ik zal de app opnieuw installeren (kan fff duren). Ik zal je laten weten of het de oplossing was. Gr. Mark


Hi Alex,

Helaas. Het opnieuw installeren van de app was niet de oplossing. Hij ging al snel weer bufferen.


@Markie-64  Ik had hier iets getypt over een buffer. Maar jouw issue is anders.  Ik realiseer me nu dat het met casten fout gaat?  Als jij op de telefoon alleen kijkt, is het dan wel goed?

Ik wil hierbij voorstellen dat je een eigen topic aanmaakt en daar antwoord geeft op mijn vragen.  Wil je er dan ook bij vermelden wat voor hardware je verder gebruikt? (iphone/android ) 

We zijn redelijk bij, dus het topic zal een dezer dagen opgepakt worden. 

 


Hallo Erwin,

Dank voor je reactie. Ik moet even wat gegevens verzamelen. Dat kost wat tijd. Als ik alles bij elkaar heb zal ik een topic openen. Mvg, Mark


Kunt u mij vertellen waarom nog vaak het geluid niet lipsinc loopt ?


@HGJM het niet lipsync lopen, is niet iets wat door de laatste update wordt veroorzaakt. Het is geen algemeen probleem, dus je kunt het beste even een eigen topic aanmaken. Zet erin op welk apparaat je gebruik maakt van de TV+ app, of je via wifi of via mobiel internet kijkt, of het alleen bij live tv of ook bij opnames is, etc. De community helpt je graag verder!


Dank voor je reactie. Ga ik doen


KPN TV+, 

Hoe kom ik erachter of ik een update heb gekregen, ga krijgen en/of beiden. 

Groet, Joop 


Hi @JGAV! Als je in de Google Play of de App store kijkt dan kun je daar zien wat de meest recente versie is en jouw app updaten, als hij daar de optie geeft. 🙂

Via de eigenschappen van de TV+ App op je toestel kun je zien welke versie je hebt. 


Na een klacht ingediend te hebben over de slechte werking vd app op mijn Philips tv met google tv, is mij aangeraden om het 1 gb abonnement te verlagen naar 100 mb , en weer het nieuwste kastje te gebruiken, deze zou via Bluetooth verbonden kunnen worden met de tv, niet dus! 
Toch maar weer de app gebruiken, veel te vaak de melding “ Video kan niet worden geladen probeer het later nog eens “ 

Netflix, Viaplay & Videoland gaan prima zelfs in 4K , alles via KPN is volkomen K ! Haal vaak nog niet eens 360p ipv de beloofde 1080p! 
Actie?


Hi @Paul007Bakker! Dit is een product update waar we graag feedback ontvangen specifiek wat de update betreft. 

Als jouw app helemaal niet goed werkt en dit ook voor de product update al speelde, maak dan een nieuw topic aan. Dan helpen we je daar verder.


Beste Sanne , dank voor je info en pok daar begrijp ik helemaal niets van.

Wat heb ik aan een externe Google Play of App, ik zou dit toch gewoon allemaal onder het tandwieltje moeten kunnen vinden? 

Zoals vanaf het begin van het nieuwe kastje en systeem blijf ik het zeggen blijkt nu weer eens, het is allemaal veel te omslachtig, onhandig, ingewikkeld en zeker niet gebruiksvriendelijk. 

KPN had nooit en te nimmer dit systeem mogen introduceren, zonder dat het perfect en niet ingewikkeld zou werken. 

KPN gebruikt zijn abonnementhouders om de introductie van dit nieuwe systeem bruikbaar te maken en dat is natuurlijk schandalig te noemen. 

Groet, JGAV


Ah, deze product update gaat over de TV+ app @JGAV, jij hebt het over de TV+ Box (kastje bij de TV). 🙂 Dat hoort hier niet thuis, dus wil je hier een eigen topic voor aanmaken? Dan helpen we je daar verder. 


Oke,  dan begrijp ik nog minder waar ik mee bezig ben. 

Inmiddels heb je wel begrepen, dat ik wat deze items betreft er helemaal geen kaas van gegeten helaas. 

Maar bedankt voir de moeite. 

Groet, JGAVÂ