Skip to main content
Update

TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.189.1

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • May 28, 2025
  • 43 reacties
  • 1443 keer bekeken
TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.189.1
Toon eerste bericht

43 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • June 6, 2025

Hmmmm, niks over vertraging vernomen ​@Katana321, maar misschien morgen nog even afwachten. Ik geef het in elk geval mee in de signalen, dus dank voor het melden!

Vanmorgen stond de update er wel op. Opgelost dus.

Maar wel een vraag: In de update zit Het Startscherm heeft nu de mogelijkheid voor grotere tegels zodat programma's uitgelicht kunnen worden. 

Waar zit die mogelijkheid van grotere tegels? Of begrijp ik die zin verkeerd?

Jasper van KPN
Moderator

Maar wel een vraag: In de update zit Het Startscherm heeft nu de mogelijkheid voor grotere tegels zodat programma's uitgelicht kunnen worden. 

Waar zit die mogelijkheid van grotere tegels? Of begrijp ik die zin verkeerd?

Dat kan je inderdaad niet zelf ​@Katana321, het is een functie waarmee programma's uitgelicht kunnen worden. Denk aan Olympische Spelen of de start van de voetbalcompetitie. Veel mensen willen dat dan zien en zo is het snel te vinden.

Applmac
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • June 6, 2025

Hi ​@Applmac! Dat is niet de bedoeling. Ook geen bekend issue, dus zou je een eigen topic aan willen maken? Dan kunnen we je daar verder helpen. Ben benieuwd of we het dan opgelost krijgen!

Zojuist 2 topics aangemaakt:
TV+ box geluid weg, na zappen weer terug
Spontane herstarts van TV+ box sinds update naar 1.187.3

Applmac
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • June 6, 2025

Ik mis nog steeds ‘verder kijken’ in het start menu.

Bij update 1.187.3 stond “Daar zijn we nu mee klaar, dus komt de rij weer terug! ”

Ik zie dit zelfs in deze 1.191.1 nog niet.

Heb ik het verkeerd begrepen?

Peterpiwi
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • June 8, 2025

Wanneer ik de gids open en daarna weer op de gidsknop druk, krijg ik in 9 van de 10 gevallen een zwart beeld ipv naar 'tv' te gaan.

gebeurt hier ook zo vaak ! Veder werk alles wel maar wat u zegt blijf irritant puntje helaas word er al zo vaak gezegd dat er verbetering komt we zijn nu zo 12 a 13 updates veder en nog steeds niks daar over denk niet belangrijk genoeg ! 

• June 9, 2025

Ik mis nog steeds ‘verder kijken’ in het start menu.

Bij update 1.187.3 stond “Daar zijn we nu mee klaar, dus komt de rij weer terug! ”

Ik zie dit zelfs in deze 1.191.1 nog niet.

Heb ik het verkeerd begrepen?

Met deze update is het mogelijk. Maar kpn moet het centraal ook nog ergens "aanzetten" en of dat gebeurt en zo ja wanneer dat beslist kpn zelf. Wellicht zitten er in de huidige implementatie toch op de valreep nog wat tekortkomingen en willen ze die er eerst nog uithalen. Geen idee verder. 🤔

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • June 9, 2025

Ik weet niet,  of dit sinds de laatste update is, maar ik zie geen zoekresultaten vanuit het pluspakket. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Je ziet verder wel andere zoekresultaten uit de gids of streamingsdiensten? ​@BasT 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Sinds vandaag is het mogelijk om het Opnemen pakket uit te breiden naar maar liefst 1000 uur. Meer info lees je het speciaal daarvoor aangemaakte topic:

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • June 10, 2025

@Jeroen van KPN De normale tv- programma's, YouTube enz. wel.

Behalve Netflix, wat bekend is, en dus nu ook het pluspakket. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Zou je eens willen zoeken op de titel: Apocalypse Now Deze zit in het Pluspakket. ​@BasT 

Onder films zou die dan getoond moeten worden. Versie die je kunt huren via Pathe en ook eentje die in het Pluspakket. 

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • June 10, 2025

@Jeroen van KPN Alles behalve het pluspakket. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dank voor het signaal ​@BasT. We nemen het mee. Vul je voor de zekerheid je profiel in met je gegevens? Dan kunnen we die erbij zoeken mocht dat nodig zijn.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 11, 2025

DIW7022. 

Alle versies van Apocalypse now komen wel in de zoekresultaten. 

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • June 11, 2025

@Alexandra van KPN Apocalypse Now zie ik nu wel, maar bv 'The pier' blijft onzichtbaar. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 11, 2025

Waar vind je The pier wél ​@BasT ?

Onder pluspakket Alle films staat ie niet bij de t en ook niet bij de p.

BasT
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • June 11, 2025

@PeterG Hij staat bij series.
Die zouden toch ook zichtbaar moeten zijn met de zoekfunctie.

Wat mij opviel, is dat je bij bv ‘The pier’, niet onthouden wordt, waar je gebleven bent met kijken.
Ook niet met de tv+ app, zowel voor Android als Android tv.

Misschien heeft eea met elkaar te maken.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 11, 2025

Even andere series geprobeerd. Maar DIW7022 vindt er niet één. Ook niet basispakket. 

Dat is ook niet wenselijk ​@BasT en ​@Jasper van KPN , ​@Alexandra van KPN .

Alleen de DIW7022 geeft geen resultaten op series. De apps en tv.kpn.com wel.

Al moet ik er bij zeggen dat de app the pier ook niet vindt, maar andere serie the killing wel.

Handmatig heb ik the pier nu wel gevonden.