Skip to main content
Updates

TV+ Box: Update naar KPN TV+ app 1.120.3

Categorie:TV+ Box
  • 18 september 2023
  • 104 reacties
  • 10174 keer bekeken
TV+ Box: Update naar KPN TV+ app 1.120.3
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

104 reacties

• Topper
  • 15 reacties
  • 2 oktober 2023

Ik wil nog even reageren op mijn bericht van 11 dagen geleden. Dit ging over een verslechtering van de instelmogelijkheden van de ondertiteling. Nog even kort; dansende teksten, verschillende kleuren tekst, geen letterdoorzichtigheid kunnen instellen, geen achtergrond in kunnen stellen etc. Deze verslechtering is ontstaan na update 1.120.3. In de feature request lijst kan ik deze onderwerpen niet of niet goed terugvinden.

Ik zou graag van KPN willen weten of er nog aandacht is voor de door mij aangedragen punten.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 2 oktober 2023

Alle feedback nemen we zeker mee naar de ontwikkelaars. Maar ze kunnen niet overal tegelijk aan werken.

Vanaf vandaag is er weer een nieuwe update beschikbaar. Eerst voor een kleine groep, een week later voor iedereen. 

• Topper
  • 15 reacties
  • 2 oktober 2023

Nog even een aanvulling: In de stand Multicast zijn er helemaal geen ondertitel instel mogelijkheden. Dan krijg je mega grote letters. er zijn alleen wat (beperkte) instelmogelijkheden in Unicast. Dat is jammer want dan kan ik niet in de beste beeldkwaliteit kijken.

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Oud-Moderator
  • 15905 reacties
  • 3 oktober 2023

@MennoG78 @JDD en andere geïnteresseerden. Nog even terugkomend op herinneringen. We hebben het nagevraagd omdat er toch wat twijfel ontstond.

Herinneringen op TV+

Wanneer je een herinnering instelt, zal de herinnering op alle TV+ Boxen zichtbaar zijn. Het automatisch omschakelen naar een andere zender is alleen per box in te stellen. Dus wanneer je beneden in de woonkamer een herinnering instelt met automatisch omschakelen, dan zal de box in de woonkamer automatisch omschakelen naar de zender, de box op zolder krijgt de herinnering ook te zien, alleen zal de box op zolder niet automatisch naar het kanaal omschakelen.

Dit is gelijk aan de iTV-ontvangers.