Skip to main content
Updates

TV+ Box: Update naar KPN TV+ app 1.131.6

Categorie:TV+ Box
TV+ Box: Update naar KPN TV+ app 1.131.6
Toon eerste bericht

213 reacties

• 0 reacties
  • 29 december 2023

Leuk hoor deze update, maar allemaal onbelangrijk. Het geluid moet beter!!

Admin: quote met info over de gehele update verwijderd i.v.m. leesbaarheid. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 88 reacties
  • 3 januari 2024

Sinds deze laatste update is het zappen langzamer geworden , beeld blijft langer zwart.

Ook de programmagids  is trager.

Ook weer vaak vastlopers en herstarts

Telkens een update maar de echte problemen worden nog steeds niet aangepakt.

Die problemen zal ik binnenkort ventileren onder het TV + hoofdstuk.

• Helper
  • 46 reacties
  • 4 januari 2024

Heel leuk maar echter het menu flikkerd als je dit selecteert en de instelling voor herinnering werkt niet meer.

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28330 reacties
  • 5 januari 2024

Oberon, Macwim, ik raad voor jullie beiden een volledige herstart aan door de KPN knop lang ingedrukt houden en te kiezen voor herstart, of door de box even tien seconden stroomloos te maken. We zien dat dit vaak helpt voor van dit soort gekke dingetjes die ineens ontstaan na een update.

• Topper
  • 12 reacties
  • 5 januari 2024

Word wel weer eens tijd voor een update of niet? Duurt lang zo met de feestdagen ertussen! 

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 333 reacties
  • 5 januari 2024
Schayk86 schreef:

Word wel weer eens tijd voor een update of niet? Duurt lang zo met de feestdagen ertussen! 

De updates staan op hold tijdens deze periode. Zal volgende week wel weer komen

ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 633 reacties
  • 7 januari 2024
KarenenRobertenMees schreef:

De updates staan op hold tijdens deze periode. Zal volgende week wel weer komen

Zoals altijd in dit soort periodes. Tijdens sportevenementen zul je ook geen updates krijgen, dus straks met de E.K. en de Olympische Spelen ook niet. Heel begrijpelijk. 

ronvmeijer
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 633 reacties
  • 7 januari 2024
PolarMonk schreef:

Leuk hoor deze update, maar allemaal onbelangrijk. Het geluid moet beter!!

Mee eens, maar de afgelopen update was wel degelijk van belang. Het geluid is inderdaad veel en veel te zacht. Als ik overschakel van TV naar een andere bron vallen m’n speakers bijna om. Het scheelt echt enorm en ik heb alles op “Passtrough” staan.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14180 reacties
  • 8 januari 2024

Het komt sporadisch voor, maar als je een opname gekeken hebt dan moet je weer de lijst afzoeken welke je gezien hebt want de groene streep is verdwenen dus welke van de serie kun je dellen?, da's even een gezoek.
Als je overigens dan even opnieuw opstart dan staat de groene streep er weer.
't Is geen ramp maar wel lastig...

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • 333 reacties
  • 9 januari 2024
Schayk86 schreef:

Kijk. Daar is weer een update…. Told you so..

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 102 reacties
  • 12 januari 2024

Goedemorgen,

Zijn er meer mensen die ondervinden met deze software versie dat de tv+ box niet altijd terugkomt op de zender waarmee de box naar standby is gegaan?

Wat bij mij geregeld optreedt (niet altijd) is dat wanneer de tv+ box op RTL4 staat en ik deze op standby zet, dat wanneer ik deze weer uit standby haal dat de tv+ box begint op NPO1.

Gisterenavond ging de box op standby met SBS6 en toen ik hem weer aanzet begon hij op RTL4.

De tv+ box een herstart gegeven maar dat lost het niet op.

Voorheen dit gedrag niet gezien.

Groet,

Theo

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6846 reacties
  • 12 januari 2024

Vreemd Theo, ik herken dat niet direct bij mijn eigen ontvanger. Dit merk je dus sinds de laatste update pas? Staat dan bij deze genoteerd. 

• Topper
  • 19 reacties
  • 12 januari 2024

Hier ook paar keer gehad inderdaad. Ook weleens dat tijdens tv kijken ineens van zender gewisseld wordt. Dus kijk bv Rtl4 springt ineens naar 24Kitchen. Een keer gehad dat ie daarna ook weer na paar seconden zelf terug sprong naar Rtl4.

Reageer