Skip to main content
Update

TV+ Box: Update naar KPN TV+ Box versie 1.148.4

Categorie:TV+ Box
  • 23 april 2024
  • 70 reacties
  • 3825 keer bekeken
TV+ Box: Update naar KPN TV+ Box versie 1.148.4
Toon eerste bericht

70 reacties

PeterG
Superuser
  • 61081 reacties
  • 25 april 2024
N.N. schreef:

Update vandaag, 25-4-2024, succesvol verwerkt.

Dito hier. 😀

TEST: bewerkt op 7 mei 2024 om 10:41

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Goed om te horen, heren @PeterG en @N.N.!

PeterG
Superuser
  • 61081 reacties
  • 25 april 2024

Er zit nog een foutje in met de infobalk op een radio zender. Als je tijdens weergave van de balk op ok drukt wordt het stil. Alleen zappen brengt het geluid dan terug.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
PeterG schreef:

Er zit nog een foutje in met de infobalk op een radio zender. Als je tijdens weergave van de balk op ok drukt wordt het stil. Alleen zappen brengt het geluid dan terug.

Geef ik door!

PeterG
Superuser
  • 61081 reacties
  • 25 april 2024

Als ik nu de  🔴REC knop gebruik in de gids verschijnt het selectie scherm "1 aflevering/ hele serie " erachter. Onbruikbaar geworden. 

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2769 reacties
  • 25 april 2024
PeterG schreef:

Als ik nu de  🔴REC knop gebruik in de gids verschijnt het selectie scherm "1 aflevering/ hele serie " erachter. Onbruikbaar geworden. 

Hier ook geprobeerd en werkt prima.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7492 reacties
  • 25 april 2024

Da's gek @PeterG en dank voor het testen @MennoG78! Dan lijkt het geen algemeen probleem te zijn. Ook na een herstart van de ontvanger werkt de knop niet meer Peter?

Ik zie nu ook dat Miss Fisher's Murder Mysteries op BBC First uitgezonden wordt…. misschien toch maar weer TV aanzetten in m'n abonnement. 

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2769 reacties
  • 25 april 2024

Heb het getest op alle 3 me boxen zonder problemen

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1859 reacties
  • 25 april 2024

Potentieel is de minigids iets wat ik kan waarderen. Daarom de update op 1 ontvanger ook bekeken. Werkt erg fijn en dit gaat zeker gebruikt worden hier. Ook mooi dat als je favorieten gebruikt, alleen de favorieten zichtbaar zijn in de minigids. Ik vind dit zappen 2.0, zonder van zender te wisselen toch snel kijken wat er verder te zien is. Even afwachten of ik in de praktijk nog wat functionaliteit mis.

Mooi dat er wat gedaan is met de feedback over de video’s in de helpsectie. Ik zou zelf de achtergrondmelodie wat minder hard maken en de gesproken tekst klinkt erg dof. Dat kan denk ik beter en uiteindelijk gaat het natuurlijk om de toelichting die gesproken wordt als ondersteuning van de beelden.

Mooie update en ik volg de minigids ontwikkeling met plezier!

PeterG
Superuser
  • 61081 reacties
  • 25 april 2024

Ik heb dat affect helaas ook als ik een half gekeken terugkijk aflevering weer wil hervatten in de gids. Druk je dan kort op ok zit het er weer achter. Heel lastig.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1180 reacties
  • 25 april 2024

Heel mooi, die nieuwe Minigids! Is heel handig.

Ook is nu het batterijniveau van de afstandsbediening weer te zien! 😄

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1180 reacties
  • 25 april 2024

...en je kan binnen de Minigids ook met de cijfertoetsen navigeren.

wjb
Superuser
  • 74561 reacties
  • 27 april 2024

De zenders 1 t/m 10 worden opnieuw met een bitrate van 7,2Mbps i.p.v. 14,2Mbps doorgegeven.

Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12939 reacties
  • 27 april 2024
wjb schreef:

De zenders 1 t/m 10 worden opnieuw met een bitrate van 7,2Mbps i.p.v. 14,2Mbps doorgegeven.

Hoe kan je dit meten?

Alvast mijn hartelijke dank.😉

wjb
Superuser
  • 74561 reacties
  • 27 april 2024
joop2011 schreef:
wjb schreef:

Hoe kan je dit meten?

Dat kan je niet eenvoudig meten als je geen router hebt waarop de het verbruik realtime kunt aflezen.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12939 reacties
  • 27 april 2024
wjb schreef:
joop2011 schreef:
wjb schreef:

Hoe kan je dit meten?

Dat kan je niet eenvoudig meten als je geen router hebt waarop de het verbruik realtime kunt aflezen.

Dank je voor je antwoord @wjb 

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28369 reacties
  • 27 april 2024
wjb schreef:

@wjb Op multicast, met beste kwaliteit actief en gebruik van favorieten, net als eerder?

wjb
Superuser
  • 74561 reacties
  • 27 april 2024
Erik van KPN schreef:
wjb schreef:

@wjb Op multicast, met beste kwaliteit actief en gebruik van favorieten, net als eerder?

Blijkbaar heeft de update de optie "Automatisch beste kwaliteit" op Inactief gezet.

Zijn er anderen die hetzelfde ervaren hebben?

PeterG
Superuser
  • 61081 reacties
  • 27 april 2024

Bij mij geeft 'automatisch beste kwaliteit' actief aan. 

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2769 reacties
  • 28 april 2024

Hier staat het nog wel aan gelukkig.

vond alleen het geluid beroerd gister op TV538 koningsdag zang was nauwelijks te horen dit viel weg steeds (naar achtergrond) maakte niet uit wat voor instelling ik koos automatisch of pass through of stereo…

heb zelf verder gekeken op de youtube app op de box toen was het goed.

dit had ik trouwens op al me tv’s ben bij me buurman gaan luisteren en daar was het wel goed ligt dus echt aan de KPN box..

na dit getikt te hebben zal ik nog eigen topic maken ervoor.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12939 reacties
  • 28 april 2024
wjb schreef:
Erik van KPN schreef:
wjb schreef:

Blijkbaar heeft de update de optie "Automatisch beste kwaliteit" op Inactief gezet.

Zijn er anderen die hetzelfde ervaren hebben?

Ik heb de update nog niet.

Maar als ik hem heb, zal ik het controleren en melden.😉

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28369 reacties
  • 28 april 2024

@MennoG78, @PeterG, willen jullie het gesprek over TV538's geluid voeren in het topic dat Menno hiervoor heeft aangemaakt?  

PeterG
Superuser
  • 61081 reacties
  • 28 april 2024

Hè. Wilde m'n reacties copy/pasten maar ze zijn weg hier. Topic was er toen nog niet. Nu laat ik de analyse maar voor wat ie was. Ga daar niet 'alles' opnieuw plaatsen. 

Mario27
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 176 reacties
  • 28 april 2024

Ik vind de minigids helemaal TOP!!👍🏻👍🏻

• Topper
  • 15 reacties
  • 28 april 2024

Tot nu toe vind ik die nieuwe minigids maar niks. Moet er erg aan wennen. Ik scroll steeds naar rechts omdat ik gewend was dat je dan naar een andere zender ging in de minigids.

Reageer