Skip to main content
Update

TV+ Box: Update naar KPN TV+ Box versie 1.150.1

Categorie:TV+ Box
  • 30 april 2024
  • 81 reacties
  • 4817 keer bekeken
TV+ Box: Update naar KPN TV+ Box versie 1.150.1
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

81 reacties

• Helper
  • 41 reacties
  • 11 mei 2024

Treed wel pas op na update

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2760 reacties
  • 11 mei 2024
Grietinus k schreef:

Klinkt eerder dat je box moeite heeft het Multicast signaal op te pakken dit is vaker voorgekomen bij een update een extra herstart is dan de oplossing.

Doen ik zelf ook altijd na een update blijkt vaak toch nodig te zijn.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
MennoG78 schreef:
Grietinus k schreef:

Klinkt eerder dat je box moeite heeft het Multicast signaal op te pakken dit is vaker voorgekomen bij een update een extra herstart is dan de oplossing.

Doen ik zelf ook altijd na een update blijkt vaak toch nodig te zijn.

@Grietinus k Ik zie dat je inmiddels al een eigen topic hiervoor hebt aangemaakt. Laten we daar verder gaan.

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1115 reacties
  • 12 mei 2024

Voor de volledigheid: bij de kleine letters voor de ondertiteling in unicast is de verticale uitlijning ook niet meer goed.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23353 reacties
  • 12 mei 2024
Arjan van B schreef:

Voor de volledigheid: bij de kleine letters voor de ondertiteling in unicast is de verticale uitlijning ook niet meer goed.

Mogelijk wel weer goed als de letters weer de normale grootte zijn. Maar als ooit de Android-instellingen (weer) gevolgd worden, dan wil je bij kleinere letters wel dat de tekst aan de onderkant van het beeld wordt uitgelijnd. Ik weet niet hoe een aanbieder de positie meegeeft, maar het lijkt me geen hogere wiskunde om dat bij een andere lettergrootte naar de verwachte plek om te rekenen. (Maar eerdere voorbeelden geven aan dat het eerder ook niet goed werkte bij kleinere letters.)

Dankjewel voor het aankaarten hier en in je eigen topic met Erik. Dit hebben we wederom aangekaart bij onze technische mensen! 

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1115 reacties
  • 12 mei 2024
Paul van KPN schreef:

Wanneer komt ‘ie?

• Preselectie: 30 april
    Deze groep bestaat uit een willekeurige groep klanten. Als alles goed gaat, gaan we door met de verdere uitrol.
  • Uitrol: 7-9 mei

Trouwens jammer dat die uitrol doorgedrukt is terwijl de problemen met de ondertiteling al op 3 mei gemeld waren. 😡