Skip to main content
Update

TV+ Box: Update naar KPN TV+ Box versie 1.152.0

Categorie:TV+ Box
  • 13 mei 2024
  • 28 reacties
  • 2745 keer bekeken
TV+ Box: Update naar KPN TV+ Box versie 1.152.0
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 15 mei 2024

Geen idee of ik wel of niet update heb gehad, maar sinds gisteren 14 mei zijn al mijn opnames verdwenen. Ook instelling van app NPO Plus uit het menu. Melding gisteravond doorgegeven, maar nog geen terugkoppeling.

Jasper van KPN
Moderator

Bij jouw zoontje was het na een herstart weer opgelost, dus het kan een incident zijn bij enkele ontvangers. Als het bij meer speelt, zoals bij @Dennisvh. lijkt het iets anders te zijn, en dan is een eigen topic wel de beste weg om het uit te zoeken. Mocht het alsnog softwarematig blijken te zijn komt het ook via die weg bij de ontwikkelaars, en houden we de Product Update overzichtelijk.

@jojo1312, ik zie geen melding van je van gisteravond op het forum, heb je dat via een andere weg doorgegeven? In de instellingen van je ontvanger kan je zien of je de nieuwste versie van de software hebt. Ik zie er geen andere meldingen over in combinatie met de update, dus het lijkt er los van te staan. Je hier een eigen topic aanmaken hierover, zodat we daar met jou mee kunnen denken.

• Deelnemer
  • 5 reacties
  • 15 mei 2024

@Jasper van KPN dank voor je melding. Ik heb gisteravond de melding telefonisch doorgegeven aan de klantenservice. Ik ga een eigen topic maken.