Skip to main content
Update

TV+ Box: Update naar KPN TV+ Box versie 1.154.1

Categorie:TV+ Box
  • 27 mei 2024
  • 26 reacties
  • 2942 keer bekeken
TV+ Box: Update naar KPN TV+ Box versie 1.154.1
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • 88 reacties
  • 7 juni 2024
Max-H schreef:
Alex van KPN schreef:
Max-H schreef:
TDN schreef:
Raver099 schreef:

Sinds deze (?) update stopt het geluid (en beeld) weer even bij het schakelen naar de tv gids en terug naar (dezelfde) zender... 

Staat "Onderbreek audio en video tijdens navigatie in het menu” AAN?

Nee, heeft daar niets mee te maken. De onderbreking is “maar” een seconde of 2. Niet wereldschokkend, wel irritant. Na een restart is het opgelost maar na een tijdje komt het issue weer terug.

Mag ik jou ook dezelfde vraag stellen? Hoe is de ontvanger aangesloten op de modem, met een kabel? Via WiFi of draadloze adapters? Mag ik ook weten welke modem je hebt, en heb je misschien nog switches of routers ertussen? Misschien overbodig, maar heb je de box ook eens gereset

Beide zijn bedraad aangesloten op de V12 waarvan één via een switch echter, dit maakt geen verschil. Ik heb vandaag de update van de KPN+ box ontvangen. Omdat ik standaard na een update de box opnieuw opstart(geen reset), is het ‘probleem’ op dit moment verholpen. Mocht het wel of niet terugkomen dan laat ik het weten.

Sinds de laatste update is het niet meer voorgekomen. Fingers crossed 🤞