Skip to main content
Updates

TV+ Box: Update naar KPN TV+ firmware 0.17.8 & TV+ app 1.101.1

Categorie:TV+ Box
TV+ Box: Update naar KPN TV+ firmware 0.17.8 & TV+ app 1.101.1
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

128 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2686 reacties
  • 12 mei 2023

@Wasdroger Ieder zo z'n mening. Maar voor mij zit er een groot verschil tussen technische tips zoals hoe je met 1 klik naar de volgende dag kunt gaan en commerciële tips (=aanbevelingen/reclame).

Ik mis vooral in de tv+ box op sommige plekken in de layout handige technische tips die het gebruiksgemak wel enorm kunnen vergroten. Tips die ik wel zie in de interface van de gewone tv-ontvangers.

Wasdroger
Topper
  • 11 reacties
  • 12 mei 2023
Katana321 schreef:

@Wasdroger Ieder zo z'n mening. Maar voor mij zit er een groot verschil tussen technische tips zoals hoe je met 1 klik naar de volgende dag kunt gaan en commerciële tips (=aanbevelingen/reclame).

(...)

Goede! Misschien ben ik inmiddels (helaas) te erg gewend aan het klikken op de honderden cookiemeldingen, nieuwsbriefpopups etc. Haha. Dan zou bijvoorbeeld een opt-in welke bijvoorbeeld al gevraagd kan worden tijdens de eerste installatie van de Stb een goede zijn! 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23353 reacties
  • 13 mei 2023

Hi allemaal, ik grijp hier even in en heb de laatste reacties verwijderd. Waarom? Het heeft niets te maken met deze update en andere meelezers raken hier in de war van. Hou het alsjeblieft on topic.