Ik denk dat we beter de update van morgen kunnen afwachten.
En daarna over de update verder gaan.
Overige zaken kan je beter een eigen nieuwe topic maken. Toch?
wordt het volumeniveau ook opgelost?
Ik hoop dat er nu eindelijk een oplossing komt voor het kijken met kpn+.
Ik moet elke keer als ik tv ga kijken standaard de box opnieuw opstarten. En als ik dan geluk heb kan ik een aantal zenders bekijken. Soms na 1 x zappen is het al bal… beeld speelt 2 sec… en daarna vast… weer 20 sec later weer 2 sec enz enz… rebooten helpt dan (soms) weer.
Workaround is om een app te casten naar de box, man man.
Heb veel mee gemaakt bij ziggo , maar zo'n slechte tv ervaring was zelfs daar niet
Ik had dit ook. Met de V10 via wifi. Toen via kabel geprobeerd. Deze optie werkte wel. Nu de superwifi er bij gekocht deze ondersteunt wifi 6. Nu werkt alles perfect.
Fijn dat je nu ook weer lekker tv kunt kijken. Als ik je goed begrijp had je tv+ draadloos aangesloten op de v10. Dit was toch al geen combinatie met ondersteuning. Dit had KPN mijn inziens iets duidelijker mogen maken tijdens het bestelproces. Je was zeker niet de enige die ik langs heb zien komen met problemen als gevolg van een infrastructureel probleem. Dat lag dus zeker niet aan jou. Ik zoek meestal zoiets tot op de punt komma uit vooraf en dat had ik ditmaal ook gedaan. Op dit forum vond ik de specificaties van de ondersteunde combinaties. Ik kocht daarom meteen een Superwifi2 om boven draadloos aan te sluiten.
Gevolg van deze update is volgens mij ook dat alle TV+ klanten weer dezelfde firmware en app versie draaien. Dat maakt de discussie in ieder geval overzichtelijker Joop.
Ik heb beneden de update in preselectie al binnen. Tot nu toe lijkt de lipsync op ESPN in ieder geval weer op orde. Verder een wat kleinere update lijkt het. Kritiekpuntje op de terugkijken kwaliteit blijft, dat is op oled echt zichtbaar. En nu ik 1-10 op de HD kwaliteit gewend ben wil ik de rest eigenlijk ook wel zo
De laatste tijd viel het me wel op dat er lipsync-problemen waren, maar ik heb hele maal niks te klagen alleen het feit dat de opnames en/of terugkijken nog steeds in PCM 2.0 gebeurd en dus een stukje zachter is dan Dolby D. Verder goed bezig hoor...
Ja, dat zou ik ook wel willen, maar dat is denk ik een kwestie van tijd.
Wat bedoel je precies met het volumeniveau? Verschil tussen opnames en live?
In de product update staat er niets over en dan zit dit niet in deze update.
Ik moest Dolby MAT even opzoeken:
Dolby MAT helps in encoding and decoding the Dolby TrueHD bitstreams for transmission between different devices. In a Blu-Ray player, it works as an encoder. Packing the Dolby TrueHD's variable rate bitstreams, Dolby MAT helps transmit the data over a fixed bit-rate HDMI to the receiver.
Als ik het goed begrijp is dit ten behoeve van verzenden van het Dolby geluidsspoor over HDMI. Ik heb zelf een tv met ingebouwde Bower en Wilkins soundbar. Lijkt me dat dit dan geen rol speelt of zie ik iets over het hoofd? Iemand?
Heeft iemand de nieuwe update al?
Zojuist geprobeerd maar nog niets
Dit is elke keer nog rond de middag geweest en niet meteen smorgens vroeg
Firmware is downloading daarna komt meestal de app er achteraan
Om 11.08 uur is de update bij mij beschikbaar en bezig met de download ervan.
En nu ook de KPN update zelf erop.
Zag dat die nieuwe Dolby instelling alleen kan ingeschakeld worden als hij op automatisch staat de geluidsinstellingen.
op beide ontvangers ook binnen hier
Ik heb na het doorlopen van de update nog steeds TV+ app versie 1.101.1.
Kan ik 1.103.1 nog verwachten?
Laat maar.
Via tandwiel- apparaat- apparaat voorkeuren- over- controleren op KPN TV + app updates
alsnog binnen gehaald.
Die was paar updates geleden toch al opgelost. Althans ik ervaar geen geluidsverschillen meer tussen de zenders en ook niet als ik naar een app ga en netflix, disney of wat dan ook kijk. en dan weer terug ga heb geen standje discotheek of zacht meer
Laat maar.
Via tandwiel- apparaat- apparaat voorkeuren- over- controleren op KPN TV + app updates
alsnog binnen gehaald.
Firmware komt als die erbij zit altijd eerst is mij verteld daarna de software na de herstart
Handmatige update bij mij correct geïnstalleerd.
Firmware installatie ging probleemloos. Na het updaten van de TV-app heb ik de ontvanger evengoed opnieuw opgestart. Toen kreeg ik de foutmelding APK-404-1007. Na een refresh werkt het naar behoren.
Ik heb geen KPN Box 12 of Experiabox, maar een eigen router (Edgerouter Lite). Ontvanger is bekabeld aangesloten via Ubiquiti switch naar router.
Die was paar updates geleden toch al opgelost. Althans ik ervaar geen geluidsverschillen meer tussen de zenders en ook niet als ik naar een app ga en netflix, disney of wat dan ook kijk. en dan weer terug ga heb geen standje discotheek of zacht meer
Nee hoor, heb er nog steeds last van dat de ene zender zachter is dan de ander. Ook met netflix.
Nou. Lipsync werkt bij mij nu ook eindelijk na behoren. Als ik nu alleen nog favorieten lijst jan krijgen net zoals vorige box en dus niet met al die beelden onderin wat we nu hebben dan word ik eindelijk blij. Ga zo door.
Nee hoor, heb er nog steeds last van dat de ene zender zachter is dan de ander. Ook met netflix.
Hier 0 last op 3 boxen niet
Toch een klein iets. Zappen tussen de kanalen gaat wat langzaam. Ik weet niet beter dat als ik zap dat ik gelijk op het nieuwe kanaal zit. Nu zit er een dikke seconde tussen.
Opnieuw is de TV+ Box na de update aan blijven staan.