Skip to main content
Updates

TV+ Box: Update naar KPN TV+ firmware 0.25.0

Categorie:TV+ Box
  • 30 november 2023
  • 155 reacties
  • 16085 keer bekeken
TV+ Box: Update naar KPN TV+ firmware 0.25.0
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

155 reacties

Tv-fans
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • 172 reacties
  • 18 december 2023

leuk linkje naar nieuwe reacties, er zouden er 150 moeten staan, echter ik kan er niet eentje lezen, ondanks dat ik ingelogd ben en medetester nog wel.... 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2691 reacties
  • 18 december 2023

Troost je dat je niet de enige bent... Ik heb laatst in de enquête die over het forum ging, de problemen rondom Product Updates benoemd. Hopelijk gebeurt er wat mee. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1862 reacties
  • 18 december 2023
Tv-fans schreef:

leuk linkje naar nieuwe reacties, er zouden er 150 moeten staan, echter ik kan er niet eentje lezen, ondanks dat ik ingelogd ben en medetester nog wel.... 

Als je doelt op de link in de mail, die werkt niet altijd lekker inderdaad. Dan tref je alleen de laatste pagina aan en jij had nu toevallig de eer dat je een nieuwe pagina hebt gestart en dan zie je helemaal geen reacties. De oplossing is om het onderwerp op te zoeken en te openen via deze weg, dan zie je weer alle reacties.

Moderator team is op de hoogte. Schijnt met de forum software te maken hebben.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2691 reacties
  • 18 december 2023

@Roy74 Maar het is niet het enige probleem met Product Updates... 

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • 1862 reacties
  • 18 december 2023
Katana321 schreef:

@Roy74 Maar het is niet het enige probleem met Product Updates... 

Ik las het eerder @Katana321. Ook de uitlijning van onderdelen is niet lekker. En het helemaal niet kunnen bewerken is een vervelende als je per ongeluk een typo maakt. Dat vind ik een vervelende.