Skip to main content

TV+ Box: Update naar launcher versie 1.171.3

Categorie:TV+ Box
  • 5 december 2024
  • 55 reacties
  • 2691 keer bekeken
TV+ Box: Update naar launcher versie 1.171.3
Toon eerste bericht

55 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 92 reacties
  • 6 januari 2025
Denise van KPN schreef:

Ik heb dit even getest en ik begrijp wat je bedoelt. Ik weet alleen niet of dit een bug is of dat het zo bedoeld is.

Ik kan me niet voorstellen dat dit verschil in gedrag van de informatiebalk i.c.m. P+/P- de bedoeling is. Een goede user-interface hoort w.m.b. consistent en voorspelbaar te zijn en ik kan ook geen goede reden verzinnen waarom het gedrag direct na sluiten van de TV-gids anders zou moeten zijn dan zonder TV-gids. Dus ik ben benieuwd.

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28326 reacties
  • 7 januari 2025

Merci, RozeOlifant, we leggen het voor aan de tv mensen.

MennoG78 schreef:

Weet niet of het sinds deze update is maar valt me nu pas op als je op OK knopdrukt krijg je dat mini menu maar die blijft staan totdat je weer op OK drukt of op back knop drukt.

Ik denk dat dit bewust is, Menno. Dan kun je rustig de minigids info lezen zonder dat je op knopjes hoeft te drukken om hem in beeld te houden.

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 7 januari 2025
Erik van KPN schreef:

MennoG78 schreef:

Weet niet of het sinds deze update is maar valt me nu pas op als je op OK knopdrukt krijg je dat mini menu maar die blijft staan totdat je weer op OK drukt of op back knop drukt.

Ik denk dat dit bewust is, Menno. Dan kun je rustig de minigids info lezen zonder dat je op knopjes hoeft te drukken om hem in beeld te houden.

Viel me nu pas op me vrouw zei waarom blijft dit opeens staan

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28326 reacties
  • 16 januari 2025

​@RozeOlifant, over het zappen met P+/1 in de informatiebalk. Het is een bewuste keuze dat de Box nog niet daadwerkelijk gaat zappen als jij door de zenders gaat. Hij wisselt pas van zender als jij stilstaat op een die je hebt gekozen. Het idee is dus dat je op basis van programmatitel/zendernaam besluit dat je iets wilt zien en stopt met zappen. En als je dat graag zou willen bepalen gebaseerd op wat je ziet, dan is langzamer zappen het advies. 

Het team herkent niet jouw ervaring van verschil tussen of je wel of niet uit de gids komt. Als je dat nog wel ervaart, dan is het handig om daar een filmpje van te maken. Dan kan daar verder naar gekeken worden of ze dat toch ergens kunnen reproduceren. Maar dan is het wel handiger om daar even een eigen topic voor aan te maken

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • 92 reacties
  • 21 januari 2025

*