Skip to main content
Update

TV+ Box: Update naar launcher versie 1.171.4

Categorie:TV+ Box
  • 6 januari 2025
  • 54 reacties
  • 4438 keer bekeken
TV+ Box: Update naar launcher versie 1.171.4
Toon eerste bericht

54 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8131 reacties
  • 9 januari 2025

Update vannacht bij mij succesvol geïnstalleerd.

Peterpiwi
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 49 reacties
  • 10 januari 2025

Hallo 👋🏻 ik ben Peter nog niet super lang klant van kpn maar tot heden zeer tevreden ! 

Ik heb de nieuwe update ontvangen hulden naar jullie kpn dat jullie het zo snel hebben opgelost ! Dankjewel 

tevreden klant ! 

Vriendelijke groet 

peter 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7711 reacties
  • 10 januari 2025

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, ​@Peterpiwi! 💚 Veel kijk plezier gewenst. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14180 reacties
  • 10 januari 2025

Ik heb nu wel veel last van dat de boel vast zit, ik kan dan alleen maar de KPN-knop vasthouden om opnieuw op te starten, dat is het enige wat dan werkt.
Daarna is het weer even goed, tot de volgende vastloper.
Dit na de de update van 6 januari

Erik van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • 28326 reacties
  • 10 januari 2025

Zou je de Box willen resetten, Huistijger? En dan laten weten of het daarna wel weer goed werkt.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14180 reacties
  • 10 januari 2025

Gedaan ​@Erik van KPN 
Zolang je  niks hoort is het Ok

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14180 reacties
  • 13 januari 2025

Helaas ​@Erik van KPN gaat nog steeds vastzitten.
Niet altijd maar vandaag weer mee begonnen, het gebeurd zodra ik de Gids raadplegen wil, dan reageert hij helemaal niet meer op de afstandsbediening, alleen nog op uitzetten (maar dan komt de fout weer terug) en op de KPN-knop vasthouden en dan opnieuw opstarten en dan is het weer enkele dagen goed.
Die complete reset die je voorstelde gaf het zelfde resultaat (enkele dagen goed, daarna weer mis)

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7711 reacties
  • 13 januari 2025

Ik herken dit zo niet. Maar goed, we zoeken even verder. Heb jij de TV+ Box bekabeld of via wifi aangesloten, ​@huistijger?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14180 reacties
  • 13 januari 2025

Wifi gebruik ik alleen voor de telefoon, alles verder bekabeld ​@Denise van KPN 
Verder is het geen ramp, maar wel lastig

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 13 januari 2025

@huistijger Dat is niet sinds deze update maar al veel langer.

Ik heb ook af en toen als ik in de gids zit dat hij dan vast staat kan ik met pijltjes toetsen niets meer.

Enige is dan het gids knop of home knop te gebruiken om eruit te komen.

Dit had ik bij de vorige update ook al nooit echt waarde aan geschonken omdat ik op het moment dat het gebeurd veel bezig ben met te veel heen en weer switchen.

PeterG
Superuser
  • 60882 reacties
  • 13 januari 2025

De gids slaat hier ook zeker 2 × per week vast. Meestal na drukke bediening. 

Opvallend: als ik dan naar de gids ga via de keuze bovenin werkt ie wel. Via de gids knop niet, dan zit het vast. 

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 13 januari 2025
PeterG schreef:

De gids slaat hier ook zeker 2 × per week vast. Meestal na drukke bediening. 

Opvallend: als ik dan naar de gids ga via de keuze bovenin werkt ie wel. Via de gids knop niet, dan zit het vast. 

Ja klopt maar dat was voor deze update ook al ;)

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 13 januari 2025

Nieuwe update ontvangen en vandaag weer de tv-box moeten resetten. 
Dit vanwege slecht en haperende beelden, schakelen naar volgende zender duur lang.

Update heeft dus niet geholpen.

• Slimmerik
  • 77 reacties
  • 13 januari 2025

Ik heb de update ook ontvangen maar had vandaag voor het eerst dat hij bleef hangen op het KPN logo. Met de update heeft het voor mij dus geen effect gehad.

Ik heb de box bedraad aangesloten. Op het moment dat het gebeurd was kon ik uiteindelijk wel verder door de gids knop in te drukken echter werkte terugkijken ook niet meer. De box herstarten heeft geholpen om het op te lossen voor nu.

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 13 januari 2025
vicking schreef:

Ik heb de update ook ontvangen maar had vandaag voor het eerst dat hij bleef hangen op het KPN logo. Met de update heeft het voor mij dus geen effect gehad.

Ik heb de box bedraad aangesloten. Op het moment dat het gebeurd was kon ik uiteindelijk wel verder door de gids knop in te drukken echter werkte terugkijken ook niet meer. De box herstarten heeft geholpen om het op te lossen voor nu.

Ik heb de update al een week maar ik had vandaag voor het eerst dat hij hing met opstarten had dit op alle 3 de boxen.

Me vader trouwens ook op beide boxen had hij het zelfde vanmorgen was dit nog niet maar begin van de avond moest ik hem herstarten door aan/uit knop ingedrukt te houden.

Ik haalde de boxen allemaal uit snelle start modus.

Hoorde meerdere in me vriendenkring met opstart problemen in de avond.

wjb
Superuser
  • 74431 reacties
  • 13 januari 2025

Ook hier blijft de TV+ Box op het KPN Logo hangen.

Peterpiwi
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 49 reacties
  • 13 januari 2025

Modem en tv ontvanger opnieuw opstarten werk ook goed ! Als de ontvanger vastloopt !  Hier loopt de tv ontvangers + beide zo 2 x per dag vast zowel de ontvanger als tv gids en dit speelt al denk vanaf november trage opstarten is verholpen nu de rest nog  ! 

Hier alles bekabeld aangesloten ! 

ben veder niet ontevreden over kpn + kleine dingen nog even oplossen dan is het weer prima tv ontvanger 😊 hopelijk snel een oplossing voor deze problemen 

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 14 januari 2025
wjb schreef:

Ook hier blijft de TV+ Box op het KPN Logo hangen.

Hier start het inmiddels wel weer normaal op leek er toch op dat er echt wat aan de hand was bij KPN gisteravond.

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 14 januari 2025
Peterpiwi schreef:

Modem en tv ontvanger opnieuw opstarten werk ook goed ! Als de ontvanger vastloopt !  Hier loopt de tv ontvangers + beide zo 2 x per dag vast zowel de ontvanger als tv gids en dit speelt al denk vanaf november trage opstarten is verholpen nu de rest nog  ! 

Hier alles bekabeld aangesloten ! 

ben veder niet ontevreden over kpn + kleine dingen nog even oplossen dan is het weer prima tv ontvanger 😊 hopelijk snel een oplossing voor deze problemen 

Peter ik zou je aanraden dan een eigen topic te maken zodat ze mee kunnen kijken

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 14 januari 2025

Er zitten heel veel fouten in. Hopelijk zijn die opgelost met de aankomende update. Dagen naast nu in epg zijn wit. Opnames lukken vaak niet. Tv box gaat vaak op tilt. Opstarten is een ramp. Gaat vaak automatisch naar Netflix of HBO. Nee voor zoveel geld mag het zeker beter. Wat een ramp. Begint op Ziggo te lijken

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16104 reacties
  • 14 januari 2025

Het langzaam opstarten zou met deze update juist beter moeten gaan inderdaad. Is dat nog steeds zo ​@wjb en ​@vicking

@Peterpiwi en ​@Martin.B. wat jullie beschrijven staat los van de update, daar kunnen jullie het beste een eigen topic voor aanmaken.

• Slimmerik
  • 77 reacties
  • 14 januari 2025

@Jasper van KPN ik moet zeggen dat ik voor de update ook al geen last had van traag opstarten en dat gisteren voor mij de eerste keer was. Ik heb toen mijn versie gecontroleerd en dit was dus met de nieuwste update. Wellicht dat het iets eenmaligs was. Na het opnieuw opstarten vanuit de instellingen werkte de box wel weer goed namelijk, want ik kon ook niet meer terugkijken.

MennoG78
Superuser
  • Superuser
  • 2751 reacties
  • 14 januari 2025
Jasper van KPN schreef:

Het langzaam opstarten zou met deze update juist beter moeten gaan inderdaad. Is dat nog steeds zo ​@wjb en ​@vicking

@Peterpiwi en ​@Martin.B. wat jullie beschrijven staat los van de update, daar kunnen jullie het beste een eigen topic voor aanmaken.

Hier niet meer maar er was gisteravond wel wat aan de hand hoorde veel vrienden met KPN er ook over dat box niet normaal lang deed over opstarten en hadden ook allemaal al nieuwste update.

Ook de APP had gisteravond om zelfde tijd nog meer kuren dan hij al had op de iPad

wjb
Superuser
  • 74431 reacties
  • 14 januari 2025
Jasper van KPN schreef:

Het logo bleef vanochtend bij de eerste opstart eindeloos lang staan en pas na het gebruiken van de home toets werd het startscherm zichtbaar. De tegels op de tegelrij "Nu op TV" bleven hierbij leeg.

Wel was het zo dat de nieuwe bèta versie afgelopen nacht geïnstalleerd was dus ook dat zou een oorzaak geweest kunnen zijn.

Bij een tweede opstart van de TV+ Box liep alles wel weer vloeiend.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16104 reacties
  • 14 januari 2025

Laten we het voor de zekerheid even in de gaten houden, we willen geen herhaling daarvan natuurlijk! Ik hoop dat het een eenmalig iets was zoals jullie het beschrijven, en geef anders snel een gil dan gaan we er achteraan.

Reageer