Skip to main content
Update

TV+ Box: Update naar launcher versie 1.171.4

Categorie:TV+ Box
  • 6 januari 2025
  • 54 reacties
  • 4438 keer bekeken
TV+ Box: Update naar launcher versie 1.171.4
Toon eerste bericht

54 reacties

Peterpiwi
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 49 reacties
  • 14 januari 2025

De problemen die ik beschrijf spelen. Al denk van november ! Laaste update heeft inderdaad trage start hier wel verholpen ! Dat zeker maar als daar dan problemen vast lopen  bij erge word weet ik niet wat ik liever heb ! 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16104 reacties
  • 14 januari 2025

Voor die andere problemen kunnen we in een eigen topic meekijken zoals gezegd ðŸ™‚

Wat betreft de gids; we herkennen het issue met de vastlopende tv gids en werken momenteel aan een vernieuwde versie van de gids. Deze update is gericht op een stabielere en betere werking. We hopen dit probleem hiermee snel te kunnen oplossen.

huistijger schreef:

Helaas ​@Erik van KPN gaat nog steeds vastzitten.
Niet altijd maar vandaag weer mee begonnen, het gebeurd zodra ik de Gids raadplegen wil, dan reageert hij helemaal niet meer op de afstandsbediening, alleen nog op uitzetten (maar dan komt de fout weer terug) en op de KPN-knop vasthouden en dan opnieuw opstarten en dan is het weer enkele dagen goed.
Die complete reset die je voorstelde gaf het zelfde resultaat (enkele dagen goed, daarna weer mis)

Sinds ik klant ben geworden in februari 2024 vanwege glasvezel ondervind ik bijna dagelijks dezelfde problemen met de TV+ box. Zelfs toen deze al na een paar maanden werd vervangen. De tv+ box is door een monteur geïnstalleerd en bekabeld dus niet via WiFi. Het vastlopen ondervind ik alleen als ik 'normaal' tv kijk en niet tijdens het kijken naar bijv. Netflix of YouTube. Het probleem ligt dus bij KPN en niet bij mij. Wat nog irritanter is dat de box spontaan herstart tijdens een tv-programma of tijdens een opgenomen programma. Ik ondervond bij ZIGGO nooit zoveel problemen. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14180 reacties
  • 17 januari 2025

Na de laatste update 1.175.1 hebben we geen vastlopers meer en werkt alles weer goed.

Deze wordt de tussen de 21e en de 23e uitgerold.

*