Skip to main content

TV+ Box: Update naar launcher versie 1.179.1

Categorie:TV+ Box
  • 18 februari 2025
  • 40 reacties
  • 3762 keer bekeken
TV+ Box: Update naar launcher versie 1.179.1
Toon eerste bericht

40 reacties

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • 616 reacties
  • 23 februari 2025
Sanne van KPN schreef:

Klopt! Met de nieuwe leverancier zie alleen het huidige programma wat op dat moment speelt.

Zoals je in mijn screenshots kan zien, zie je langzaam bij steeds meer radiozenders de programmering verdwijnen. Je ziet daarna alleen nog maar de slogan van de radiozender. Dat bedoel je zeker?

Het huidige programma is ook niet meer te zien. Klopt dit?

Ik reageer hier in deze topic, omdat in de update aangegeven staat dat de EPG niet lekker werkte. Nu ik deze update al even heb, zie ik nu bij de radiozenders de programmering verdwijnen in de komende dagen ofdat deze niet (meer) beschikbaar is.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30833 reacties
  • 26 februari 2025
Sebas14 schreef:

Zoals je in mijn screenshots kan zien, zie je langzaam bij steeds meer radiozenders de programmering verdwijnen. Je ziet daarna alleen nog maar de slogan van de radiozender. Dat bedoel je zeker?

Het huidige programma is ook niet meer te zien. Klopt dit?

Klopt helemaal, ​@Sebas14! Je ziet echt alleen de slogan van de radiozender. Ik heb het inmiddels ook in het tv aankondigingen topic geplaatst :-). 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 26 februari 2025

Is de firmware ook via USB te updaten?

Heb mijn tv box een reset moeten geven ivm hbo max die constant op de voorgrond stond. Wij hebben geen hbo max. Terug gaan naar het Hoofdmenu zorgde ervoor dat ie na 5 seconden weer naar hbo max ging.

Nu zit ik vast in de wizard voor eerste. ingebruikname en krijg een kbx-sota-e101 melding bij het updaten. Heb het idee dat het met handmatig updaten wel verholpen ksx

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23373 reacties
  • 26 februari 2025
Floris013 schreef:

Is de firmware ook via USB te updaten?

Heb mijn tv box een reset moeten geven ivm hbo max die constant op de voorgrond stond. Wij hebben geen hbo max. Terug gaan naar het Hoofdmenu zorgde ervoor dat ie na 5 seconden weer naar hbo max ging.

Nu zit ik vast in de wizard voor eerste. ingebruikname en krijg een kbx-sota-e101 melding bij het updaten. Heb het idee dat het met handmatig updaten wel verholpen ksx

Dit is wel vreemd en hoort niet zo. Hoe heb jij de box gereset? Zou je het voor de zekerheid willen resetten zoals in de link hieronder wordt uitgelegd? 

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • 616 reacties
  • 26 februari 2025
Marcia van KPN schreef:

Klopt helemaal, ​@Sebas14! Je ziet echt alleen de slogan van de radiozender. Ik heb het inmiddels ook in het tv aankondigingen topic geplaatst :-). 

Hmm dat is dan een klein - puntje voor de nieuwe EPG leverancier. Als je echt een volle week vooruit kijk in de TV Gids dan zie je nog veel 'wordt aangekondigd' bij diverse  (TV) zenders. Dat was bij de vorige EPG leverancier niet.

Ik mag hopen dat hierbij nog de puntjes op de i wordt gezet.  Echt helemaal vlekkeloos loopt het nog niet. We blijven het volgen. 

ajvs89
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 73 reacties
  • 28 februari 2025

Is het normaal dat letters zo groot zijn?

En 2 vraag:

Wanneer je tv en KPN box+ aanzet, begin je bij start. Speelt er in klein hoekje tv zender aan met geluid. Mogelijk die kan uitzetten zonder geluid?

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7505 reacties
  • 28 februari 2025

Zijn de letters op alle kanalen dat formaat ​@ajvs89? Zo niet, dan zal het met het zender zelf te maken hebben. 

Wat je tweede vraag betreft, je bedoelt dat het zender dan alleen weergeven wordt en je geen geluid hoort? Zo ja, je kunt ook altijd op de mute knop drukken op de afstandsbediening. 🙂 Op die manier heb je dan geen geluid.
Mocht je iets anders bedoelen, laat het gerust weten!

ajvs89
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 73 reacties
  • 28 februari 2025

Eerste vraag, moet ik even uitzoeken of elk zender zo is met buitenland ondertiteling. 

vraag 2 bedoel dit:

Waar ik naar wijst die is aan het afspelen en hoor je ook geluid. 
Ik kan niet geluid uitzetten ivm slechthorendheid word ik automatisch verbonden naar mijn tv streamers hulpmiddel geluid versterking. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7505 reacties
  • 28 februari 2025

Ahhh, ik kan me goed voorstellen dat dat niet prettig is.
Zou je hier een eigen topic voor aan willen maken? Je kunt daarin verwijzen naar je berichten hier, of ze kopiëren en plakken. Dan pakken we het daar verder op en kunnen we in dit topic verder feedback verzamelen over de update. 😄

ajvs89
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 73 reacties
  • 28 februari 2025
Sanne van KPN schreef:

Ahhh, ik kan me goed voorstellen dat dat niet prettig is.
Zou je hier een eigen topic voor aan willen maken? Je kunt daarin verwijzen naar je berichten hier, of ze kopiëren en plakken. Dan pakken we het daar verder op en kunnen we in dit topic verder feedback verzamelen over de update. 😄

Is aangemaakt, ik hoop bij de juiste onderwerp heb aangemaakt.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14775 reacties
  • 1 maart 2025

Hij staat op de goede plek ​@ajvs89 ðŸ˜Š

ajvs89
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • 73 reacties
  • 3 maart 2025
Sanne van KPN schreef:

Zijn de letters op alle kanalen dat formaat ​@ajvs89? Zo niet, dan zal het met het zender zelf te maken hebben. 

Wat je tweede vraag betreft, je bedoelt dat het zender dan alleen weergeven wordt en je geen geluid hoort? Zo ja, je kunt ook altijd op de mute knop drukken op de afstandsbediening. 🙂 Op die manier heb je dan geen geluid.
Mocht je iets anders bedoelen, laat het gerust weten!

Even over ondertiteling formaat, was idd alleen bij beelden van journaal. 
Wanneer er iets anders word uitgezonden daar normaal formaat, of nou NPO is of ned5 is. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1014 reacties
  • 7 maart 2025
Sebas14 schreef:

Hmm dat is dan een klein - puntje voor de nieuwe EPG leverancier. Als je echt een volle week vooruit kijk in de TV Gids dan zie je nog veel 'wordt aangekondigd' bij diverse  (TV) zenders. Dat was bij de vorige EPG leverancier niet.

Ik mag hopen dat hierbij nog de puntjes op de i wordt gezet.  Echt helemaal vlekkeloos loopt het nog niet. We blijven het volgen. 

Met puntjes op de i zetten zijn we zeker mee bezig. Graag juist met hulp van onze klanten. Daarom mijn vraag aan jou (en de rest): Op welke zender, welke data en welk tijdstip zien jullie "wordt aangekondigd" staan? 

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • 616 reacties
  • 7 maart 2025
Arjan van KPN schreef:

Met puntjes op de i zetten zijn we zeker mee bezig. Graag juist met hulp van onze klanten. Daarom mijn vraag aan jou (en de rest): Op welke zender, welke data en welk tijdstip zien jullie "wordt aangekondigd" staan? 

Wat mij opvalt nu is dat als je een week vooruit kijkt dat nog niet alles is ingevuld o.a. bij de streamingsdiensten en radiozenders. Dat was voorheen niet. Bij E! Entertainment is volgende week donderdag en vrijdag ook niet ingevuld. Als voorbeeld hieronder wat ik bedoel:

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1014 reacties
  • 8 maart 2025

Goed opgemerkt ​@Sebas14 . Ik ga het doorgeven