Skip to main content
Update

Update 08.61.00: TV+ App voor Smart TV voor Android

Categorie:KPN TV+ App voor smart-tv
  • January 16, 2025
  • 56 reacties
  • 3702 keer bekeken
Update 08.61.00: TV+ App voor Smart TV voor Android
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

56 reacties

• Topper
  • January 24, 2025

Hoi KPN.

Philips 65OLED936/12 van d.d. okt 2021

groeten Roald

Nog even voor de zekerheid, wat gebeurt er precies als je op de cijferknoppen drukt? Komt er ook geen vakje voor in beeld, of gebeurt er helemaal niets? Ik heb ook een voorbeeld gezien waar iemand dat vakje niet kreeg, maar de zender wel wijzigde na een korte vertraging.

Beste KPN,

er verschijnt niks bij de cijferknoppen, en er gebeurt niks

groeten Roald

• Nieuwkomer
  • January 26, 2025

Pas de nieuwe app moeten installeren. In 1 woord… verschrikkelijk

Alles wat je online leest aan klachten heb ik ook. Alle oplossing die er kunnen zijn heb ik geprobeerd. De hele boel klapt er steeds uit. De performance is beroerd!

En dan eerst een persoonlijk profiel moeten aanmaken om TV te kijken, JUST WHY ?! 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • January 26, 2025

Hi ​@Ron provider! Jammer dat de app niet bevalt. Wat is er precies beroerd aan de performance, en klapt de app er constant helemaal uit of gebeurt dit bij het opstarten van bepaalde zaken bijvoorbeeld?
Kun je ook laten weten welk merk en type TV je hebt? 

Ik weet niet wat je allemaal al geprobeerd hebt dus voor de zekerheid nog deze tips: 

1. Smart TV app verwijderen en opnieuw installeren (tenzij je geen TLC of Philips TV hebt, verwijder de app dan niet, dan is hij namelijk voor nu even niet meer terug te vinden in de appstore)
2. Cache van de Smart TV legen
3. Controleer de internetverbinding (bij een slechte internetverbinding is een hapering of crash logisch)
4. Software-update voor je Smart TV checken en eventueel uitvoeren
5. Herstart of reset de tv

• Nieuwkomer
  • January 26, 2025

@kpn, jullie geven bij elke reactie hetzelfde antwoord. Wanneer worden de problemen eens opgelost.  Kan toch niet zo zijn dat iedereen dezelfe meldingen doet bij allemaal verschillende tv's, sinds de laatste update zijn deze problemen. Misschien alles even terugzetten naar het oude en eerst de updates eens goed gaan testen

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • January 26, 2025

Om dit op te lossen hebben we meer informatie nodig (waaronder het type TV) en moeten we zeker weten dat de oplossingen die we aanraden het niet oplossen. Vandaar dezelfde vragen. 😄

Is er al bekend wanneer er een release komt van een nieuwe versie?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Zodra we dat weten ​@SebastiaanH123 delen we dat in een nieuwe product update, je kunt je er daar ook op abonneren!

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • January 28, 2025

Ik heb de app getest nadat er geen beeld was. Nu is er beeld. Maar vooral in het begin van het starten van programma dan is het beeld wat schokkerig, vooral bij snelle beelden als sportzenders. Het lijkt als de zender wat langer aanstaat dat dit minder wordt of zelfs niet meer optreedt. Het lijkt wel dat de app eerst de cache moet laden en dat niet snel genoeg gaat.

• Nieuwkomer
  • January 29, 2025

Ik heb een sony bravia ben zeer tevreden over de app voor de televisie heb totaal nergens last van maar wil nog een tv aanschaffen voor de slaapkamer het liefst een sony wanneer worden die apps weer vrijgegeven voor deze en andere televisies want als ik op de app store kijk staat er nog steeds dat het niet werkt op dot apparaat. Terwijl ik op mijn sony bravia nog heb zitten en ben bang mocht het perongeluk verwijderen dat ik hem niet meer terug kan downloaden 

Gr

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 29, 2025

Ik heb een sony bravia ben zeer tevreden over de app voor de televisie heb totaal nergens last van maar wil nog een tv aanschaffen voor de slaapkamer het liefst een sony wanneer worden die apps weer vrijgegeven voor deze en andere televisies want als ik op de app store kijk staat er nog steeds dat het niet werkt op dot apparaat. Terwijl ik op mijn sony bravia nog heb zitten en ben bang mocht het perongeluk verwijderen dat ik hem niet meer terug kan downloaden 

Gr

Hier wordt aan gewerkt ​@Michaelboy76, voor nu dus de app niet verwijderen! 

• Nieuwkomer
  • February 5, 2025

Wanneer komt de update beschikbaar voor Google Streamers 4K? Ik zie de app nog steeds niet terug in de app store namelijk. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • February 6, 2025

De nieuwe versie wordt geleidelijk beschikbaar gemaakt voor meer apparaten ​@BasLang, dat leggen we uit in de Product Update van die versie: 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • February 7, 2025

Hier probeer ik de app al 2 weken. Het zappen gaat traag. Soms hapert een programma aan het begin van het kijken. Maar wat echt storend is als je switcht van bijv Netflix naar de TV+ app, en de TV+ app is niet afgesloten(dus nog op de achtergrond openstaat), dan kun je niet meer rechtstreeks naar een zender door het kanaalnummer direct in te geven met de nummers. Wij hebben een TCL TV.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • February 7, 2025

Hi ​@Kojakie! Jammer dat de app nog niet naar wens is. Heb je de app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Leeg ook de cache van je Smart TV en controleer of er een software-update voor je TV is. 
Mocht dat niet helpen, dan nemen we dit mee naar de ontwikkelaars en hopelijk is het met een volgende update dan weer een stuk beter! 

Alex222
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • February 9, 2025

De nieuwe versie wordt geleidelijk beschikbaar gemaakt voor meer apparaten ​@BasLang, dat leggen we uit in de Product Update van die versie: 

Wanneer wordt de NVIDIA Shield toegevoegd aan de lijst?
De oude app kon wel op de Shield maar deze staat er nu niet tussen.
Dit bepaald namelijk of ik ze terug naar de winkel ga sturen.

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • February 9, 2025

Hi ​@Kojakie! Jammer dat de app nog niet naar wens is. Heb je de app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Leeg ook de cache van je Smart TV en controleer of er een software-update voor je TV is. 
Mocht dat niet helpen, dan nemen we dit mee naar de ontwikkelaars en hopelijk is het met een volgende update dan weer een stuk beter! 

ik heb de cache geleegd van de app zelf. Het lijkt iets beter te zijn. Maar soms hapert het nog steeds. Maar minder dan het was. Maar het haperen lijkt nog niet helemaal verholpen te zijn. Vooral met sportwedstrijden. En jammer dat je nog steeds niet via deze app bijv BBC first kunt terugkijken of opnames kunt terugkijken.

Wanneer wordt de mogelijkheid van vooruit- en terugspoelen en die van pauzeren aan de app toegevoegd. Onbegrijpelijk dat dit nog niet kon bij het lanceren van de nieuwe app

• Nieuwkomer
  • February 10, 2025

Update: de app is weer beschikbaar op mijn Google Streamers 4K!

• Topper
  • February 18, 2025

Beste KPN,

we zijn inmiddels 25 dagen verder maar de afstandsbediening werkt nog steeds niet. De KPN modem heeft recent wel een update gehad maar of dat daarmee vandoen had dat betwijfel ik.

M.a.w. wanneer wordt de nieuwe app zo gemaakt dat alles weer werkt zoals voorheen?

Misschien is telefonisch contact ook een optie want al dit soort berichten schiet ook niet op.

Desnoods ga ik met KPN afstemmen om de abonnementskosten voorlopig niet meer te gaan betalen of in mindering te brengen want de dienstverlening laat te wensen over tot nu tot en zien we geen verbetering? Hoe verder ik hoor het graag

groeten Roald

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Wat werkt er allemaal precies niet met de afstandsbediening in combinatie met de Smart TV app? ​@RoaldW. De updates van jouw KPN modem die staan verder ook los van updates aan de smart tv app. 

• Topper
  • February 20, 2025

Wat werkt er allemaal precies niet met de afstandsbediening in combinatie met de Smart TV app? ​@RoaldW. De updates van jouw KPN modem die staan verder ook los van updates aan de smart tv app. 

Beste Jeroen,

dat je dit vraagt vindt ik dus een nadeel van een site zoals deze waarin ik al meerdere berichten en vragen ontvangen en beantwoord heb, maar waardoor je constant terug moet gaan zoeken in meerdere pagina's met reacties van diverse mensen, als je in de historie terug leest vindt je mijn antwoorden vanzelf terug.

Ik ga vanavond telefonisch contact opnemen met KPN want dit schiet zo niet op op deze manier, je wordt letterlijk dagen aan het lijntje gehouden maar oplossen ho maar. Zet de oude app op TV terug zodat mijn Philips TV met zijn eigen afstandsbediening weer werkt zoals het hoort. Daar help je veel mensen tegelijk mee is mijn vermoeden

groeten Roald

Hier een probleem met de app, model tv TLC 40S5409A.

kon doet niets meer blijft zwart, app opnieuw installeren, cauche wissen allemaal gedaan. Tv software up to date 

hoe kan dit zsm worden opgelost?

dag kpn, 

grasg een spoedige reactie op bovenstaande!

dank 

jan 

• Topper
  • March 7, 2025

Beste KPN,

Ik heb telefonisch contact opgenomen gistermiddag, en zij kunnen niks met de melding doen en verwijzen weer naar deze site waar de engineers  van KPN mee aan de slag moeten.

Hij wist wel te bevestigen dat de nieuwe KPN de afstandbedienings knoppen 1 t/m 9 (0) van de Philips TV niet zijn mee genomen in de update. Gaan de engineers dit dan nog corrigeren n.a.v. alle klachten die hierover zijn binnen gekomen?

Ik ben er dus nog meer over verbaast dat KPN terug wijst naar dit forum en zelf dus intern deze klacht niet doorzet.

Wie kan hier nu eens serieus naar gaan kijken? Compensatie van de problemen die al bijna twee manden lopen doet KPN ook niet m.a.w. zoekt het maar zelf uit daar laat ik het niet bij zitten.

Misschien dat radar maar eens benaderd moet gaan worden kijken of er dan een oplossing komt.

Maar ik ga er nog steeds van uit dat KPN zelf dit issue oppakt.

graag een reactie

groeten Roald

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@RoaldW. De Community is toch het beste kanaal om je bevindingen en feedback wat betreft de Smart TV+ app te delen. Hier kunnen we het doorspelen naar de ontwikkelaars en zij kunnen dan verbeteringen doorvoeren. Die verbeteringen worden niet de volgende dag gelijk geïmplementeerd, dus dat kan soms even duren. De Smart TV+ app is ook een gratis extraatje en je betaalt hier ook niet primair voor. Je betaalt in je abonnement voor de tv dienst via de tv-ontvanger. Daar kunnen we een goede werking van de tv dienst op garanderen. 

Ik weet dat het soms een doolhof kan zijn qua topics en waar je nou precies moet zijn met je feedback. Ik wil je dan nu ook vragen om je feedback over de knoppen van de Philips afstandsbediening te delen in dit topic. Als het goed is zit je ook al op versie 08.64.03 en anders kun je gelijk updaten naar deze versie. Je feedback wordt zeker serieus genomen, dat kan ik je wel verzekeren. Wel is het belangrijk om zo duidelijk mogelijk te zijn. Dus welke stappen neem je? Wat zie je op beeld en wat gaat er precies mis?