Skip to main content
Update

Update 08.61.00: TV+ App voor smartphones en tablets

Categorie:TV+ App voor smartphone & tablet
  • 15 januari 2025
  • 35 reacties
  • 1115 keer bekeken
Update 08.61.00: TV+ App voor smartphones en tablets
Toon eerste bericht

35 reacties

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 22 januari 2025
Anke HeijdenBoom schreef:

Hallo,

Ik heb een Philips tv en de app blijft handen op update in behandeling.

Hoe lang duurt het voordat die update in behandeling klaar is?

TV staat al 15 minuten aan.

Dit topic gaat over de TV+ app voor tablets en telefoons, niet over de smart-TV+ app voor Android/Google TV.

De installatie/update van de smart-TV+ app zou een kwestie van een paar seconden moeten zijn.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 januari 2025

Update op telefoon geïnstalleerd, maar probleem van haperen bij bekijken van opnames is niet opgelost, helaas. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Movado schreef:

Update op telefoon geïnstalleerd, maar probleem van haperen bij bekijken van opnames is niet opgelost, helaas. 

We denken graag even mee over waar dit van komt, daarom ben ik naar een paar dingen benieuwd ​@Movado

• Wat voor merk en type telefoon gebruik je?
  • Gebeurt dit op bepaalde zenders (zo ja welke), of ook als je het op andere zenders probeert?
  • Kan je het op een ander apparaat testen en zo ja, hoe gaat het dan?

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 januari 2025
Alexandra van KPN schreef:
Movado schreef:

We denken graag even mee over waar dit van komt, daarom ben ik naar een paar dingen benieuwd ​@Movado

• Wat voor merk en type telefoon gebruik je?
  • Gebeurt dit op bepaalde zenders (zo ja welke), of ook als je het op andere zenders probeert?
  • Kan je het op een ander apparaat testen en zo ja, hoe gaat het dan?

Ik heb een Iphone en Ipad. Gebeurt op beiden. Op beiden dit weekend opnieuw geinstalleerd. Op beiden niet opgelost. Probleem is bij afspelen opnames (gaat paar seconden terug, voortgangsbalk steeds in beeld). Opnames van verschillende zenders.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Movado Dank voor de extra info zover! Heb je voor ons nog antwoord op de vraag welke modellen je gebruikt: welk type iPhone en iPad heb je? En, welke iOS versies staan er op?

• Topper
  • 13 reacties
  • 19 februari 2025

Sinds kort precies hetzelfde probleem met Samsung Galaxy tablet A7. Tijdens het afspelen van een opname loop het vast, zwart met ronddraainde busy icon. Very aggravating, please fix!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23589 reacties
  • 19 februari 2025
Kiffin schreef:

Sinds kort precies hetzelfde probleem met Samsung Galaxy tablet A7. Tijdens het afspelen van een opname loop het vast, zwart met ronddraainde busy icon. Very aggravating, please fix!

Zou jij ook een antwoord willen geven op deze vragen? 

• Wat voor merk en type telefoon gebruik je? (Deze weten we, Samsung A7 tablet)
  • Kan je het op een ander apparaat testen en zo ja, hoe gaat het dan? Bijvoorbeeld een smartphone? En zou je ook merk en modelnummer willen vermelden? 

• Topper
  • 13 reacties
  • 19 februari 2025

Loopt vast op een Galaxy Tablet A9.

Probleem treedt op voor alle zenders.

Geen problemen voor smart phones, laptops en Galaxy Tablet S9.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16283 reacties
  • 20 februari 2025

Ik zie dat je hiervoor ook een eigen topic hebt ​@Kiffin, het is makkelijker om daar verder in detail te gaan: 

Dan lopen we hier niet het risico dat er verschillende dingen door elkaar heen gaan. Daar kan je ook vertellen welke tablet het precies is, want je hebt nu 2 verschillende modellen genoemd.

• Topper
  • 13 reacties
  • 20 februari 2025

Okay, ik ga verder op mijn eigen thread.

Reageer